<<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Post Reply
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

<<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Smoje »

Uiteraard ook voor de lagere reeksen van de desbetreffende landen.

Het is weer bijna zo ver...

Maar eerst nog de drukke transferperiode.
Ghent Semper Fidelis.
The Internationals
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9286
Joined: Wed Dec 15, 2004 12:36 pm
Location: Geraardsbergen

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by The Internationals »

Kzie de sutter ook wel nog vertrekken naar club, vind voorlopig dat anderlecht nog 'zwaar' moet gaan uithalen, wat met de zeeuw en die vico...
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
Sex_Pistols
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8575
Joined: Mon Mar 20, 2006 12:04 pm
Location: Lotenhulle

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Sex_Pistols »

Hij hoeft voor mijn part niet te komen. Het prijskaartje lijkt me veel te hoog, voor het geen we Bacca zullen verkopen.. kan je echt wel wat beter vinden.

Aan de andere kant is De Sutter een professionele speler met de juiste instelling. Helaas met een nogal anti-blauw zwart club verleden. Als voormalige paars-witte sirkultrut die ook nog is Anderlecht supporter is van kindsbeen af is het natuurlijk toch wat irritant. Te veel contra's wat mij betreft. Aan de andere kant, als hij ze er maar instampt hoor je niemand klagen..

Uiteindelijk is het voor alle ploegen nog behoorlijk vroeg op de transfermarkt he... nog een kleine twee maand eer de boel sluit. Er zal nog een hoop veranderen, ga daar maar van uit. De Zeeuw vind ik trouwens wel een goede aanwinst voor Anderlecht hoor, een goede voorbereiding zal wonderen doen voor die kerel.
Bad Times Don't Last. But Bad Guys Do.
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Smoje »

Het Europees Kampioenschap voor -17 jarigen was geen groot succes voor België. Desondanks kon Standard-jeugdspeler Sebastien Locigno zich in de kijker spelen bij Europese topclubs. Hij werd door de UEFA geselecteerd in de top 10 van beste spelers.



Locigno is een 16-jarige aanvallende rechtsback. ”Hij beschikt over een immense présence op de rechterflank. Stond niet alleen verdedigend zijn mannetje, maar toonde zich ook aanvallend als één van de belangrijkste wapens uit het Belgische team.” Zo wordt het Standard-talent door de UEFA beschreven.

Laten we hopen dat hij bij Standard blijft en zich verder kan ontwikkelen.
Artikel van tijdje terug op de site van Standard. Gent heeft deze speler aangetrokken.

Transfer dat de media een beetje ontgaan is. Kon het eerst niet geloven, want rsca zat er al een tijdje achter.

Heeft er ondertussen al eentje gemaakt in zijn eerste oefenmatch.

Hij en Diogo zullen het mogen uitvechten. Rafinha is nooit meer dezelfde geweest na zijn blessure en Cendros is té zwak voor een basisplaats.
Ghent Semper Fidelis.
boysteenkist
Team President
Posts: 687
Joined: Sat Jul 31, 2010 12:52 pm

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by boysteenkist »

Mijn cluppie Ajax heeft drie aanwinsten binnen: Bojan Krkic, Sergi Roberto en Mike van der Hoorn.

Over de twee Barca huurlingen ben ik content, in Van der Hoorn heb ik minder vertrouwen. Ben bang dat hij een stuk minder is dan Alderweireld, die waarschijnlijk naar Norwich City vertrekt.

Jammer dat Alderweireld geneogen gaat nemen met Norwich City. Hij verdient beter..
Trotse manager van FC Steenkist
brammie0101
Team Manager
Posts: 211
Joined: Tue Jun 12, 2012 6:17 pm

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by brammie0101 »

Over de lagere reeksen: een ware schande is het dat de derby Doomkerke-Ruiselede niet meer kan doorgaan. (Ruiselede is ingedeeld in provinciale 4C, Doomkerke bleef in 4B. Ze zaten al jaar of 10 samen in 4B, geen superinkomsten meer :mrgreen: )
9jantje9
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4101
Joined: Sat Jun 16, 2007 8:24 am

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by 9jantje9 »

boysteenkist wrote:Mijn cluppie Ajax heeft drie aanwinsten binnen: Bojan Krkic, Sergi Roberto en Mike van der Hoorn.

Over de twee Barca huurlingen ben ik content, in Van der Hoorn heb ik minder vertrouwen. Ben bang dat hij een stuk minder is dan Alderweireld, die waarschijnlijk naar Norwich City vertrekt.

