Divisie F

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by mr charlie »

zeker schat :)
met geduld, geluk en ambitie tot in A of B.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Ebuzola
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4300
Joined: Mon Oct 02, 2006 5:18 pm

Re: Divisie F

Post by Ebuzola »

Ebuzola wrote:
visje69 wrote:
Over je match van maandag:
De LR waren 114 - 120. Je kon dus beter 0% stijl spelen indien je dit op voorhand had berekend. In dat geval had je nog kans op een gelijkspel. Er zijn verder nog een pak dingen die je moet aanpakken om betere LR te halen zoals IO en afstellen van je agressies. Kunnen we eens bespreken alsk bij u thuis ben ;)
Die percentages van stijl moet ik nog aan schaven, ik wist niet dat het misschien een ander resultaat had opgebracht.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by visje69 »

Ebuzola wrote:
Ebuzola wrote:
visje69 wrote:
Over je match van maandag:
De LR waren 114 - 120. Je kon dus beter 0% stijl spelen indien je dit op voorhand had berekend. In dat geval had je nog kans op een gelijkspel. Er zijn verder nog een pak dingen die je moet aanpakken om betere LR te halen zoals IO en afstellen van je agressies. Kunnen we eens bespreken alsk bij u thuis ben ;)
Die percentages van stijl moet ik nog aan schaven, ik wist niet dat het misschien een ander resultaat had opgebracht.
Er is niet zoveel aan hoor. Stijl is hoe "aanvallend" je speelt. Maw als je denkt beter te zijn speel je op 100%, als je denkt minder te zijn speel je 0% om er eventueel een gelijkspel uit te halen. Het gebeurt wel eens dat een speler die 6-8LR slechter is een draw haalt door 0% stijl. In uitzonderlijke gevallen zelfs winst als de penalty's goed gescout worden :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by mr charlie »

Ebuzola wrote:
Ebuzola wrote:
visje69 wrote:
Over je match van maandag:
De LR waren 114 - 120. Je kon dus beter 0% stijl spelen indien je dit op voorhand had berekend. In dat geval had je nog kans op een gelijkspel. Er zijn verder nog een pak dingen die je moet aanpakken om betere LR te halen zoals IO en afstellen van je agressies. Kunnen we eens bespreken alsk bij u thuis ben ;)
Die percentages van stijl moet ik nog aan schaven, ik wist niet dat het misschien een ander resultaat had opgebracht.
Die stijl is niet super belangrijk. Versta je de rest? Anders moet je als oefening een L wedstrijd simuleren en dan helpen we met het nazien.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
The Internationals
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9286
Joined: Wed Dec 15, 2004 12:36 pm
Location: Geraardsbergen

Re: Divisie F

Post by The Internationals »

alvast bedankt voor de tips charlie,

Ik ben er mee aan de slag gegaan maar momenteel is het vrij 'nutteloos' om alles uit te rekenen omdat ik nog te veel tegen bot's e.d speel
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by mr charlie »

Doe het dan alleen voor je eigen team om er ervaring mee te hebben.
Kijken of je resultaat dat je berekend met de LR die je haalt.
Als je dit in de vingers hebt gaan we verder :)
Nu hebben fouten die je maakt ook minder gevolgen.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Ebuzola
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4300
Joined: Mon Oct 02, 2006 5:18 pm

Re: Divisie F

Post by Ebuzola »

@Charlie : Ik versta het zeker allemaal, gewoon nog niet zo veel rekening mee gehouden, zoals Internationals zegt. Het is momenteel niet belangrijk in onze divisies maar zoals je zegt, beter al eens naar kijken dat het niet teveel wordt in één keer.

Het komt allemaal beetje per beetje terug, het is denk ik meer dan 4 a 5 jaar geleden ofzo :p
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by mr charlie »

Ebuzola wrote:@Charlie : Ik versta het zeker allemaal, gewoon nog niet zo veel rekening mee gehouden, zoals Internationals zegt. Het is momenteel niet belangrijk in onze divisies maar zoals je zegt, beter al eens naar kijken dat het niet teveel wordt in één keer.

