Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

BoomXhakaLaca
Team Board Member

Re: Divisie C

Post by BoomXhakaLaca »

4-5 winst. 2 ratings beter maar weet dubbel geel opgelopen terwijl ik maar 3 spelers had met geel geboekt. Vorige seizoenen had ik dat probleem niet. Ik weet niet wat er nu aan de hand is...

Maar goed deze week 10 op 12 en nog steeds op 4 punten van de leider.
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

3-2 winst en zo (met de bekerwinst bij) 5de overwinning op rij. We blijven 2de staan op 4 punten van de leider. Donderdag de laatste speeldag van de heenronde. De match op het veld van de leider. Een serieuze meevaller toen ik daarnet zijn ploeg bekeek... hij heeft geen doelman om aan te treden tegen mij! 2 geblesseerd en 1 is geschorst. :) Niet te vroeg juichen maar wat anders een spannend duel om de overwinning zou kunnen zijn is nu toch wel licht in mijn voordeel uitgedraaid. :) En nee hij kan geen doelman kopen vandaag of morgen want hij zit met 41 spelers in zijn ploeg.... jammer :mrgreen:
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

3-3 :shock: .... 130-140.... :roll: hoeveel keer random gaan we nog tegen hebben dit seizoen. :|
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

Plots ziet de hemel er rooskleurig uit! We wonnen deze morgen zelf met 1-3. Dit terwijl de leider 2 punten laat liggen tegen nummer 4. En nummer de 3de in de stand 2 punten laat liggen tegen de voorlaatste.
We staan nu plots op 2 punten van de eerste plaats en hebben dus zo weer alles in eigen handen! En we staan nu ook 5 punten voor op de 3de in de stand...
Morgen spelen we thuis tegen PC Bonner. We willen revanche want in de heenronde bleven we nog steken op een onverdiend gelijkspel op zijn veld.
Leuk detail... Morgen speelt de 1ste tegen de 3de :D . Als we zelf winnen kunnen we dus echt wel de winnaar van de week zijn :!:

Eigenlijk is het ongelooflijk dat we staan waar we nu staan. We maakten dit seizoen al 13 transfers terwijl de eerste er nog geen deed en de 3de er 3 deed. En wij zijn ook nog als enigste team actief in de cup!
Chairman of
BoomXhakaLaca
rohalt
Member of the Soccer Project Association

Post by rohalt »

Je bent een beetje de Remedy van de C.
Zolang je meedoet voor de prijzen en ondertussen je kapitaal gestaag de hoogte ingaat, heb je mooie marge opgebouwd voor de B en A. En dat is mooi meegenomen. Zo zou je je mogelijks één of twee topspelers bijkomend kunnen aanschaffen. Het verschil tussen iemand die op zijn centen moet letten en iemand die overschot heeft, bij een transfer.
Top! Doe zo verder.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

Thx Rohalt!
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

1-0 winst tegen het altijd stugge PC Bonner met zijn 0% stijl :).

De leider wint tegen de 3de waardoor de kloof met hem 2 punten blijft. Maar we vergroten hierdoor wel de promotiekans...
We staan nu 8 punten los van DePjotrivo! B.1 wenkt! Maandag spelen we op het veld van DePjotrivo met een scheids in ons voordeel en enkel onze A-CB is geschort... De leider heeft een makkelijk schema volgende week met enkel op vrijdag de uitwedstrijd op SVV als moeilijkste opstakel maar de scheids in deze partij zal niet streng genoeg zijn om hem hier punten te laten verliezen vrees is. Het zal er dus op aan komen voor mij om 12 op 12 te halen wil ik de titelkansen gaaf houden. :)
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

1-2 winst tegen nummer 3. Kloof is nu 11 punten. Promotie is dus zo goed als een feit. Morgen thuis tegen de 5de.
Chairman of
BoomXhakaLaca
remedy73

Post by remedy73 »

BoomXhakaLaca wrote: Mon Dec 28, 2020 6:06 pm 1-2 winst tegen nummer 3. Kloof is nu 11 punten. Promotie is dus zo goed als een feit. Morgen thuis tegen de 5de.
Gefeliciteerd met je promotie ;-)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

Danku Remedy!

Deze morgen 2-1 winst. 143 - 137. Het verschil zal dus met de leider minstens 2 punten blijven tot en met vrijdag. Want hij speelt donderdag tegen de laatste, die bezig is met hervormen. Ik speel een uitmatch tegen de 13de. We hopen dat onze noorderbuur Sjoerd ons een beetje kan helpen door hem vrijdag punten af te snoepen.

Ahja... morgen wacht ook nog een bekermatch tegen een sterk C-team. We gaan proberen een resultaat neer te zetten met een veredeld B-elftal.
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

Toch wel weer een perfecte week achter de rug! 12/12 in de competitie waar we toch de nummers 3, 4 en 5 kloppen. (+nog een ronde verder in de beker)
Vanmorgen wonnen we thuis tegen nummer 4 met 3-2. Linieratings 142 - 132.
In de heenronde waren we nu al 6 punten kwijt. En nu in de terugronde hebben we nog het maximum van de punten. Het verschil met de leider blijft wel voorlopig 2 punten. Met de 3de wordt de kloof wel altijd maar groter. Nu reeds 13 punten.
Volgende week wacht een op papier een makkelijkere week. Uit tegen nummer 14 en de laatste. En thuis mogen we de 15de en de 11de ontvangen. Met daartussen wel de bekermatch tegen 'FC Jantar Brtnice' (B.3).

Benieuwd hoe we er volgende week gaan voorstaan :)
Chairman of
BoomXhakaLaca
rohalt

Post by rohalt »

Alweer promotie... Waar gaat dat eindigen?
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

B.1.... :mrgreen: we zien wel wat volgend seizoen geeft . Ik durf hier geen uitspraken over doen, nog ambities uitspreken :mrgreen: . Ik denk wel dat ik de "makkelijkste" B reeks tref. En dat jij als je op deze plaats blijft staan in mijn reeks zal zitten :lol:
Chairman of
BoomXhakaLaca
rohalt

Post by rohalt »

Dat was het beoogde doel dit seizoen. Normaal zal ik hierin slagen....
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
BoomXhakaLaca
Team Board Member

Post by BoomXhakaLaca »

2-4 winst deze morgen in een must-win game.
De leider verloor 2 punten waardoor we nu allebei nu 62 punten hebben dit seizoen zonder verliespartij! Hij heeft wel een net iets beter doelsaldo dan mij. Ik speel morgenvroeg wel thuis tegen de 15de en donderdag tegen de allerlaatste waar ik normaal nog veel goals moet goed maken! Spannend blijft het wel... met nog 6 matchen te gaan en een onderling duel op de laatste speeldag zijn de zenuwen strak gespannen! :mrgreen:
Chairman of
BoomXhakaLaca
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”