<<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Post Reply
Sex_Pistols
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8575
Joined: Mon Mar 20, 2006 12:04 pm
Location: Lotenhulle

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Sex_Pistols »

Coucke hoor ik trouwens ook graag bezig. Al vrees ik dat hij op voetbalgebied nog wel een paar keer dik zal verschieten. :wink: Vanderbiest is trouwens een attractie op zich. Kan me niet voorstellen dat zo'n spelersgroep hem serieus neemt. (Zoals wel meer trainers, Garrido bv) Als zo'n Vanderbiest richting Jordan Lukaku van zijn oren komt maken, dan denkt zo'n Lukaku toch gewoon "Wie is die idioot?" :P
Bad Times Don't Last. But Bad Guys Do.
brammie0101
Team Manager
Posts: 211
Joined: Tue Jun 12, 2012 6:17 pm

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by brammie0101 »

Sex_Pistols wrote:Coucke hoor ik trouwens ook graag bezig. Al vrees ik dat hij op voetbalgebied nog wel een paar keer dik zal verschieten. :wink: Vanderbiest is trouwens een attractie op zich. Kan me niet voorstellen dat zo'n spelersgroep hem serieus neemt. (Zoals wel meer trainers, Garrido bv) Als zo'n Vanderbiest richting Jordan Lukaku van zijn oren komt maken, dan denkt zo'n Lukaku toch gewoon "Wie is die idioot?" :P
Qua voetbalploeg is KVO dan misschien nog een van de kneusjes van eerste klas, qua mediamanagement doet Coucke (in zijn eentje) al beter dan iedereen.
Bvb. hoeveel aandeelhouders zitten er op supportersfora nu en dan hun mening te geven? Vind dat eigenlijk echt wel sterk.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by visje69 »

Club Brugge koopt een Sobota van Wroclaw, de ploeg die hen uitschakelde.
Weer een sterk staaltje scouting van Club, zonder der tegen te spelen hadden ze hem wellicht nooit gevonden xD
Tegen Brugge was hij sterk, als hij die lijn doortrekt, mag elke Belgische ploeg vrezen.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Shubunkins
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4261
Joined: Tue Aug 16, 2005 6:17 pm
Location: BRUGGE

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Shubunkins »

Ook niet om vrolijk van te worden die samenvattingen in Stadion, wat een dramatisch niveau.
Image
Sex_Pistols
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8575
Joined: Mon Mar 20, 2006 12:04 pm
Location: Lotenhulle

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Sex_Pistols »

Shubunkins wrote:Ook niet om vrolijk van te worden die samenvattingen in Stadion, wat een dramatisch niveau.

De blunders van de commentatoren zijn hilarisch.

Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat je bij VTM en Sporting Telenet niet wat beters kan vinden. Bv die interviewer die nu al twee jaar zich belachelijk aan het maken is met zijn poging tot engels... :|
Bad Times Don't Last. But Bad Guys Do.
Shubunkins
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4261
Joined: Tue Aug 16, 2005 6:17 pm
Location: BRUGGE

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Shubunkins »

Sex_Pistols wrote:
Shubunkins wrote:Ook niet om vrolijk van te worden die samenvattingen in Stadion, wat een dramatisch niveau.

De blunders van de commentatoren zijn hilarisch.

Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat je bij VTM en Sporting Telenet niet wat beters kan vinden. Bv die interviewer die nu al twee jaar zich belachelijk aan het maken is met zijn poging tot engels... :|
Dat ook, had het vooral over het spelniveau, dat Stadion amateuristisch is staat natuurlijk buiten kijf. Visje gaat nu waarschijnlijk boos worden, maar Gent toch weer een zeer goedkope zege. *verstopt zich*
Lokeren ook maar matig trouwens, Oostende verdiende op het einde nog de gelijkmaker. Canesin viel trouwens niet slecht in.
Image
lessius
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5406
Joined: Mon Oct 10, 2005 5:14 pm
Location: Mortsel

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by lessius »

Ik wil Anderlecht of Brugge eens met zo'n penalty zien winnen van Gent, en eens kijken hoe snel ze hier dan gaan zijn :mrgreen:

Triestig toch die Gumienny, elke keer weer (voor alle ploegen).
Shubunkins
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4261
Joined: Tue Aug 16, 2005 6:17 pm
Location: BRUGGE

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Shubunkins »

Soumahoro mag zijn Schwalbes wel achterwege laten.

