krcgenk wrote:Voor de 5de keer op rij naar de 8ste ronde (als ik win zelfs voor de 5de keer op rij naar de 9de. ). Gewonnen van KRC De Pekpot met 6-3. Nu volgt wel opnieuw een heel moeilijke ploeg: Blue ARA. Eigenaar van Jochen Roosen, LM, 92%, BP 75. Ach ja, 1 zwaluw maakt de lente niet.
Het wordt dus opnieuw mijn A-ploeg.
Manager serge van Blue ARA zit volgende week in Thailand.
Hopla 2-0 gewonnen van Buffalo AA Gent. Toch wel een C-ploeg. Had mijzelf kansloos ingeschat maar toch... Aankomende wedstrijd tegen D-ploeg: Fc fast bike. Maar bij deze wedstrijd schat ik mij niet kansloos in.
Badbuffalo wrote:Simpele 3-0 overwinning tegen FC Kama
Dé topper van de volgende speeldag wordt toch wel op mijn veld gespeeld zeker! Forza Buffalo-forum - The Naked Chef...
Sorry Badbuffalo, je neemt het me toch niet kwalijk dat ik voor Cicco supporter
Nee, natuurlijk niet, beste Isis Als je wil zorg ik voor een plaatsje in de eretribune voor jou, om de match optimaal te kunnen volgen Het stadion zal meer dan waarschijnlijk uitverkocht zijn, dus wees er vlug bij
Badbuffalo wrote:Simpele 3-0 overwinning tegen FC Kama
Dé topper van de volgende speeldag wordt toch wel op mijn veld gespeeld zeker! Forza Buffalo-forum - The Naked Chef...
Sorry Badbuffalo, je neemt het me toch niet kwalijk dat ik voor Cicco supporter
Nee, natuurlijk niet, beste Isis Als je wil zorg ik voor een plaatsje in de eretribune voor jou, om de match optimaal te kunnen volgen Het stadion zal meer dan waarschijnlijk uitverkocht zijn, dus wees er vlug bij
Allez dan, ik zal ook een beetje voor jou supporteren als ik volgende keer mag winnen :-p
Morgen is het weer zo ver. De volgende ronde in de Beker.
Ik moet als bescheiden F team tege BuffaloBlues, die staan 6des in C.9
Hier eindigt dus hoogstwrs het sprookje van S.K. Brecht
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Je hebt het overleefd Net als ik! Met penalties door na een 2-2 geklijkspel. Ik heb het niet kunnen afmaken na twee rode kaarten voor Cicco's team in het laatste kwartier, maar eindelijk eens geluk met die penalty's! Volgende ronde komt Reini04 op bezoek...
Badbuffalo wrote:Je hebt het overleefd Net als ik! Met penalties door na een 2-2 geklijkspel. Ik heb het niet kunnen afmaken na twee rode kaarten voor Cicco's team in het laatste kwartier, maar eindelijk eens geluk met die penalty's! Volgende ronde komt Reini04 op bezoek...
Proficiat !
De Beker was niet echt een prioriteit voor mij. Daarom heb ik eens een experimentje gedaan met 4-4-2 en enkele spelers met lage moraal opgesteld. Hoop dat je het nog ver schopt!
mijn veredeld B-team heeft het inderdaad net gehaald van zijn volledig B-team. Het resultaat is het belangrijkste zullen we maar zeggen.
Volgende week mag ik naar een E-klasser. dat is terug een haalbare kaart.
Verdomme, ben met men bescheiden F team 5-3 verloren van BuffaloBlues (C.9). Dat moet het thuisvoordel zijn.
Nene, want als je naar de opgetelde linieratings kijkt, is het wel verdiend: 127 voor hem, en 118 voor mij.
Het is wel zo dat ik van de 1ste tot de 15de en van 27ste tot de 42ste minuut niet achter heb gestaan. Ik heb zelfs van de 32ste tot de 38ste minuut voorgestaan met 2-3. Dus ik ben content.
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Hopla gewonnen van Fc Fast Bike met 2-0. Ben nog nooit zover gekomen in de beker. Nu tegen Atletico uit de D met GK van 77%, pfff. Kweenie of ik dat redden ga maar ga natuurlijk mijn uiterste best doen. Hopla. Mss toch? Naja wens ons team gigasucces toe en natuurlijk de tegenstander ook
2-0 gewonnen tegen Gnitrops CP en volgende week moet mijn team gaan bewijzen dat die halve finale plaats van vorig jaar geen topevalstreffer was, GodsheideVV mag zich al beginnen opwarmen