Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Beweer ik ook niet met die woorden , anders zou ik al op de voorgaande dertigduust managers ook gereageerd hebben die niet in A zitten. Maar als ze de achtergrond niet kennen van de reeks , moeten ze niet te rap zijn in oordelen. Ik ga ook niet in de F-topic gaan zeggen hoe die of die moet spelen en wat hij of zij bedoelt.
"Niet waardig" , belachelijk gewoon , ik postte hier ook soms als ik in B , C , D , .. zat , maar ik mengde mij nooit in discussie's tussen managers van die divisie zelf.
Wat heeft dat met sloganeske taal als "niet waardig" te maken , ik kan binnenkort zelf zakken.
Maar mijn eerlijkheid draag ik hoog in het vaandel , en dat staat boven een spel voor mij. Als die in twijfel getrokken wordt , dan hoeft het niet meer.
"Niet waardig" , belachelijk gewoon , ik postte hier ook soms als ik in B , C , D , .. zat , maar ik mengde mij nooit in discussie's tussen managers van die divisie zelf.
Wat heeft dat met sloganeske taal als "niet waardig" te maken , ik kan binnenkort zelf zakken.
Maar mijn eerlijkheid draag ik hoog in het vaandel , en dat staat boven een spel voor mij. Als die in twijfel getrokken wordt , dan hoeft het niet meer.
Ghent Semper Fidelis.
-
Hoe had ik dit dan moeten interpreteren?Smoje wrote:DE 'A' IN 'A-TOPIC' STAAT TROUWENS VOOR DE DIVISIE (= 16 teams) , NIET VOOR 'ALGEMENE TOPIC'.
Wees eens een keer consequent man.
En hoezo zou ik de achtergrond niet weten? Ik kan al jaren lezen hoor, en ik baseer m'n mening echt niet op 1 post.
't komt wel vaker voor dat dit soort dingen gebeuren, en het is vaak Raffin die er wat van zegt. En ik geef 'm meestal gelijk.
Jij schiet altijd boos in de verdediging, ooh ooh ik ben altijd eerlijk en als iemand denkt van niet dan stop ik ermee. boe hoe.

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Precies of een manager gaat zijn team ff baseren op iets wat een ander in een topic zegt. Ik heb dinsdag ook gezegd dat vandaag mijn B-ploeg ging spelen en er stond een halve A-ploeg. Ik zou met aandrang de tegenstander van vandaag willen vragen geen klacht in te dienen nu ik mee aan de leiding sta.
Ieder beslist toch over zijn eigen opstelling, wasdanu.
Maar Smoje: ik denk niet dat gij gaat degraderen, en gewoon niet zo impulsief reageren, tis slecht voor uwen bloeddruk
Enfin ja, wat loopt een simpele F'er zich hier te moeien...
Maar Smoje: ik denk niet dat gij gaat degraderen, en gewoon niet zo impulsief reageren, tis slecht voor uwen bloeddruk

-
lessius wrote:Precies of een manager gaat zijn team ff baseren op iets wat een ander in een topic zegt. Ik heb dinsdag ook gezegd dat vandaag mijn B-ploeg ging spelen en er stond een halve A-ploeg. Ik zou met aandrang de tegenstander van vandaag willen vragen geen klacht in te dienen nu ik mee aan de leiding sta.

Moest ik nu nog expliciet zeggen : ik speel met B of C. Maar ik zeg duidelijk , na 22 u ga ik beslissen wat ik met mijn team ga doen. Dan zag ik dat rsca prince met zijn laatste vrb niet alles meer kon ophalen qua moraal en ik wel. En ik keek dan naar die Roemeen zijn team , en ik zag dat bijna elke speler 30 jaar is. Dus daarom - en enkel op dat moment - heb ik besloten om er toch voor te gaan. Ik wist überhaubt niet dat rsca prince op dit forum zit , heb hem nog nooit gezien , dus psychologische motieven waren er ook al niet. (voor drie puntjes in een spel , hallo). Een keer dat ik dit spel sluit , dan zit ik echt niet meer te denken aan het spel hoor , ik geef gewoon in deze topic een reactie over mijn impressie's ivm mijn team. Op het spel zelf zit ik dagelijks minder dan 15 minuten. Transfers zoeken doe ik al drie seizoenen niet meer met jeugd. Met gewone spelers sporadisch. Dus die 'boe hoe' -reactie , te belachelijk voor woorden.
Ghent Semper Fidelis.
De aanleiding voor deze discussie is blijkbaar dat je op voorhand veel klaagt terwijl het achteraf meevalt. (Ik volg deze discussie enkel omdat er van een mug een olifant wordt gemaakt en dat is wel grappig) Ik snap niet wat je hier zo doorhamerd over de ploeg waarmee je hebt gespeeld.
Wat maakt het trouwens uit met welke ploeg je speeld en of de tegenstander daar al dan niet door beïnvloed zou zijn geweest. Ik zeg soms opzettelijk dingen in de divisietopic om mijn tegenstander te misleiden, daar is toch niets mis mee.
Wat maakt het trouwens uit met welke ploeg je speeld en of de tegenstander daar al dan niet door beïnvloed zou zijn geweest. Ik zeg soms opzettelijk dingen in de divisietopic om mijn tegenstander te misleiden, daar is toch niets mis mee.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Het feit is dat ik dat net nog nooit bewust gedaan heb. Jij doet het wel zegt ge , en geen haan die er naar kraait.
Hoge bomen vangen veel wind zeker. (met hoge bedoel ik niet beter , maar met hoge bedoel ik het feit dat ik hier 'berucht' ben bij sommigen , of hoe ge het ook wil omschrijven).
Anyway , plechtige belofte , zodat Raffin en Slividingske eindelijk weer kunnen slapen , ik post hier nooit nog iets over mijn team.
Heb het ooit nog gezegd , maar omdat diezelfde Raffin er dan op terugkwam dat hij het niet zo bedoelde , ben ik toch blijven posten.
.
Hoge bomen vangen veel wind zeker. (met hoge bedoel ik niet beter , maar met hoge bedoel ik het feit dat ik hier 'berucht' ben bij sommigen , of hoe ge het ook wil omschrijven).
Anyway , plechtige belofte , zodat Raffin en Slividingske eindelijk weer kunnen slapen , ik post hier nooit nog iets over mijn team.
Heb het ooit nog gezegd , maar omdat diezelfde Raffin er dan op terugkwam dat hij het niet zo bedoelde , ben ik toch blijven posten.
.
Ghent Semper Fidelis.
-
och Smoje
blaas niet te hoog van uwen toren, het staat u niet
ik druk u met de FEITEN (oooow ja feiten, uw lievelingswoordje) op uw besmeurde neus
ik ben helemaal niet bezig over vals spelen, ik ben bezig over UW eigen ingesteldheid en dan begin je echt gelijk een belachelijk klein kind te reageren op alles en iedereen.
zoals rpg zou zeggen (sry rpg n/o)
'ik had meer van u verwacht'
blaas niet te hoog van uwen toren, het staat u niet
ik druk u met de FEITEN (oooow ja feiten, uw lievelingswoordje) op uw besmeurde neus
ik ben helemaal niet bezig over vals spelen, ik ben bezig over UW eigen ingesteldheid en dan begin je echt gelijk een belachelijk klein kind te reageren op alles en iedereen.
zoals rpg zou zeggen (sry rpg n/o)
'ik had meer van u verwacht'
-
Re: Divisie A
TrAnEcId wrote:Ik hoop dat deze topic toegelaten is... Ik wil met deze topic een nieuwe begin aankondigen van de A Topic. Een nieuw begin met kalmte en rust en vooral sfeer zoals vroeger!
Ik wil alvast jimman proficiat wensen, een verdiende titel!
Aan de 6 teams die moeten zakken wens ik ook alvast op voorhand succes in B! (donderdag weten we wel pas wie...)
Succes en laten we er een mooie topic van maken
Welk doel heeft deze topic?
Sommige zaken zijn hier echt spijtig genoeg kinderachtig aangepakt... Dus komop jongens, handje schudden en er is niets gebeurd...
Laat ons verder gaan met voetbal in de A-divisie...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
Is dat hier eigenlijk om de x aantal seizoenen traditie mss om verhit te raken over zoiets onbenulligs?
Het lijkt me eigenlijk heel simpel.
@Raffin, zielig zeggen daarover lijkt me niet echt een goeie beslissing, ook al verkondig je natuurlijk je eigen mening. Dan weet je dat je misschien iets uitlokt, terwijl ik toch wel vind dat er in de post van Smoje (ondanks z'n geliefkoosde underdogrol) ook een aanwijzing was dat het nog kon veranderen, dus imho zat je er niet 100% op. Maar soit, eigen mening.
@Smoje: ooit ga jij toch eens moeten leren met kritiek omgaan, want je opvliegendheid op dit forum is niet zo gezond. Iedereen die in zo'n discussie z'n mening verkondigt, moet er maar aan geloven als ze niet strookt met uw visie. Ik hoop dat je je er weer kunt overheen zetten, maar echt eens uw impulsiviteit leert controleren ook.
Het lijkt me eigenlijk heel simpel.
@Raffin, zielig zeggen daarover lijkt me niet echt een goeie beslissing, ook al verkondig je natuurlijk je eigen mening. Dan weet je dat je misschien iets uitlokt, terwijl ik toch wel vind dat er in de post van Smoje (ondanks z'n geliefkoosde underdogrol) ook een aanwijzing was dat het nog kon veranderen, dus imho zat je er niet 100% op. Maar soit, eigen mening.
@Smoje: ooit ga jij toch eens moeten leren met kritiek omgaan, want je opvliegendheid op dit forum is niet zo gezond. Iedereen die in zo'n discussie z'n mening verkondigt, moet er maar aan geloven als ze niet strookt met uw visie. Ik hoop dat je je er weer kunt overheen zetten, maar echt eens uw impulsiviteit leert controleren ook.
Chill out mannekes ... ik had wel een gekwetste
maar dit doet niets terzake ... Team is al wat vermoeid want om in nog geen week en een half een TS op te krikken van om en bij de 70 naar 100 moeten er wel wat matchen gespeeld worden dus ... vandaar de prachtige positie die ik momenteel bekleed.
Wat Smoje (of gelijk wie) hier dan zegt de dag voor de match kan mij dus echt niet schelen want elke speeldag ga ik voor de 3 punten met de sterkst mogelijke opstelling maar tot nu toe met een gebrekkige TS en vermoeide spelers.
Moest ik trouwens geen 2 rode kaarten (die pech heb ik dan ook nog
) gekregen hebben dan kon de match er ook totaal anders uitgezien hebben, maar daar wordt blijkbaar niet naar gekeken ... enkel de uitslag blijkbaar !
We kunnen ons enkel maar optrekken aan hetgeen Sjarel hier zei nl. dat hij vorig seizoen hetzelfde meegemaakt heeft en in deel 2 van het seizoen alles terug op zijn plooi viel.
@ Smoje --> keep on writing
@ Smoje Bis --> k' had liever gehad dat je gelijk had

