Divisie F

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie F

Post by d van den d »

Na een week van makkelijke wedstrijden tegen bot teams, begint het echte werk weer. Komende maandag hebben we de kraker tegen nummer 1 FK Prcek. Een team met een inactieve manager, meer kwaliteit, maar een veel kleiner selectie. Vanwege schorsingen aan hun kant is een overwinning mogelijk, dus zullen wij er vol voor gaan. Winst betekend dat we de eerste plek pakken, die geven we dan niet meer weg. Come on!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie F

Post by d van den d »

Dankzij een vroege rode kaart gaat het weer mis. Dan mogen we nog blij zijn met een gelijkspel terwijl de tegenstander hogere linieratings behaalde.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Re: Divisie F

Post by bats1903 »

Dit seizoen maar eens richten op de derde plek. Dan is mijn team hopelijk klaar om twee maal op rij te promoveren.
ImageImageImage
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie F

Post by d van den d »

Op dit moment lijkt de eerste plek niet meer haalbaar, de concurrent gaat waarschijnlijk geen punten meer verspelen. Nu aan mij de twijfel of ik tweede wil gaan worden, of derde te eindigen om het seizoen erna het kampioenschap binnen te halen..
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie F

Post by raoulio »

d van den d wrote:Op dit moment lijkt de eerste plek niet meer haalbaar, de concurrent gaat waarschijnlijk geen punten meer verspelen. Nu aan mij de twijfel of ik tweede wil gaan worden, of derde te eindigen om het seizoen erna het kampioenschap binnen te halen..
Tja een keuze die je inderdaad voor jezelf moet maken. Ik heb zelf vanaf begin af aan besloten om altijd alleen het bekertje te willen en vind plek 2 niet interessant.
Is natuurlijk altijd de vraag of je volgend jaar wel kampioen kunt worden of dat er vanuit G (onwaarschijnlijk) of E iemand komt die beter is.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by mr charlie »

raoulio wrote:
d van den d wrote:Op dit moment lijkt de eerste plek niet meer haalbaar, de concurrent gaat waarschijnlijk geen punten meer verspelen. Nu aan mij de twijfel of ik tweede wil gaan worden, of derde te eindigen om het seizoen erna het kampioenschap binnen te halen..
Tja een keuze die je inderdaad voor jezelf moet maken. Ik heb zelf vanaf begin af aan besloten om altijd alleen het bekertje te willen en vind plek 2 niet interessant.
Is natuurlijk altijd de vraag of je volgend jaar wel kampioen kunt worden of dat er vanuit G (onwaarschijnlijk) of E iemand komt die beter is.
Mijn filosofie is anders,
Als je wilt promoveren, moet je het proberen ook al ben je 2de.
Zo is mijn herstart van 1,5j gelden van G naar A, ben ik alleen kampioen geworden in G, F en C.
Ik ben ieder seizoen gepromoveerd en dus 2e geworden in E, D, B.
Soms is een reeks veel zwaarder of lichter het seizoen nadien wegens sterke stijgers of dalers.
Momtenteel is A een eitje :) Volgend seizoen niet meer.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie F

Post by d van den d »

Bedankt voor jullie mening! Heb er over nagedacht en besloten om zo hoog mogelijk te eindigen.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by visje69 »

mr charlie wrote:
Mijn filosofie is anders,
Als je wilt promoveren, moet je het proberen ook al ben je 2de.
Zo is mijn herstart van 1,5j gelden van G naar A, ben ik alleen kampioen geworden in G, F en C.
Ik ben ieder seizoen gepromoveerd en dus 2e geworden in E, D, B.
Soms is een reeks veel zwaarder of lichter het seizoen nadien wegens sterke stijgers of dalers.
Momtenteel is A een eitje :) Volgend seizoen niet meer.
En ik heb het nu al lastig xD
Och ja m'n team zal volgend seizoen ook weer wat sterker zijn :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie F

Post by d van den d »

Promotie lijkt zo goed als binnen. We staan 4 punten los op de nummer 3, mede dankzij een 2-5 overwinning bij de cleanup crew. Ik acht mijn team sterk genoeg om de rest van de wedstrijden te gaan winnen. Nu is het hopen dat Prcek nog punten verspeeld zodat het kampioenschap van ons is. Al neem ik aan dat dit niet gaat gebeuren.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by mr charlie »

8)
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie F

Post by d van den d »

We zijn weer een stap dichterbij promotie! FC Floriana Bojnice is de enige team die, naast de koploper voor puntenverlies heeft gezorgd. Vandaag blijkt maar weer dat wij gegroeid zijn, en dus pakken we een verdiende 0-1 uitoverwinning :) Voor de rest acht ik alleen Dablici sterk genoeg om het ons lastig te maken. Alleen al dankzij het feit dat we 4 punten los staan, is promotie zo goed als een feit nu :D
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie F

Post by d van den d »

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. De koploper verliest tegen Dablici en nu staan wij bovenaan! Ben ik blij dat ik toch niet voor de 3e plek gekozen heb, anders zou dit erg zuur geweest zijn. Nu moeten we niet naast onze schoenen lopen en morgen winnen tegen Dablici. Daarna nog opnemen tegen een matig team om het seizoen af te sluiten tegen alleen maar botteams.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie F

Post by d van den d »

6 linieratings beter zijn en toch gelijkspelen. (...)spel
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie F

Post by d van den d »

d van den d wrote:6 linieratings beter zijn en toch gelijkspelen. (...)spel
22 doden in Manchester en ik loop mij druk te maken om een spelletje..
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie F

Post by raoulio »

d van den d wrote:
d van den d wrote:6 linieratings beter zijn en toch gelijkspelen. (...)spel
22 doden in Manchester en ik loop mij druk te maken om een spelletje..
Zo werkt de wereld helaas :wink:

Hoezo speelde je met zo'n extreem lage agressie?
Ik zie dat je je RM geen IO hebt gegeven. Als je altijd 3-4-3 kick rush speelt kun je hem beter op offensief zetten.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”