Het komt allemaal beetje per beetje terug, het is denk ik meer dan 4 a 5 jaar geleden ofzo :p
Super,

Wat voor mij het verschil gemaakt heeft tussen mijn eerdere SP carrière en nu is volgend topic.

http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 2&t=156194

Met dank aan remedy, die de geheimen van de agressie heeft vrijgegeven voor de nederlandstalige forumgebruikers.
Dit is SP voor gevorderden, waarmee je kan berekenen hoeveel gele kaarten je zal krijgen (mits random)
Hierdoor kan je meer op je limieten spelen.
Dit topic heeft er voor gezorgd dat ik niet in de C reeks maar in de A reeks ben geraakt.
Dus zeker lezen, vooral de eerste posts en durven vragen stellen.

Je moet ook je transfertbeleid aanpassen.
Als je dit gelezen hebt moet je eens naar de agressie van mijn team; of visje, of remedy, of… gaan kijken
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
The Internationals
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9286
Joined: Wed Dec 15, 2004 12:36 pm
Location: Geraardsbergen

Re: Divisie F

Post by The Internationals »

Met de agressie's ben ik al vrij actief bezig!
De helft van mijn kern zit al tussen 45/55 % maar vooral verdedigend is het nog een probleem!

Ik heb vandaag eens mijn toekomstige E reeks bezien, ik speelde deze week nooit voluit en haalde lr van 104, normaal moet ik als al mijn spelers beschikbaar zijn een 118 a 120 kunnen behalen, gemiddeld 114.

In die reeks zou ik met die ratings rond de degradatie grens spelen, dan kan ik toch beter top in F draaien dan onderaan E, voor de fans, inkomsten en vergroten van achterban?
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie F

Post by remedy73 »

The Internationals wrote:Met de agressie's ben ik al vrij actief bezig!
De helft van mijn kern zit al tussen 45/55 % maar vooral verdedigend is het nog een probleem!

Ik heb vandaag eens mijn toekomstige E reeks bezien, ik speelde deze week nooit voluit en haalde lr van 104, normaal moet ik als al mijn spelers beschikbaar zijn een 118 a 120 kunnen behalen, gemiddeld 114.

In die reeks zou ik met die ratings rond de degradatie grens spelen, dan kan ik toch beter top in F draaien dan onderaan E, voor de fans, inkomsten en vergroten van achterban?
Dat zou inderdaad een keuze kunnen zijn. Jij bent de manager en je bepaald je eigen pad.
Weet wel dat je spelers gedurende een seizoen door hun ervaring gemiddeld 2 LR's per seizoen stijgen. Eind volgend seizoen zal je dus zonder verstekingen 122 kunnen halen. Ik moet echter wel vaststellen dat ook 122 LR's geen wereldschokkende prestatie is.

Alles hangt van je plan af. Wat wil je bereiken, waar wil je met je ploeg naartoe? Hoe ga je met je financien om om dit doel te bereiken?
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
The Internationals
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9286
Joined: Wed Dec 15, 2004 12:36 pm
Location: Geraardsbergen

Re: Divisie F

Post by The Internationals »

remedy73 wrote: Dat zou inderdaad een keuze kunnen zijn. Jij bent de manager en je bepaald je eigen pad.
Weet wel dat je spelers gedurende een seizoen door hun ervaring gemiddeld 2 LR's per seizoen stijgen. Eind volgend seizoen zal je dus zonder verstekingen 122 kunnen halen. Ik moet echter wel vaststellen dat ook 122 LR's geen wereldschokkende prestatie is.

Alles hangt van je plan af. Wat wil je bereiken, waar wil je met je ploeg naartoe? Hoe ga je met je financien om om dit doel te bereiken?

Iedereen speel SP toch wel om zo hoog mogelijk te geraken, maar als ik realistisch ben denkik dan D/C voor mij echt wel mooi zou zijn!

Ik speel nu mijn 3e vol seizoen, voor 30.6m jeugdspelers aangekocht, maar ze moeten natuurlijk ook wat worden en ze lijken hier altijd net niet te worden (blijven hangen rond 79/81 GK)

Momenteel betaal ik 62k aan loon uit, dus kan ik wel investeren in betere spelers, maar dan zouden het weeral oudere spelers zijn terwijl ik nu een gemiddelde leeftijd van mijn kern nu 21.83 is!
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by visje69 »

The Internationals wrote:
remedy73 wrote: Dat zou inderdaad een keuze kunnen zijn. Jij bent de manager en je bepaald je eigen pad.
Weet wel dat je spelers gedurende een seizoen door hun ervaring gemiddeld 2 LR's per seizoen stijgen. Eind volgend seizoen zal je dus zonder verstekingen 122 kunnen halen. Ik moet echter wel vaststellen dat ook 122 LR's geen wereldschokkende prestatie is.

