Voetbal algemeen

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Voetbal algemeen

Post by Smoje »

Voetbalfeiten, filmpjes, meningen, ... die niet onder de JL/Eredivisie vallen.

(Ilario moet ook ergens zijn Italiaanse gal spuwen :mrgreen:)
Ghent Semper Fidelis.
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Re: Voetbal algemeen

Post by Smoje »

Why de fuck verdwijnen topics trouwens zo snel? Bewaar dat episch materiaal eens voor het nageslacht.

Zo onoverzichtelijk is het hier nu ook niet.
Ghent Semper Fidelis.
The Internationals
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9286
Joined: Wed Dec 15, 2004 12:36 pm
Location: Geraardsbergen

Re: Voetbal algemeen

Post by The Internationals »

Smoje wrote:Why de fuck verdwijnen topics trouwens zo snel? Bewaar dat episch materiaal eens voor het nageslacht.

Zo onoverzichtelijk is het hier nu ook niet.
Mag idd wel iets aan gedaan worden, wie 'berheerd' dit forum eigenlijk nog? :|
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Voetbal algemeen

Post by remedy73 »

Meangreen en Visje69 zijn de moderators.
Aangezien Meangreen mijn broer is en zijn inlog gegevens heb, kan ik in nood ook moderaten, al wil ik daar geen gewoonte van maken. Zodra ik tijd heb (waarschijnlijk morgen) zal ik hier naar kijken...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Voetbal algemeen

Post by visje69 »

Ik denk niet dat we aan de basis van dit forum iets kunnen veranderen, dat kan enkel Sjarel, voor degene die hem niet meer kennen, dienen dude die ge hier nooit meer ziet en dit spel gemaakt heeft.
We kunnen topics aanpassen, verwijderen, van doel veranderen (bv sticky), users bannen etc maar dingen zoals da nie denk ik
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Sex_Pistols
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8575
Joined: Mon Mar 20, 2006 12:04 pm
Location: Lotenhulle

Re: Voetbal algemeen

Post by Sex_Pistols »

Misschien dan van het Jupiler topic een sticky maken? Die Sjarel komt hier toch niet meer controleren. :P We rule this place bitches.
Bad Times Don't Last. But Bad Guys Do.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Voetbal algemeen

Post by visje69 »

Iemand overlaatst nog een scheidsrechter onthoofd en gevierendeeld?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Re: Voetbal algemeen

Post by Smoje »

visje69 wrote:Iemand overlaatst nog een scheidsrechter onthoofd en gevierendeeld?
Nie normaal eh. :shock:

Eerst zelf enen neersteken was nu ook niet echt het beste plan, maar de taferelen nadien...wow.
Ghent Semper Fidelis.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Voetbal algemeen

Post by ward1995 »


Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Voetbal algemeen

Post by remedy73 »

Smoje wrote:Why de fuck verdwijnen topics trouwens zo snel? Bewaar dat episch materiaal eens voor het nageslacht.

Zo onoverzichtelijk is het hier nu ook niet.
Heb alles wat van algemene/doorlopende waarde is sticky gemaakt.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Shubunkins
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4261
Joined: Tue Aug 16, 2005 6:17 pm
Location: BRUGGE

Re: Voetbal algemeen

Post by Shubunkins »

Brugge heeft nog heel wat werk voor de boeg, hopelijk beseffen ze dat ook. Een spits en centrale verdediger zijn dringend nodig, net als een rechtsbuiten.
Wang is me positief aan het verrassen, doet het echt wel goed voorlopig, lijkt me ook een optie als aanvallende middenvelder. Ryan doet het ook niet slecht, al moet hij vaker kunnen klemmen, laat nog teveel los, maar z'n uittrappen en uitworpen kunnen de perfecte counter lanceren. Fourlanos en Monteiro heb ik nog niet genoeg in actie gezien om er over te kunnen oordelen.

Match tegen Barnsley was echt een drama, enorm steriel en te voorspelbaar. We missen duidelijk Vadis en Bacca.

