Ik verlies al m'n matchen door de laatste tijd gewoon iets minder er mee bezig te zijn, dat toont hoe noodzakelijk het is
Vlak voor het tussenseizoen maak ik een balans en dan zie ik wat ik ga uitsteken, mogelijk een hoop spelers de deur uit.
JOY wrote:Westel wordt tweede eveneens na een 1-0 zege
tegen los culés. Westel speelde terug in egelstelling
5-4-1 en zonder taktiek. Een taktiek die blijkbaar werkt ,
Westel haalt ermee 14 op 18
Als ik me niet vergis heb ik 2 keer 532 gespeeld ...
Door de 1-0-overwinning vandaag tegen Theuwizz'FC kom ik nu op 1 punt van de tweede plaats die gedeeld wordt door FC CRISIS en The Guardians. Donderdag volgt de wedstrijd tegen OPA F.C en vrijdag moet ik tegen BK Leeds. Een 12/12 deze week zit er dus echt wel in.
JOY wrote:Westel wordt tweede eveneens na een 1-0 zege
tegen los culés. Westel speelde terug in egelstelling
5-4-1 en zonder taktiek. Een taktiek die blijkbaar werkt ,
Westel haalt ermee 14 op 18
Als ik me niet vergis heb ik 2 keer 532 gespeeld ...
heb ik wél gezien hoor en trouwens ook vermeld in mijn verslagje op de derde speeldag
zie 3de speeldag
"" Westel speelde met twee spitsen, en dat leverde al direkt
3 doelpunten op ""
en het was dan nog tegen FC Keisarit , de huidige leider
lol hoe minder ik de L als prioriteit neem, hoe beter ik het doe
2 seizoenen geleden nipt 10de geworden, vorig seizoen met gemak 4de en nu sta ik alweer gedeeld 2 de en dan heb ik die D te danken omdat ik Ateam rust gaf en m'n B team opstelde
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Kevin Daerden geraakte onfortuinlijk gekwetst tijdens de training. Hopelijk valt zijn blessure nogal mee, misschien is hij zelfs fit genoeg om te spelen.
Sportieve groeten,
Coach.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
akki wrote:Eerste punten verloren vandaag, maar ik had het een beetje verwacht, een 2 B speler moeten opstellen waarvan ene dan nog met lage fitheid en twee A spelers met ook een lage fitheid waardoor hun beste prestatie bijlange niet gehaald werd.
Dan nog mijn keeper gekwetst in de 51 min voor 9 dagen, twas een beetje alles bij elkaar.
We mogen blij zijn dat we er nog met 0 - 0 zijn vanaf gekomen
Nja, ik had nochtans niet verwacht dat ik een punt ging pakken... Maar als ik dan de match bezie en merk dat ik beter was (1% ), dan heb ik wel zoiets van "damn, ik kon gewoon op het veld van de 1e winnen..."
Kevin Daerden geraakte onfortuinlijk gekwetst tijdens de training. Hopelijk valt zijn blessure nogal mee, misschien is hij zelfs fit genoeg om te spelen.
Sportieve groeten,
Coach.
Toppunt van geluk
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Sportieve groeten,
Coach.
Toppunt van geluk
Sarcasme? 2 dagen uit noem ik toch niet veel geluk.
@ gangstakiller: je andere RM is toch niet veel slechter, dus zo erg lijkt het mij toch niet. Alleen heb ik geen 6 blessures natuurlijk.
Trouwens ik zal ophouden met het geklaag. Sorry voor de overlast. Ik ga er gewoon weer fris tegen aan. Kijken of de reservespelers een beetje gretig zijn. Morgen 3 punten tegen Kamelen behalen daarna de boot in tegen Rollerbal. En de volgende week er weer hard tegen aan. Er komen heel wat spelers terug van blessures. Jammer dat ik deze week 5 punten heb verloren door blessures. De eerste wedstrijd had natuurlijk gewonnen geworden met een normale selectie. De tweede wedstrijd tegen The Guardians uit met een wanhoopstactiek (of is 4-3-3 dat niet meer?) en wanhoopsspelers maar 1 % slechter tegen The Guardians. Dan mag ik er toch ook wel van uitgaan dat ik met de sterkse formatie daar ook de volle buit zou hebben meegenomen.
Trouwens ik sta nu wle hoog (2e klassering) maar het programma dat ik heb gehad, mocht er natuurlijk ook wezen. Ik ga veel punten verspillen deze heenronde!
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Uiteindelijk komt iedereen het tegen. Heb gehad, 1 ste CB geschorst om 4 uur. Dan om 10 uur VRB met men B CB, die blesseert hem dan. Uiteindelijk moest ik een niet volle CB opzetten...
In diezelfde week 4 - 3 - 3 moetn spelen tegen beringen, heb 7CM's, 5 goede, 2 geblesseerd, 2 geschorst. Ik moest gewoon 4 - 3 - 3 spelen. Maarja, die periodes gaan gelukkig over
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Vandaag, ondanks een rode kaart in de 63min, makkelijk van Dream United gewonnen met 3-5 we waren 12 beter
We hadden onze 2 beste spelers (CF 90% en LM 88%) rust gegund omdat ze al moeten spelen in een Vrb vandaag ... Tevens hadden ze ook beiden 2 gele kaarten, maar dat is bijzaak
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth