Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Team Manager
-
- Member of the Soccer Project Association
Menskes... ik ga er mee stoppen, ik heb al een weekje niet meer ingelogd en heb ondertussen ook al men eerste waarschuwingsmail gekregen.
Niet omdat het spel slecht is ofzo maar de grootste boosdoener is eigenlijk men werk. Sinds het geblokkeerd is spendeer ik minder tijd aan sp. Als ik savonds thuis kom van mijn werk heb ik niet echt de goesting meer om dag na dag mijn ploeg steeds te gaan opstellen en dergelijke.
Ook omdat er savonds en in het weekend vooral jeugdhuiswerk in kruipt, voorbereidingen voor mijn kampioenschappen, en nog tal van ander dingskes (zoals een katje in huis gehaald en dergelijke...). Ook ben ik gestopt met een ander spel waar ik al langer min of meer in een inactieve status zat. Verder is ook men behoefte om online te gamen meer en meer afgenomen. Ik denk niet dat ik mijn spelers ga verkopen of spelers ga aankopen om mijn geld op te werken.
Greetz en nog veel plezier en moge SP ooit hattrick van de troon stoten
(dan ben ik er trots op om ooit met SP gespeeld te hebben)
Mystical Guard
Niet omdat het spel slecht is ofzo maar de grootste boosdoener is eigenlijk men werk. Sinds het geblokkeerd is spendeer ik minder tijd aan sp. Als ik savonds thuis kom van mijn werk heb ik niet echt de goesting meer om dag na dag mijn ploeg steeds te gaan opstellen en dergelijke.
Ook omdat er savonds en in het weekend vooral jeugdhuiswerk in kruipt, voorbereidingen voor mijn kampioenschappen, en nog tal van ander dingskes (zoals een katje in huis gehaald en dergelijke...). Ook ben ik gestopt met een ander spel waar ik al langer min of meer in een inactieve status zat. Verder is ook men behoefte om online te gamen meer en meer afgenomen. Ik denk niet dat ik mijn spelers ga verkopen of spelers ga aankopen om mijn geld op te werken.
Greetz en nog veel plezier en moge SP ooit hattrick van de troon stoten

Mystical Guard

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
- Team Manager
Ik sta nu op de 10e plaats met 9 punten voorsprong op de eerstvolgende degradant. Dit seizoen is zeker niet een van mijn beste seizoenen. Ook de random zit, wat dat betreft een beetje tegen.
Vandaag heb ik wel met 2-1 gewonnen tegen nr 2, hetgeen natuurlijk een uitstekend resultaat is!
@MysticalGuard, ik vind het jammer dat een goede manager als jij weggaat. Nogmaals mijn dank voor het analyseren van mijn team en natuurlijk ook andere teams.
Het ga je goed!
Vandaag heb ik wel met 2-1 gewonnen tegen nr 2, hetgeen natuurlijk een uitstekend resultaat is!
@MysticalGuard, ik vind het jammer dat een goede manager als jij weggaat. Nogmaals mijn dank voor het analyseren van mijn team en natuurlijk ook andere teams.
Het ga je goed!
-
Dit is zo zuur...
in de laatste 6(=blessuretijd) minuten geklopt worden...
http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=1713042

http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=1713042
-
Jammer man, je bent uitgegroeit tot een waardevolle/talentvolle manager. succes verdermysticalguard wrote:Menskes... ik ga er mee stoppen, ik heb al een weekje niet meer ingelogd en heb ondertussen ook al men eerste waarschuwingsmail gekregen.
Greetz en nog veel plezier en moge SP ooit hattrick van de troon stoten![]()
(dan ben ik er trots op om ooit met SP gespeeld te hebben)
Mystical Guard

-
@Mysticalguard: jammer dat je ermee stopt
je hebt een mooi team opgebouwd en was zeker een van de betere managers
vandaag gewonnen met 0-1. nog steeds op kop met 8ptn voor.
donderdag spelen we een belangrijke match tegen een niet te onderschatten ploeg. en natuurlijk zijn 2 goeie A-spelers geblesseerd geraakt vandaag
winnen we de wedstrijd dan zitten we aan 100 gewonnen wedstrijden, verliezen we dan zitten we aan 10 verloren wedstrijden (momenteel: 99-2-9)

je hebt een mooi team opgebouwd en was zeker een van de betere managers

vandaag gewonnen met 0-1. nog steeds op kop met 8ptn voor.

