(Ilario moet ook ergens zijn Italiaanse gal spuwen

Moderator: Moderator
Mag idd wel iets aan gedaan worden, wie 'berheerd' dit forum eigenlijk nog?Smoje wrote:Why de fuck verdwijnen topics trouwens zo snel? Bewaar dat episch materiaal eens voor het nageslacht.
Zo onoverzichtelijk is het hier nu ook niet.
Nie normaal eh.visje69 wrote:Iemand overlaatst nog een scheidsrechter onthoofd en gevierendeeld?
Heb alles wat van algemene/doorlopende waarde is sticky gemaakt.Smoje wrote:Why de fuck verdwijnen topics trouwens zo snel? Bewaar dat episch materiaal eens voor het nageslacht.
Zo onoverzichtelijk is het hier nu ook niet.
Smoje wrote: (Ilario moet ook ergens zijn Italiaanse gal spuwen)
Beste jaloerse vriend,Shubunkins wrote:Brugge heeft nog heel wat werk voor de boeg, hopelijk beseffen ze dat ook. Een spits en centrale verdediger zijn dringend nodig, net als een rechtsbuiten.
Wang is me positief aan het verrassen, doet het echt wel goed voorlopig, lijkt me ook een optie als aanvallende middenvelder. Ryan doet het ook niet slecht, al moet hij vaker kunnen klemmen, laat nog teveel los, maar z'n uittrappen en uitworpen kunnen de perfecte counter lanceren. Fourlanos en Monteiro heb ik nog niet genoeg in actie gezien om er over te kunnen oordelen.
Match tegen Barnsley was echt een drama, enorm steriel en te voorspelbaar. We missen duidelijk Vadis en Bacca.
Trouwens, dat mobiliteitsplan van Gent is lachwekkend, geen idee hoe dat ooit goedgekeurd is. Dat stadion raakt ook nooit op tijd af.
Is niet verboden, maar ik heb daar meer brandweer gezien dan supporters. Had het niet veilig geweest, had het wel afgekeurd en afgelast geweest, wees maar gerustShubunkins wrote:Ahja, bedenkingen bij de rush tactiek van het bouwen de laatste weken is natuurlijk verboden. Dansen dansen.