Alles hangt van je plan af. Wat wil je bereiken, waar wil je met je ploeg naartoe? Hoe ga je met je financien om om dit doel te bereiken?

Iedereen speel SP toch wel om zo hoog mogelijk te geraken, maar als ik realistisch ben denkik dan D/C voor mij echt wel mooi zou zijn!

Ik speel nu mijn 3e vol seizoen, voor 30.6m jeugdspelers aangekocht, maar ze moeten natuurlijk ook wat worden en ze lijken hier altijd net niet te worden (blijven hangen rond 79/81 GK)

Momenteel betaal ik 62k aan loon uit, dus kan ik wel investeren in betere spelers, maar dan zouden het weeral oudere spelers zijn terwijl ik nu een gemiddelde leeftijd van mijn kern nu 21.83 is!
Niet te snel panikeren! Momenteel is je kern sterk genoeg om het ff vol te houden. Ik zou niet ineens beginnen panikeren. Tenzij je budget hebt haal je A toch niet op 10 seizoenen, dus tegen dan zijn deze spelers wat te oud. Mocht ik jou zijn ik zou eerst wat aan m'n budget werken terwijl je in de lagere regionen verblijft. Speel al je friendlies thuis, laat liefst de spelers spelen die op termijn interessant zijn om te verkopen zodat ze maximaal ervaring opdoen. Boysteenkist was daar goed in, die had spelers die op hun 22 jaar al bijna 100 ervaring hadden daardoor :) Daardoor spelen ze lang hun maxBP en zijn dus interessant voor de kopers :)
EDIT: De maximale ervaring die een speler op een seizoen kan opdoen is 9 uit ligamatchen + pakweg 2 uit beker (0,5 per match, reken op 4 rondes) + maximaal 24 uit friendly's (61 wedstrijddagen x 4sims x0,1 ervaring). Natuurlijk krijg je door dat aantal matchen veel blessures, maar als je dat dus splitst tussen twee elftallen (Basiselftal + eentje om blessures op te vangen ofwel gewoon altijd mooi verdelen) kan je dus in principe op 6 seizoenen 2 volledige elftallen op 100 ervaring krijgen. Als je ze dus koopt aan 17 (wat ik ook altijd probeer te doen) hebben ze op 23 al volle ervaring (al kunnen ze al verkoopbaar zijn op bv 21 met pakweg 70 ervaring) en kunnen ze dus 7 seizoenen hun maxBP spelen. Daar heb ik wel wat extra miljoenen voor over als koper eerlijk gezegd. :)
EDIT: Daar komt bij als je die allemaal thuis speelt (de friendly's) dat je dus snel (HEEL voorzichtig gerekend) pakweg 40-50k per match inkomsten hebt x 244 friendly's = 12.2M! Dus 10M extra door al die friendly's moet haalbaar zijn. Zo bekeken haal je dus op die 6 seizoenen ook nog eens 60M inkomsten binnen enkel door je friendly's! Het vraagt uiteraard flink wat doorzettingsvermogen en geduld, maar ik denk dat het mijn tactiek wordt als ik zonder budget met een uitgebluste kern zou eindigen. Want tenslotte heb je qua traden geen werk dan. Enkel af en toe eentje met ervaring verkopen en een ongetrainde bijkopen :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie F

Post by d van den d »

Na een aantal seizoenen in de middelmoot is het tijd aangebroken om voor het kampioenschap te gaan! Helaas zat het vandaag net als gisteren wat tegen met een vroege blessure. Dan mogen we vandaag nog blij zijn met een gelijkspel, want uiteindelijk was de tegenstander beter met een linie verschil. Mocht het kampioenschap niet meer haalbaar zijn, dan gaan de Rotterdammers voor de derde plek!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie F

Post by d van den d »

De Rotterdammers doen nog steeds leuk mee met de bovenste plaatsen. Er begint een top 3 te ontstaan waar wij bij horen, dus dat kan nog spannend gaan worden!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie F

Post by d van den d »

Een concurrent heeft punten gemorst! Nu staan wij op de tweede plek, bovendien spelen we maandag een belangrijke wedstrijd tegen de nummer 1! Die winnen en maken een prima kans op de titel :D
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”