Moeilijke week in het vooruitzicht; morgen uit naar nr. 6 KFC Heist, donderdag thuis tegen de nummer 3 (die in tegenstelling tot mij al uit de beker is) en vrijdag uit naar de nummer 2. Pittig

Moderator: Moderator
Zonde een vertrek van 1 van de betere managers van Nederland/België. Divisie B lonkte voor je!Puerto Del Salas wrote:Beste forummers,
Ik ga ermee stoppen wegens tijdsgebrek en motivatie. Ik weet van mezelf dat ik niet de kwaliteiten bezit om mijn team de A in te loodsen, dus mede daardoor gaat mijn studie nu voor. Ook ben ik het plezier kwijt om elke dag een aantal keer in te loggen. Ik zal nog wel inloggen om mijn account levend te houden, maar dat is puur voor als de zin over een paar jaar? weer terug komt (als SP dan nog bestaat)..
Mocht je een speler willen, ik verkoop iedereen, dus PM me (ingame) gerust.
Succes aan allen en wie weet, tot ziens.
Het verschil wordt steeds kleiner...KFC Heist wrote:Doen we nog mee voor plaats 2?
Slechts 4 punten achterstand...
Jammer, zonet met 1-0 verloren van nr 2, terwijl wij 1 linie beter waren op verplaatsing.Prince88 wrote:Het verschil wordt steeds kleiner...KFC Heist wrote:Doen we nog mee voor plaats 2?
Slechts 4 punten achterstand...
En met dat gelijkspel ben je officieel kampioenPrince88 wrote:Krappe overwinning tegen de nummer 7 vanwege een vroege rode kaart; 1-0 met ratings 135 om 134.
Morgen uit bij nummer 5 Basca Rosie (mede promovendus vorig seizoen). Hij staat er goed voor, dus we gaan voor gelijkspel.