vandaag met 1-4 gewonnen, waardoor mijn RF op 2 doelpunten komt van de topschutterslijst.
ook heeft n°2 gelijkgespeeld waardoor ik mijn voorsprong nog vergroot tot 7ptn
ook hebben we de finale tegen Lacrimosa gewonnen met 0-1. we brengen ons prachtig parcour (o.a LensDreamTeam en f.c.italia uitgeschakeld, 2 C'ers) tot een mooi einde en mogen onze 1e grote beker in ontvangst nemen.
morgen mogen we ons opmaken voor een wedstrijd tegen Furax in de Visserke@forumbeker waar we gaan proberen om nog een ronde verder te geraken.
Afgelopen week in de competitie geen moeilijke wedstrijden (Dobrudja kon nog wel wat maken, maar ook daar was Wageningen veel beter), alle punten ook gepakt.
In de beker tegen Club Brugge FC zijn we eruit gegooid, maar dat was ook geen prioriteit.
In de Wageningen Open staan we er goed voor met de eerste 2 wedstrijden gewonnen.
Door mijn verlies van vandaag ben ik helaas afgehaakt voor de titelstrijd, ik denk dat het hoogst haalbare nu positie 3 wordt. Oftewel ik kan mij nu al vast voorbereiden op volgend seizoen
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
vandaag een makkelijke 0 - 3 overwinning tegen (16e) een FC Team!!
Sta nu 1ste met 1 punt voor op de 2e en 3e (blijft spannend )
Morgen moet ik tegen een F'er in de SP Uefa II!! Normaal een haalbare kaart maar je weet nooit!!
En morgen ook nog een finale in een VrB van 10.000 tegen een G'er hopelijk mijn eerste VrB binnenhalen
Kben vandaag ook gezakt naar de 6de plaats. (maar ik kom wel van de 9de plaats dusja)
Deze week m'n grootste overwinning behaald dit seizoen in de competitie: 2-6
Deze morgen hebben mijn spelers hun eerste VrB binnengehaalt!!
Een mooie 1 - 3 overwinning tegen een G'er (toch een redelijke goeie)
Straks om 18.00 moeten ze(= mijn team ) ook nog hun eerste officiële Europese wedstrijd in hun carriere spelen namelijk in de SP Uefa II.
We zijn geloot tegen een F'er normaal een haalbare kaart maar zeker niet onderschatten!!
keeper014 wrote:Deze morgen hebben mijn spelers hun eerste VrB binnengehaalt!!
Straks om 18.00 moeten ze(= mijn team ) ook nog hun eerste officiële Europese wedstrijd in hun carriere spelen namelijk in de SP Uefa II.
We zijn geloot tegen een F'er normaal een haalbare kaart maar zeker niet onderschatten!!
wij hebben al gewonnen
veel succes
Ja ik zal het toch nodig hebben hoor
Hij haalt toch ook rond de 110 linieratings ik normaal 117 ongeveer maar mijn A-team is niet volledig fit
Hij speelt ook altijd 3-4-3 kick & rush (ik ook meestal)
wat zouden jullie hier tegen spelen??
wij hebben al gewonnen
veel succes
Ja ik zal het toch nodig hebben hoor
Hij haalt toch ook rond de 110 linieratings ik normaal 117 ongeveer maar mijn A-team is niet volledig fit
Hij speelt ook altijd 3-4-3 kick & rush (ik ook meestal)
wat zouden jullie hier tegen spelen??