<<<KLAAGMUUR>>>

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by d van den d »

Ik zit al jarenlang in dit spelletje, altijd heb ik op een gezonde manier contact onderhouden met andere managers. Tot op dit moment. Gisteren een deal geprobeerd te maken met een manager. Hij vertelde met dit spelletje te kappen en de speler te verkopen na de simulatie van 10:00. Vervolgens krijg ik om 9:58 een berichtje dat hij er alles aan wil doen hem niet aan mij te verkopen, blijkbaar heb hij een hekel aan managers die spelers verkopen en te verkopen. Het feit dat ik van plan was hem juist volledig te trainen maakte blijkbaar niks uit. Mag ik zeggen dat ik hem een vervelende kwal vind?
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by mr charlie »

d van den d wrote: Fri Jul 28, 2023 9:38 am Ik zit al jarenlang in dit spelletje, altijd heb ik op een gezonde manier contact onderhouden met andere managers. Tot op dit moment. Gisteren een deal geprobeerd te maken met een manager. Hij vertelde met dit spelletje te kappen en de speler te verkopen na de simulatie van 10:00. Vervolgens krijg ik om 9:58 een berichtje dat hij er alles aan wil doen hem niet aan mij te verkopen, blijkbaar heb hij een hekel aan managers die spelers verkopen en te verkopen. Het feit dat ik van plan was hem juist volledig te trainen maakte blijkbaar niks uit. Mag ik zeggen dat ik hem een vervelende kwal vind?
zeker :)
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by visje69 »

d van den d wrote: Fri Jul 28, 2023 9:38 am Ik zit al jarenlang in dit spelletje, altijd heb ik op een gezonde manier contact onderhouden met andere managers. Tot op dit moment. Gisteren een deal geprobeerd te maken met een manager. Hij vertelde met dit spelletje te kappen en de speler te verkopen na de simulatie van 10:00. Vervolgens krijg ik om 9:58 een berichtje dat hij er alles aan wil doen hem niet aan mij te verkopen, blijkbaar heb hij een hekel aan managers die spelers verkopen en te verkopen. Het feit dat ik van plan was hem juist volledig te trainen maakte blijkbaar niks uit. Mag ik zeggen dat ik hem een vervelende kwal vind?
Enkel als je zegt over wie het gaat :mrgreen:
Ik heb zo'n vermoeden vandaar, mag via pm ook
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by d van den d »

Zijn er anderen die het persbericht hebben gelezen van Rostak? Wat een tragisch verhaal om te lezen, dit gun je niemand. Zullen we allen een berichtje naar hem sturen? Minste wat we kunnen doen.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by mr charlie »

d van den d wrote: Mon Aug 07, 2023 10:39 am Zijn er anderen die het persbericht hebben gelezen van Rostak? Wat een tragisch verhaal om te lezen, dit gun je niemand. Zullen we allen een berichtje naar hem sturen? Minste wat we kunnen doen.
Bedankt om dit hier te posten!!
In het verleden korte maar goede ervaringen gehad met Lon_Dean gezien we een gelijkaardige agressie zochten, zeker een bericht gestuurd naar Rostak
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
andrei.g
Team Manager
Posts: 137
Joined: Sat Mar 26, 2016 10:33 am

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by andrei.g »

d van den d wrote: Mon Aug 07, 2023 10:39 am Zijn er anderen die het persbericht hebben gelezen van Rostak? Wat een tragisch verhaal om te lezen, dit gun je niemand. Zullen we allen een berichtje naar hem sturen? Minste wat we kunnen doen.
So young too... Such a waste! R.I.P. Lon_DeaN (not that it amounts to anything, but i wish i knew his real name to at least address him properly as the person he was, not just a login ID in an online game :( ).
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by visje69 »