Wat Smoje (of gelijk wie) hier dan zegt de dag voor de match kan mij dus echt niet schelen want elke speeldag ga ik voor de 3 punten met de sterkst mogelijke opstelling maar tot nu toe met een gebrekkige TS en vermoeide spelers.
Moest ik trouwens geen 2 rode kaarten (die pech heb ik dan ook nog

We kunnen ons enkel maar optrekken aan hetgeen Sjarel hier zei nl. dat hij vorig seizoen hetzelfde meegemaakt heeft en in deel 2 van het seizoen alles terug op zijn plooi viel.
@ Smoje --> keep on writing
@ Smoje Bis --> k' had liever gehad dat je gelijk had

F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
-
Ah, zijt gij daTrAnEcId wrote:Ik heet vanaf nu Jimman Juniorjimman23 wrote:Ik weet van niks zenneRaffin wrote:Dat zielig was niet aanvallend bedoelt, zoals jimman beweert
alleen is het al 5+ keer dat dit gebeurt in 2 seizoenen
'ai nie kga verliezen'
'geen schijn van een kans'
'de 3 ptn zijn voor..'
en dan win je 75% van de gevallen (omdat het meestal thuis is)
je geeft jezelf geen kans terwijl je er absoluut veel hebt
misschien is het een verkeerd gebruik van zinnen (bvb ipv 'ik ga verliezen', 'de kans zit er in' ?)

Team FC Bruggenhof
-
Waar is de tijd dat dit een topic was waar iedereen iedereen accepteerde en gewoon zijn gedacht gaf over de matchen op een gewone manier.
Ik heb ook zo'n matchen gehad waar ik op voorhand dacht, ik ga verliezen maar uiteindelijk won, maar met het grote verschil dat ik daar meestal over begon nadat de match al gespeeld was.
Dat iedereen eens rustig blijft en probeert op een normale VOLWASSEN manier met elkaar te praten.
Ik heb ook zo'n matchen gehad waar ik op voorhand dacht, ik ga verliezen maar uiteindelijk won, maar met het grote verschil dat ik daar meestal over begon nadat de match al gespeeld was.
Dat iedereen eens rustig blijft en probeert op een normale VOLWASSEN manier met elkaar te praten.