Jammer dat Alderweireld geneogen gaat nemen met Norwich City. Hij verdient beter..
Weet jij wat voor speler Sergi Roberto is, buiten dat hij talentvol wordt genoemd weet ik er weinig vanaf.
Krkic is een stuk bekender natuurlijk, groot talent, zou mooi zijn dat het er na al die jaren dat het net niet lukt het er eindelijk eens uit zou komen.
Van der Hoorn heeft een erg goed seizoen gedraaid bij Utrecht, denk dat hij wel mee kan draaien bij Ajax als hij zijn vorm behoud!


Heerenveen heeft Wolff Eikrem, Wildschut, Dijks (huur) en Kramer aangetrokken.
Wolff Eikrem geld als een groot talent, weinig idee van.

Wildschut in vorm is een prima speler voor Heerenveen.

Ook van Dijks ben ik benieuwd naar zijn kunnen.

Kramer is vooral voor de breedte/toekomst aangetrokken voor mijn gevoel.
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Sex_Pistols
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8575
Joined: Mon Mar 20, 2006 12:04 pm
Location: Lotenhulle

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Sex_Pistols »

Van Der Hoorn kan heus wel doorgroeien naar het niveau van Alderweireld, alleen zal dat niet direct het geval zijn... Trouwens Toby zijnde zou ik liever bij Ajax blijven dan bij zo'n ploeg als Norwich te moeten gaan sukkelen. Maar goed, geld en bij de PL belgen horen is natuurlijk ook belangrijk voor zo'n kerel. Overigens wel een nuchtere kerel die Alderweireld. Komt in zijn interviews altijd goed over.
Bad Times Don't Last. But Bad Guys Do.
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Smoje »

Tom De Sutter naar Club Brugge.

Ook wel een raar parcours aan het afleggen, me dunkt: Cercle Brugge - Rsc Anderlecht - Club Brugge.

Volgende ploeg Gent? :mrgreen:
Ghent Semper Fidelis.
9jantje9
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4101
Joined: Sat Jun 16, 2007 8:24 am

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by 9jantje9 »

Alderweireld heeft voor Norwich bedankt. Verstandige keus.

Strootman voor circa 17 miljoen naar Roma. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Denk dat hij wel gaat slagen daar.
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
9jantje9
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4101
Joined: Sat Jun 16, 2007 8:24 am

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by 9jantje9 »

Zulte tegen PSV. Denk dat het wel een lastige horde wordt voor PSV, omdat PSV ongeveer 6 nieuwe basisspelers moet inpassen.
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Smoje »

9jantje9 wrote:Alderweireld heeft voor Norwich bedankt. Verstandige keus.

Strootman voor circa 17 miljoen naar Roma. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Denk dat hij wel gaat slagen daar.
Bij Ajax is hij basisspeler en speelt hij ieder jaar voor de titel. Een jaar voor Brazilië zou het geen verstandige zet zijn, om nieuwe oorden op te zoeken. En het is niet dat hij in aanmerking komt voor de echte topploegen in dergelijke landen.

Vertongen is wel van een volledig ander kaliber, dan Alderweireld.

Als Vandenborre 5 minuten zijn verstand gebruikt, en in de basis geraakt bij rsca, is Alderweireld er al aan voor de moeite bij de Rode Duivels. Zonder dat hij slecht speelt natuurlijk, maar sowieso de zwakst bezette positie van dit team.

Zulte-Waregem kan zeker het PSV van vorig seizoen (maar zonder Dries Mertens) aan. Maar PSV heeft ook wel leuke koopjes gedaan, dus in deze situatie zie ik PSV makkelijk winnen.

Leye is 13 in een dozijn, Berrier is passé en de echte dragers van het team (Delaplace en Malanda) zijn vetrokken. Wel sterk dat ze Hazard langer aan zich konden binden. Had ik niet gedacht, want de nekken dachten al dat het een beklonken zaak was. Mooi zo.
Ghent Semper Fidelis.
9jantje9
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4101
Joined: Sat Jun 16, 2007 8:24 am

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by 9jantje9 »

In België is het seizoen weer begonnen. Ik denk dat de quote 'En pas zestien jaar oud' dit seizoen weer vaak voorbij gaat komen.
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Sex_Pistols
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8575
Joined: Mon Mar 20, 2006 12:04 pm
Location: Lotenhulle

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Sex_Pistols »

9jantje9 wrote:In België is het seizoen weer begonnen. Ik denk dat de quote 'En pas zestien jaar oud' dit seizoen weer vaak voorbij gaat komen.
De quote 'Geef ze ne penalty' doet het ook behoorlijk goed.
Bad Times Don't Last. But Bad Guys Do.
Shubunkins
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4261
Joined: Tue Aug 16, 2005 6:17 pm
Location: BRUGGE

Re: <<<Jupiler League + Eredivisie topic>>>

Post by Shubunkins »

We zijn één match ver en de scheidsrechters hebben al duidelijk een kant gekozen, typisch.
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”