JaPpEzZz wrote:20 maart: Speler Davy El Araichi beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract bij Zulte-Waregem.
9 april: Speler Dries Gilson beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract bij Zulte-Waregem.
30 april: Speler Tomas Gerits beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract bij Zulte-Waregem.
Nu nog twee sweepers en dan een heel agressieve verdediger en het feestje is compleet.
JaPpEzZz wrote:20 maart: Speler Davy El Araichi beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract bij Zulte-Waregem.
9 april: Speler Dries Gilson beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract bij Zulte-Waregem.
30 april: Speler Tomas Gerits beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract bij Zulte-Waregem.
Nu nog twee sweepers en dan een heel agressieve verdediger en het feestje is compleet.
Ik heb juist weer een nieuwe jeugdspeler binnengekregen
Een LF met een hiddenskill van 84 maar ja beter dan 3 keer geen jeugdspeler krijgen e
Bij jou zullen ze heus nog wel komen ze
Hi,
Het vriendschappelijk toernooi 'De JVD beker 5' zit er op.
Dit waren de 4 beste ploegen:
Bereikte de halve finale: S.A.T (Rinia) en Essevee Zulte-Waregem (visserke)
Werd 2de: the hopping kangeroos (roe) Won de finale: Willem II Tilburg (lexazz)
Bedankt allemaal om mee te spelen,
Sportieve groeten,
Jos van Jette (FC De Jevedes)
4-2 gewonnen van de nr 3, we blijven op twee punten hangen van de leider. Onze voorsprong op die nr 3 is nu wel vergroot tot 5 punten.
Heb devisie D1 nog eens goed bekeken en ik twijfel er toch serieus aan of ik daar wel een puntje zou halen.
Sommige spelers moeten nog een seizoentje voltrainen en ik denk dat ik dat beter in de E-reeks laat gebeuren.
Heb vandaag met gemak tegen de nr 4 gewonnen met 3-1
Ik begin ongeveer rond de 120 te halen met mijn linieratings (mijn LB was nog niet fit)
Sta nog altijd eerste met 1 punt voorsprong op de 2e en nu (heeft gelijkgespeeld) 2 punten op de 3e
Het ziet er goed naar uit dat ik kampioen ga spelen!!
Dan ga ik naar D.9
Wilt iemand die eens bekijken die er veel van kent??
keeper014 wrote:
Dan ga ik naar D.9
Ik ben zelf ook aan't twijfelen of ik wel thuis hoor in de D-reeks. De meeste van de D-ploegen zijn een pak langer dan ons bezig en de meeste van hen hebben dan ook al een pak meer voltrainde jeugdspelers. Dat weegt toch door als je hier en daar zo'n speler van 85% rondlopen hebt. Langs de andere kant zijn er nog D-ploegen die bijvoorbeeld geen IO's instellen.
Ik kan misschien punten pakken bij ploegen met een lage TS maar dat zullen er niet genoeg zijn vrees ik.
Het leven bestaat uit moeilijke keuzes.
Maarten123 wrote:4-2 gewonnen van de nr 3, we blijven op twee punten hangen van de leider. Onze voorsprong op die nr 3 is nu wel vergroot tot 5 punten.
Heb devisie D1 nog eens goed bekeken en ik twijfel er toch serieus aan of ik daar wel een puntje zou halen.
Sommige spelers moeten nog een seizoentje voltrainen en ik denk dat ik dat beter in de E-reeks laat gebeuren.
D1 is inderdaad zwaar, vorig seizoen haalde ik het daar niet. Maar ik denk dat mijn team inmiddels genoeg gegroeid is om het vol te kunnen houden... Hopelijk
Ga je je nu laten zakken naar plek 3? Dat maakt 't voor mij namelijk een stuk makkelijker
keeper014 wrote:
Dan ga ik naar D.9
Ik ben zelf ook aan't twijfelen of ik wel thuis hoor in de D-reeks. De meeste van de D-ploegen zijn een pak langer dan ons bezig en de meeste van hen hebben dan ook al een pak meer voltrainde jeugdspelers. Dat weegt toch door als je hier en daar zo'n speler van 85% rondlopen hebt. Langs de andere kant zijn er nog D-ploegen die bijvoorbeeld geen IO's instellen.
Ik kan misschien punten pakken bij ploegen met een lage TS maar dat zullen er niet genoeg zijn vrees ik.
Het leven bestaat uit moeilijke keuzes.
Ja je hebt gelijk
Maar je kan misschien doen wat ik ook heb gedaan
Ik heb in het D-topic gevraagd of een D'ers mijn reeks eens wilden bekijken
Nu hoop ik toch 1 of 2 reacties te krijgen
We kunnen natuurlijk ook zelf de D reeksen eens bekijken en vergelijken met die van ons!!
Ik ga naar D.9
Naar waar ga jij?? Dan kan ik die eens vergelijken met mijn D-reeks!!