Trouwens, dat mobiliteitsplan van Gent is lachwekkend, geen idee hoe dat ooit goedgekeurd is. Dat stadion raakt ook nooit op tijd af.
Image
ilario
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3110
Joined: Thu Jan 04, 2007 11:30 am
Location: Genk, België

Re: Voetbal algemeen

Post by ilario »

Smoje wrote: (Ilario moet ook ergens zijn Italiaanse gal spuwen :mrgreen:)
:D

Spijtig genoeg volg ik de Italiaanse competitie wat minder sinds de voorbije jaren. Ik kan er gewoon niet meer tegen dat na elke match tussen de topclubs gezaagd wordt op de scheidsrechter. De meeste Italianen in mijn omgeving zijn supporter van Juventus, Milan of Inter.
Pak dat Juventus tegen Inter speelt, 90 minuten de betere is maar scoort uit een buitenspelfase van een millimeter. Gegarandeerd dat het na de match enkel gaat over de incompetentie van de scheidsrechter en corruptie en omkoping. Nee idioten.
En pogingen om normale discussies over het voetbal te starten worden gewoon in de kiem gesmoord. "Uh, daar is meneer de professor weer." Fuck you.
Daar komt nog eens bij dat ik niet altijd zin heb om wedstrijden te streamen. Er is wel een Juveclub op 500m van waar ik woon, maar die eigenaars zijn gewoon absolute mongolen dat het niet meer mooi is. Daar ga ik gewoon uit principe al niet meer naartoe.
Misschien dat ik dit seizoen weer vaker ga kijken. Topmatchen zijn sowieso altijd de moeite waard.

De nationale ploeg volg ik wel nog altijd op de voet.
Image
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Voetbal algemeen

Post by visje69 »

Shubunkins wrote:Brugge heeft nog heel wat werk voor de boeg, hopelijk beseffen ze dat ook. Een spits en centrale verdediger zijn dringend nodig, net als een rechtsbuiten.
Wang is me positief aan het verrassen, doet het echt wel goed voorlopig, lijkt me ook een optie als aanvallende middenvelder. Ryan doet het ook niet slecht, al moet hij vaker kunnen klemmen, laat nog teveel los, maar z'n uittrappen en uitworpen kunnen de perfecte counter lanceren. Fourlanos en Monteiro heb ik nog niet genoeg in actie gezien om er over te kunnen oordelen.

Match tegen Barnsley was echt een drama, enorm steriel en te voorspelbaar. We missen duidelijk Vadis en Bacca.

Trouwens, dat mobiliteitsplan van Gent is lachwekkend, geen idee hoe dat ooit goedgekeurd is. Dat stadion raakt ook nooit op tijd af.
Beste jaloerse vriend,

It was AWESOME

Succes met de zoektocht naar grond voor jullie nieuwe betonblok.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Shubunkins
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4261
Joined: Tue Aug 16, 2005 6:17 pm
Location: BRUGGE

Re: Voetbal algemeen

Post by Shubunkins »

Ahja, bedenkingen bij de rush tactiek van het bouwen de laatste weken is natuurlijk verboden. Dansen dansen.
Image
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Voetbal algemeen

Post by visje69 »

Shubunkins wrote:Ahja, bedenkingen bij de rush tactiek van het bouwen de laatste weken is natuurlijk verboden. Dansen dansen.
Is niet verboden, maar ik heb daar meer brandweer gezien dan supporters. Had het niet veilig geweest, had het wel afgekeurd en afgelast geweest, wees maar gerust :)
De brandweer trekt zich echt niks aan van kosten als het om veiligheid gaat, da weet ik uit ervaring, maar ze hebben jammer genoeg altijd overschot van gelijk xD

Trouwens ik vermoed da er de komende weken echt wel extra controles zullen volgen om zeker te zijn da alles (in haast en spoed gezet) wel goed genoeg gezet is. Trouwens zo'n rus tactiek was het nu ook ni, het was gewoon doorwerken met soms tot 700 man tegelijk dag en nacht
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”