donderdag spelen we een belangrijke match tegen een niet te onderschatten ploeg. en natuurlijk zijn 2 goeie A-spelers geblesseerd geraakt vandaag

winnen we de wedstrijd dan zitten we aan 100 gewonnen wedstrijden, verliezen we dan zitten we aan 10 verloren wedstrijden (momenteel: 99-2-9)

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team President
vandaag 5-2 gewonnen van een fc team.
men 2 topschutters scoorde elks 2 doelpunten en men andere spits trapte zen 9de van het seizoen tegen de netten!
Morgen spelen we om 10h en 22h voor een vriendschappelijke beker
en Donderdag trekken we naar het lastige Tsjechise
2.FC Tauren(nummer10)
Stand E.71 (top6)
1 Belgium Squad 56
2 AS BARI 55
--------------------------------------------------------------------------------
3 Blauwzwart 45
4 F.C. Aliens 44
5 Freestar 42
6 Zanarkand Abes 35
men 2 topschutters scoorde elks 2 doelpunten en men andere spits trapte zen 9de van het seizoen tegen de netten!
Morgen spelen we om 10h en 22h voor een vriendschappelijke beker
en Donderdag trekken we naar het lastige Tsjechise
2.FC Tauren(nummer10)
Stand E.71 (top6)
1 Belgium Squad 56
2 AS BARI 55
--------------------------------------------------------------------------------
3 Blauwzwart 45
4 F.C. Aliens 44
5 Freestar 42
6 Zanarkand Abes 35
Belgium Squad!
-
- Team President
Jep, ik kan absoluut nog niets gaan doen in D1. Als iedereen daar zijn TS een beetje omhoog houdt dan haal ik geen enkel punt. De enige in onze reeks die volgend seizoen in D1 enkele puntjes zou kunnen halen ben jij. Dus je zal verdiend kampioen spelen. Hoewel, moest ik vandaag niet gewillig verloren hebben dan stonden we nu met gelijke punten...Wageningen Killers wrote:2-2 gelijkgespeeld tegen de nummer 6Ik had 6% hoger... Maarja thuisvoordeel zeker... Toch wel stom want ik speelde met 6 B spelers..
Maar Metalheads heeft verloren van de nummer 10, dus in de race om de titel lopen we weer een puntje uit.
Manager van Metalheads United
-
- Team President
@Mysticalguard: En als je nu eens enkel je met jou team zou bezig houden. Daarmee bedoel ik: Je maakt analyses van andere teams, je maakt veel voorstellen om sp te verbeteren, je houdt samenvattingen bij van VrB zoals die van Visserke. Moest je dit allemaal laten vallen en enkel je team instellen dan ben je er per dag met een minuut of tien vanaf hoor. Nu ja, het is je eigen keus hoor...
Had je er op je werk problemen door gehad?
Had je er op je werk problemen door gehad?
Manager van Metalheads United
-
Neen geen problemen hoor
Gewoon ewa ontgroeid vrees ik. Zijn andere interessen bijgekomen zoals ons jeugdhuis dat nog niet zolang open is. Nieuwe toffe mensen leren kennen waaronder een iemand met wie ik wel iets zie zitten en daar kruipt dan ook weer tijd in... en dan ook nog eigen sitejes en dergelijke... vrij druk leventje, en tja men interesse in sp ewa geminderd denk ik. En op mijn eentje spelen in een online spel? no way... ik moet interactie hebben als het multiplayer is. 

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Spijtig dat je stoptmysticalguard wrote:Neen geen problemen hoorGewoon ewa ontgroeid vrees ik. Zijn andere interessen bijgekomen zoals ons jeugdhuis dat nog niet zolang open is. Nieuwe toffe mensen leren kennen waaronder een iemand met wie ik wel iets zie zitten en daar kruipt dan ook weer tijd in... en dan ook nog eigen sitejes en dergelijke... vrij druk leventje, en tja men interesse in sp ewa geminderd denk ik. En op mijn eentje spelen in een online spel? no way... ik moet interactie hebben als het multiplayer is.

Maar nog veel succes in je verdere leven

Maar ik zou eventueel wel geïnterreseerd zijn in je LB: Thomas Jacquemyn
Ik zal je wel een PB sturen voor verdere informatie

vandaag ook gewonnen met 2-3 zo blijf ik op de eerste plaats hangen