rohalt wrote:Vandaag voor de eerste en waarschijnlijk ook enige keer gewonnen in C dit seizoen.
We maken ons op voor een seizoen in D.
In de terugronde moogde ook winnen
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A
2-4 + blessure 23 van het seizoen. 43/45 + 1 random falen. Ben zeer tevreden over de heenronde! 3 punten op Real Anavia en beter doelsaldo, dus de marge is 1 random falen
Raffin wrote:2-4 + blessure 23 van het seizoen. 43/45 + 1 random falen. Ben zeer tevreden over de heenronde! 3 punten op Real Anavia en beter doelsaldo, dus de marge is 1 random falen
We sluiten de heenronde af op positie 10. Vannacht eindelijk weer is gewonnen.. De terugronde zullen we waarschijnlijk weer zo rond die 10e plaats blijven voetballen..
142-138 was genoeg voor een thuisoverwinning. We miste 3 A-spelers, dus nog een vrij behoorlijke prestatie. Vannacht wordt het weer improviseren, zonder RB en nou niet al teveel mogelijkheden op de CB positie.. Ook met het oog op 2 leuke VRB wedstrijden van vanavond.
De terugronde goed ingezet met 2 overwinningen. Ik sta terug 1ste met 3 punten voorsprong op de 2de maar donderdag staat er een moeilijke verplaatsing op het programma, fingers crossed.
edit: ik zie niet dat mijn tegenstander van donderdag nog in de beker zit. Dat biedt wel mooie perspectieven omdat ik er (spijtig genoeg) al uit lig.
Last edited by The Amazing Spicy on Tue Jan 03, 2012 1:33 pm, edited 1 time in total.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Men voorsprong verkleint tot 1 punt terwijl we de betere waren (3 linies beter) op bezoek bij de 4de. Men A-CB is gekwetst en dat doet even pijn, hopelijk kost het ons geen punten.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
De laatste tijd steeds meer last van blessures en schorsingen. Zo ook vanochtend een onterechte rode kaart voor mijn A-RM en dan wordt hij ook nog voor 5! wedstrijden geschorst.. Daar baal ik nogal van. Mede door die rode kaart verloren vannacht.
Morgen weer een lastige wedstrijd, we'll see..
Puerto Del Salas wrote:De laatste tijd steeds meer last van blessures en schorsingen. Zo ook vanochtend een onterechte rode kaart voor mijn A-RM en dan wordt hij ook nog voor 5! wedstrijden geschorst.. Daar baal ik nogal van. Mede door die rode kaart verloren vannacht.
Mijn A-RB ook 5 matchen.. Nooit leuk, is hetzelfde als een lange blessure imo
Puerto Del Salas wrote:De laatste tijd steeds meer last van blessures en schorsingen. Zo ook vanochtend een onterechte rode kaart voor mijn A-RM en dan wordt hij ook nog voor 5! wedstrijden geschorst.. Daar baal ik nogal van. Mede door die rode kaart verloren vannacht.
Mijn A-RB ook 5 matchen.. Nooit leuk, is hetzelfde als een lange blessure imo
Daar heb je gelijk in.. Maar is wel klote als je het ziet.