Ook een berichtje gestuurd naar Rostak. Ik stuurde ook naar Remedy met de vraag of Lol Dean z'n account (op z'n minst tijdelijk) behouden kan blijven ondanks inactiviteit.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by remedy73 »

andrei.g wrote: Tue Aug 08, 2023 9:38 pm
d van den d wrote: Mon Aug 07, 2023 10:39 am Zijn er anderen die het persbericht hebben gelezen van Rostak? Wat een tragisch verhaal om te lezen, dit gun je niemand. Zullen we allen een berichtje naar hem sturen? Minste wat we kunnen doen.
So young too... Such a waste! R.I.P. Lon_DeaN (not that it amounts to anything, but i wish i knew his real name to at least address him properly as the person he was, not just a login ID in an online game :( ).
His real name was Jakub Sico:
https://screenshot.cz/01256/
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by mr charlie »

mooi gebaar Remedy!
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by mr charlie »

mijn C LF heeft 2 bekerwedstrijden geleden 4 schorsingsdagen gekregen door een directe rode kaart, stevig gezien het beperkt aantal wedstrijden
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by mr charlie »

mooi
A CF 1x geschorst
B Cf 2x geschorst
C CF zopas een blessure van 10 dagen
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
SC Gols
Assistant Manager
Posts: 62
Joined: Fri Jul 17, 2009 12:25 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by SC Gols »

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Nederlandse LF.... Contract van mijn huidige LF verloopt over 5 dagen.... In het kader van een volledig Nederlands team (hier ga ik je mee verslaan Remedy ;)(of nee... toch niet)) moet er dus een Nederlandse vervanger komen....Maar die is al een poosje niet te vinden op de transferlijst. :evil:

Iemand toevallig een Nederlandse LF met een BP van 65+ te koop? :D
FC Gols
E.14
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by mr charlie »

SC Gols wrote: Mon Oct 16, 2023 8:33 am Ik ben al een tijdje op zoek naar een Nederlandse LF.... Contract van mijn huidige LF verloopt over 5 dagen.... In het kader van een volledig Nederlands team (hier ga ik je mee verslaan Remedy ;)(of nee... toch niet)) moet er dus een Nederlandse vervanger komen....Maar die is al een poosje niet te vinden op de transferlijst. :evil:

Iemand toevallig een Nederlandse LF met een BP van 65+ te koop? :D
sorry, kan je niet helpen, maar ik heb wel een NL jeugdtrainer, als je ooit een jeugdspeler ziet die je nodig zou hebben in je agressierange dan verkoop ik hem steeds aan u of remedy net onder de marktprijs
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
SC Gols
Assistant Manager
Posts: 62
Joined: Fri Jul 17, 2009 12:25 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by SC Gols »

mr charlie wrote: Mon Oct 16, 2023 12:51 pm
SC Gols wrote: Mon Oct 16, 2023 8:33 am Ik ben al een tijdje op zoek naar een Nederlandse LF.... Contract van mijn huidige LF verloopt over 5 dagen.... In het kader van een volledig Nederlands team (hier ga ik je mee verslaan Remedy ;)(of nee... toch niet)) moet er dus een Nederlandse vervanger komen....Maar die is al een poosje niet te vinden op de transferlijst. :evil:

Iemand toevallig een Nederlandse LF met een BP van 65+ te koop? :D
sorry, kan je niet helpen, maar ik heb wel een NL jeugdtrainer, als je ooit een jeugdspeler ziet die je nodig zou hebben in je agressierange dan verkoop ik hem steeds aan u of remedy net onder de marktprijs
Bedankt voor het aanbod, alleen heb ik (waarschijnlijk) niet de financiële middelen om potentiële toppers te kopen. Ik teer vooral op m'n eigen NL jeugdtrainer en de eventuele koopjes die ik op de transferlijst weet te scoren.
De opmerking dat ik Remedy met een NL team ga verslaan was dan ook met een hele grote knipoog :wink:
FC Gols
E.14
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3144
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by rohalt »

19jarige CB verkocht half september voor 15M.
Nu op de transferlijst diezelfde CB te koop voor 245M, waarvan er al iemand dat heeft geboden.
Prijs nu kan gezien speler bijna 76 zal halen.
Op een maand tijd kan die speler zoveel beter niet geworden zijn... dus die 15 M is een onredelijke verkoopsprijs.
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”