Divisie F

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

MaxVMH
Team Manager
Posts: 143
Joined: Wed Feb 28, 2018 12:18 pm

Re: Divisie F

Post by MaxVMH »

Darragh wrote: Tue May 22, 2018 7:21 am Na een 6-2 overwinning pakken we de eerste plek! 8)
Congrats! raz blijft nog effe in F plakken? :D

Voor mij een easy 1-14 overwinning. Nog steeds 2es en een gelijk aantal punten met de 3e plaats. Donderdag speel ik tegen hem, vorige keer was het een gelijkspel maar deze keer ga ik hem een kopje kleiner maken 8)
Manager van FC Maxim
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

MaxVMH wrote: Tue May 22, 2018 11:02 am
Darragh wrote: Tue May 22, 2018 7:21 am Na een 6-2 overwinning pakken we de eerste plek! 8)
Congrats! raz blijft nog effe in F plakken? :D

Voor mij een easy 1-14 overwinning. Nog steeds 2es en een gelijk aantal punten met de 3e plaats. Donderdag speel ik tegen hem, vorige keer was het een gelijkspel maar deze keer ga ik hem een kopje kleiner maken 8)
Daar lijkt het idd op! :D Ik vind dat niet erg.. :wink:

Dat gaat in orde komen. Succes alvast!
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
MaxVMH
Team Manager
Posts: 143
Joined: Wed Feb 28, 2018 12:18 pm

Re: Divisie F

Post by MaxVMH »

Moraal/fitheid waren niet ideaal, agressie vergeten instellen (stond op 0), maar toch met 1-0 gewonnen (LR 117-114) :)
Manager van FC Maxim
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

MaxVMH wrote: Thu May 24, 2018 11:47 am Moraal/fitheid waren niet ideaal, agressie vergeten instellen (stond op 0), maar toch met 1-0 gewonnen (LR 117-114) :)
Proficiat!

Wij hebben een makkelijke overwinning geboekt en staan nu 4 punten los. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

Door een overwinning behouden we onze voorsprong. Volgende week wordt dat wat moeilijker. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

Tegenstander heeft de match laten schieten. Toch wat onverwacht, maar niet erg. Zo heb ik plots, ook door enkele andere gunstige uitslagen, 6 punten voorsprong op de nr. 2. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

1-3 winst! :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
MaxVMH
Team Manager
Posts: 143
Joined: Wed Feb 28, 2018 12:18 pm

Re: Divisie F

Post by MaxVMH »

Heb het gelijkspel uit de wacht kunnen slepen tegen de eerste uit m'n divisie. Z'n eerste (en wss enigste) niet-overwinning uit de reeks :)

Sta 2es met 1 puntje voor op de 3e plaats. Voor mij zijn het vanaf nu allemaal overwinningen :) De voorlaatste speeldag moet de 3e nog tegen de 1e, dus als de 1e die match niet zomaar laat schieten is de promotie binnen :)
Manager van FC Maxim
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

Vlotte overwinning, 13-1. De tweede speelt gelijk, daardoor hebben we nu een voorsprong van 8 punten. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
MaxVMH
Team Manager
Posts: 143
Joined: Wed Feb 28, 2018 12:18 pm

Re: Divisie F

Post by MaxVMH »

Darragh wrote: Thu May 31, 2018 7:29 am Vlotte overwinning, 13-1. De tweede speelt gelijk, daardoor hebben we nu een voorsprong van 8 punten. :)
Proficiat :) Die kampioenenplaats zullen ze u niet meer afnemen!
Manager van FC Maxim
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

MaxVMH wrote: Thu May 31, 2018 10:59 am
Darragh wrote: Thu May 31, 2018 7:29 am Vlotte overwinning, 13-1. De tweede speelt gelijk, daardoor hebben we nu een voorsprong van 8 punten. :)
Proficiat :) Die kampioenenplaats zullen ze u niet meer afnemen!
Bedankt!
Ik moet nog tegen drie ploegen uit de top 5. Als ik er daar 1 van win, zou het idd binnen moeten zijn! :)

Vandaag trouwens 0-6 gewonnen.
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
MaxVMH
Team Manager
Posts: 143
Joined: Wed Feb 28, 2018 12:18 pm

Re: Divisie F

Post by MaxVMH »

Darragh wrote: Fri Jun 01, 2018 8:41 amBedankt!
Ik moet nog tegen drie ploegen uit de top 5. Als ik er daar 1 van win, zou het idd binnen moeten zijn! :)

Vandaag trouwens 0-6 gewonnen.
1.FC Springfield kunt ge gemakkelijk aan, 't zit wel in de sjakos volgens mij.