Benieuwd of de kranten dit gaan uitvergroten en of Extra Time er dieper op gaat ingaan.
Image
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by visje69 »

Shubunkins wrote:Soumahoro mag zijn Schwalbes wel achterwege laten.

Benieuwd of de kranten dit gaan uitvergroten en of Extra Time er dieper op gaat ingaan.
Hij deed een Lestienneke
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Shubunkins
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4261
Joined: Tue Aug 16, 2005 6:17 pm
Location: BRUGGE

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Shubunkins »

Conte aan het heersen, geen idee waarom gent die liet gaan.

Zot matchke in Zulte.
Image
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by visje69 »

Shubunkins wrote:Conte aan het heersen, geen idee waarom gent die liet gaan.

Zot matchke in Zulte.
Gent zit ECHT wel in je gedachten é man, nog ni gedacht om uwe sjaal in te ruilen voor een blauw-wit exemplaar?
Brugge krijgt het momenteel trouwens ook cadeau, niet door een dwaling, maar door het falen van Waasland-Beveren.
Trouwens Jorgensen mocht wel gescoord hebben ze damn xD
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Shubunkins
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4261
Joined: Tue Aug 16, 2005 6:17 pm
Location: BRUGGE

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Shubunkins »

visje69 wrote:
Shubunkins wrote:Conte aan het heersen, geen idee waarom gent die liet gaan.

Zot matchke in Zulte.
Gent zit ECHT wel in je gedachten é man, nog ni gedacht om uwe sjaal in te ruilen voor een blauw-wit exemplaar?
Brugge krijgt het momenteel trouwens ook cadeau, niet door een dwaling, maar door het falen van Waasland-Beveren.
Trouwens Jorgensen mocht wel gescoord hebben ze damn xD
I love it when you bite.

Mocht, nee moet er in die kans van Jorgensen. Kansen genoeg voor een tweede en derde goal, déja-vu. Ryan is ons weer recht aan het houden, voorlopig.
Image
brammie0101
Team Manager
Posts: 211
Joined: Tue Jun 12, 2012 6:17 pm

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by brammie0101 »

Sobota en Fatai naar Club. Geniaal wel van Club dat ze zeggen dat ze al sinds juni contact hebben. Clubsupporters moeten nogal naïef zijn, zeg.
Voor de rest gisteren weer een flauw matchke, maar zolang de punten volgen, moet je gewoon zwijgen.

Ben es benieuwd wat we de komende 14u nog mogen verwachten van transfers.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by visje69 »

brammie0101 wrote:Sobota en Fatai naar Club. Geniaal wel van Club dat ze zeggen dat ze al sinds juni contact hebben. Clubsupporters moeten nogal naïef zijn, zeg.
Voor de rest gisteren weer een flauw matchke, maar zolang de punten volgen, moet je gewoon zwijgen.

Ben es benieuwd wat we de komende 14u nog mogen verwachten van transfers.
Kan kloppen hoor, ik hoorde van insiders op brugge dat het eerste scoutingsrapport van Sobota al dateert van Januari.
Indien dat het geval is, trek ik m'n commentaar van enkele posts hoger in, maar dan vind ik het nog vreemder dat ze die niet vroeger kochten
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Shubunkins
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4261
Joined: Tue Aug 16, 2005 6:17 pm
Location: BRUGGE

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Shubunkins »

visje69 wrote:
brammie0101 wrote:Sobota en Fatai naar Club. Geniaal wel van Club dat ze zeggen dat ze al sinds juni contact hebben. Clubsupporters moeten nogal naïef zijn, zeg.
Voor de rest gisteren weer een flauw matchke, maar zolang de punten volgen, moet je gewoon zwijgen.

Ben es benieuwd wat we de komende 14u nog mogen verwachten van transfers.
Kan kloppen hoor, ik hoorde van insiders op brugge dat het eerste scoutingsrapport van Sobota al dateert van Januari.
Indien dat het geval is, trek ik m'n commentaar van enkele posts hoger in, maar dan vind ik het nog vreemder dat ze die niet vroeger kochten
Misschien wilden ze gewoon afwachten wat hij kon tegen ploegen van een hoger niveau (bv Sevilla).
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”