Divisie F

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Xeom
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5418
Joined: Thu Aug 11, 2005 10:05 am
Location: Belgium

Re: Divisie F

Post by Xeom »

0-1 verloren tegen de nummer 1 met 10 rating minder... Had nochtans leuk geweest om effe toch "het smeerlapje" uit te hangen tegen de 2 toppers.

De terugronde ziet er wel rooskleurig uit. Degradatie is zo goed als zeker niet meer mogelijk en de ratings gaan omhoog, wie weet kunnen we in de terugronde wat ploegen verassen. :)
Tabe
Team Manager
Posts: 105
Joined: Wed May 30, 2012 10:04 am

Re: Divisie F

Post by Tabe »

Ik lig op koers om derde te worden. Ik moet alleen nog even zorgen dat ik minstens een punt pak tegen de nummer 4, die twee punten achter me staat. De nummers 5 t/m 16 zijn allemaal bot-teams. Volgend jaar heb ik in principe de keuze om kampioen te worden. De nummers 11 en 16 uit E.42 degraderen naar mijn divisie en die zijn beide zwakker dan mijn team. 11 is zelfs een bot-team, dus die eindigt sowieso onder mij.
Nu nog even uitkienen of het wel zo slim is om te promoveren. Waarschijnlijk is het nog te vroeg. Maar om volgend seizoen derde te eindigen in zo'n zwakke F-divisie, dat wordt nog een behoorlijke opgave :lol:
Tabe
Team Manager
Posts: 105
Joined: Wed May 30, 2012 10:04 am

Re: Divisie F

Post by Tabe »

Nou.. dat was een matige start. 'Nipt' gewonnen van een promovendus: 5-2. Waarschijnlijk vanwege m'n lage teamspirit. Dat belooft weinig goeds voor morgen, wanneer ik tegen een 'concurrent' speel. Maar daarna zal m'n teamspirit ws snel stijgen, waardoor ik hopelijk onbedreigd kampioen word en een paar rondjes kan overleven in de beker.
Tomverveld
Team President
Posts: 596
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: Divisie F

Post by Tomverveld »

Hi
Wil wil de wedstrijd van FC Bastaard eens analyseren?
Wat maakt dat het een 1-1 wordt?
https://www.soccerproject.com/spnewl_ga ... season=100
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by visje69 »

Tomverveld wrote: Tue Aug 03, 2021 7:22 am Hi
Wil wil de wedstrijd van FC Bastaard eens analyseren?
Wat maakt dat het een 1-1 wordt?
https://www.soccerproject.com/spnewl_ga ... season=100
Geen gemiste strafschop. Heel veel pech dus denk ik
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Tabe
Team Manager
Posts: 105
Joined: Wed May 30, 2012 10:04 am

Re: Divisie F

Post by Tabe »

Ai. Wederom minder dik gewonnen dan de nummer één. (hij 11-1 en ik 7-0). Allemaal vanwege m'n lage teamspirit. Als m'n teamspirit eenmaal op niveau is zal ik flink wat moeten scoren om bovenaan te eindigen. óf ik moet twee keer van hem winnen. Maar onze eerste ontmoeting is al komende donderdag en dan zal m'n teamspirit nog maar rond de 67% liggen.
Tabe
Team Manager
Posts: 105
Joined: Wed May 30, 2012 10:04 am

Re: Divisie F

Post by Tabe »

Het gaat de goede kant op. Vier doelpunten ingelopen op de koploper. Mochten we donderdag van hem verliezen, dan zullen we daarna iedere wedstrijd gemiddeld één doelpunt meer moeten maken en de return van hem moeten winnen om kampioen te worden. Dat wordt tricky, maar in principe heb ik een betere selectie.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by visje69 »

Tabe wrote: Tue Aug 10, 2021 8:45 am Het gaat de goede kant op. Vier doelpunten ingelopen op de koploper. Mochten we donderdag van hem verliezen, dan zullen we daarna iedere wedstrijd gemiddeld één doelpunt meer moeten maken en de return van hem moeten winnen om kampioen te worden. Dat wordt tricky, maar in principe heb ik een betere selectie.
Veel succes! Als 2de promoveren is op zich ook geen ramp!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Tabe
Team Manager
Posts: 105
Joined: Wed May 30, 2012 10:04 am

Re: Divisie F

Post by Tabe »

Bedankt. Het eerste deel van de missie is geslaagd! Ik heb met 2-0 gewonnen.
Xeom
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5418
Joined: Thu Aug 11, 2005 10:05 am
Location: Belgium

Re: Divisie F

Post by Xeom »

Heenronde is achter de rug. alle wedstrijden gewonnen en zitten ook nog in de beker, lekker :)
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by visje69 »

Xeom wrote: Thu Aug 26, 2021 2:18 pm Heenronde is achter de rug. alle wedstrijden gewonnen en zitten ook nog in de beker, lekker :)
Gaat goed zo! Gezien de leeftijd van je team, zie ik C nog wel mogelijk op termijn. Voor hoger zal je moeten verbeteren denk ik
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Tabe
Team Manager
Posts: 105
Joined: Wed May 30, 2012 10:04 am

Re: Divisie F

Post by Tabe »

Ai, ik had geen individuele orders ingesteld. Mede daardoor slechts met 6-1 gewonnen, al had ik ook nog wat geschorsten en geblesseerden. De concurrent heeft met maar liefst 17-0 gewonnen tegen de hekkensluiter, dus ik ga er vanuit dat de topscorer niet uit mijn team komt. Ik loop wat dat betreft al 18 doelpunten achter. Maar het belangrijkste is kampioen worden en dat gaat waarschijnlijk wel lukken.
Tabe
Team Manager
Posts: 105
Joined: Wed May 30, 2012 10:04 am

Re: Divisie F

Post by Tabe »

Vandaag gewonnen van de enige concurrent, waardoor ik nu een gat van zes punten heb geslagen. Het zat er wel een beetje aan te komen, maar ik ben toch blij dat ik nu zeker als kampioen naar E.14 promoveer. Nu nog proberen om topscorer te worden en wat goeie transfers te doen (CB en CM kopen, back-up RB, back-up RF).
Tabe
Team Manager
Posts: 105
Joined: Wed May 30, 2012 10:04 am

Re: Divisie F

Post by Tabe »

De afgelopen dagen m'n twee zwakste posities (CB en CM) versterkt. Nu klaar voor E.14. Eerste doel wordt dan uiteraard handhaving, maar als ik zo naar m'n concurrenten kijk, dan zou dat geen probleem moeten zijn.
Tomverveld
Team President
Posts: 596
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: Divisie F

Post by Tomverveld »

Lekker bezig!
Succes in E.14. Maar gaat vast goed komen.
Ik blijf je volgen
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”