In mijn geval, tenzij m'n voltallige A- en B-ploeg tegen dinsdag uitvallen, ben ik 100% zeker van de 2e plaats. Dus ik heb al eens zitten scouten naar welke clubs in dezelfde E-divisie gaan terechtkomen.

Er zijn 3 uitschieters die linieratings van 130 gaan halen. Ik schat mijzelf ergens rond de 6e a 7e plaats in met linieratings van +/- 120. De laagste plaatsen die behoud halen, halen linieratings van +/- 115. De ploegen die promoveren uit de andere F-divisies zijn de grootste kanshebbers voor degradatie met linieratings van 90 tot 110.


Ik zal wel wat moeten opletten met vriendschappelijke wedstrijden / bekers te plannen. Nu steek ik m'n agenda gewoon vol omdat 100% fitheid / 100% moraal geen vereiste is om gemakkelijk te winnen in de competitie. Ik kijk er wel naar uit om m'n achterban sneller te doen bijgroeien, ik weet niet vanaf welk aantal de achterban minder snel begint bij te groeien in de F-divisie, maar ik ben het sowieso al gepasseerd. Vroeger kwam er minstens dubbel zoveel achterban bij per wedstrijd.
Manager van FC Maxim
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

MaxVMH wrote: Sun Jun 03, 2018 1:53 pm
Darragh wrote: Fri Jun 01, 2018 8:41 amBedankt!
Ik moet nog tegen drie ploegen uit de top 5. Als ik er daar 1 van win, zou het idd binnen moeten zijn! :)

Vandaag trouwens 0-6 gewonnen.
1.FC Springfield kunt ge gemakkelijk aan, 't zit wel in de sjakos volgens mij.

In mijn geval, tenzij m'n voltallige A- en B-ploeg tegen dinsdag uitvallen, ben ik 100% zeker van de 2e plaats. Dus ik heb al eens zitten scouten naar welke clubs in dezelfde E-divisie gaan terechtkomen.

Er zijn 3 uitschieters die linieratings van 130 gaan halen. Ik schat mijzelf ergens rond de 6e a 7e plaats in met linieratings van +/- 120. De laagste plaatsen die behoud halen, halen linieratings van +/- 115. De ploegen die promoveren uit de andere F-divisies zijn de grootste kanshebbers voor degradatie met linieratings van 90 tot 110.


Ik zal wel wat moeten opletten met vriendschappelijke wedstrijden / bekers te plannen. Nu steek ik m'n agenda gewoon vol omdat 100% fitheid / 100% moraal geen vereiste is om gemakkelijk te winnen in de competitie. Ik kijk er wel naar uit om m'n achterban sneller te doen bijgroeien, ik weet niet vanaf welk aantal de achterban minder snel begint bij te groeien in de F-divisie, maar ik ben het sowieso al gepasseerd. Vroeger kwam er minstens dubbel zoveel achterban bij per wedstrijd.
Ik hoop het! Vandaag alleszins een gemakkelijke overwinning en dus weer een stapje dichter bij de titel.

Mijn team maakt in E geen kans. Ben er dus over aan het twijfelen om een heel deel van de spelers te verkopen. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
MaxVMH
Team Manager
Posts: 143
Joined: Wed Feb 28, 2018 12:18 pm

Re: Divisie F

Post by MaxVMH »

Darragh wrote: Mon Jun 04, 2018 12:51 pmIk hoop het! Vandaag alleszins een gemakkelijke overwinning en dus weer een stapje dichter bij de titel.

Mijn team maakt in E geen kans. Ben er dus over aan het twijfelen om een heel deel van de spelers te verkopen. :)
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. De huidige plaatsen 6 tem 10 in E8 halen linieratings van 100 tem 120. Daar raak je wel tussen volgens mij.
Manager van FC Maxim
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie F

Post by remedy73 »

En daarnaast is de kwaliteit van de manager óók belangrijk! Je zal in de E genoeg ploegen tegenkomen die niet het maximale uit hun ploeg halen.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”