<<<KLAAGMUUR>>>

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by d van den d »

rohalt wrote: Mon Oct 16, 2023 3:00 pm 19jarige CB verkocht half september voor 15M.
Nu op de transferlijst diezelfde CB te koop voor 245M, waarvan er al iemand dat heeft geboden.
Prijs nu kan gezien speler bijna 76 zal halen.
Op een maand tijd kan die speler zoveel beter niet geworden zijn... dus die 15 M is een onredelijke verkoopsprijs.
Dat is wel enorm zuur zeg :(
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by mr charlie »

SC Gols wrote: Mon Oct 16, 2023 1:17 pm
mr charlie wrote: Mon Oct 16, 2023 12:51 pm
SC Gols wrote: Mon Oct 16, 2023 8:33 am Ik ben al een tijdje op zoek naar een Nederlandse LF.... Contract van mijn huidige LF verloopt over 5 dagen.... In het kader van een volledig Nederlands team (hier ga ik je mee verslaan Remedy ;)(of nee... toch niet)) moet er dus een Nederlandse vervanger komen....Maar die is al een poosje niet te vinden op de transferlijst. :evil:

Iemand toevallig een Nederlandse LF met een BP van 65+ te koop? :D
sorry, kan je niet helpen, maar ik heb wel een NL jeugdtrainer, als je ooit een jeugdspeler ziet die je nodig zou hebben in je agressierange dan verkoop ik hem steeds aan u of remedy net onder de marktprijs
Bedankt voor het aanbod, alleen heb ik (waarschijnlijk) niet de financiële middelen om potentiële toppers te kopen. Ik teer vooral op m'n eigen NL jeugdtrainer en de eventuele koopjes die ik op de transferlijst weet te scoren.
De opmerking dat ik Remedy met een NL team ga verslaan was dan ook met een hele grote knipoog :wink:
Spreek me toch maar aan als je eentje ziet, wie weet haal je het wel in budget.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by mr charlie »

rohalt wrote: Mon Oct 16, 2023 3:00 pm 19jarige CB verkocht half september voor 15M.
Nu op de transferlijst diezelfde CB te koop voor 245M, waarvan er al iemand dat heeft geboden.
Prijs nu kan gezien speler bijna 76 zal halen.
Op een maand tijd kan die speler zoveel beter niet geworden zijn... dus die 15 M is een onredelijke verkoopsprijs.
cheat report indienen voor dit?
hoeveel kan een speler bijtrainen op 30d?
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Traxtorm Hardcore
Team Board Member
Posts: 485
Joined: Wed Jul 26, 2017 11:14 am

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Traxtorm Hardcore »

rohalt wrote: Mon Oct 16, 2023 3:00 pm 19jarige CB verkocht half september voor 15M.
Nu op de transferlijst diezelfde CB te koop voor 245M, waarvan er al iemand dat heeft geboden.
Prijs nu kan gezien speler bijna 76 zal halen.
Op een maand tijd kan die speler zoveel beter niet geworden zijn... dus die 15 M is een onredelijke verkoopsprijs.
Ik stuurde een weekje geleden een link van die speler door naar Er2c omdat dat wel iets voor hem leek.
Niet opgemerkt dat de verkoper 230m winst gaat maken.

Fraude of het eerste team heeft weinig kennis van het spel en liet de speler maar half trainen.
Traxtorm Hardcore

S54: 2nd in A
S55: 3rd in A
S94: 4th in A
S95: 2nd in A
S96: 4th in A
S97: 2nd in A
S105: 5th in A
S106: 6th in A
S107: 5th in A
S108: 6th in A + winner Beneliga
S109: 9th in A
S113: semi-final SP-cup
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by visje69 »

mr charlie wrote: Mon Oct 16, 2023 10:18 pm
rohalt wrote: Mon Oct 16, 2023 3:00 pm 19jarige CB verkocht half september voor 15M.
Nu op de transferlijst diezelfde CB te koop voor 245M, waarvan er al iemand dat heeft geboden.
Prijs nu kan gezien speler bijna 76 zal halen.
Op een maand tijd kan die speler zoveel beter niet geworden zijn... dus die 15 M is een onredelijke verkoopsprijs.
cheat report indienen voor dit?
hoeveel kan een speler bijtrainen op 30d?
Niet zoveel om dat prijsverschil te verantwoorden. Ik zou durven denken dat de skills (bewust) teruggevallen waren of niet volledig getraind om hem voor een prikje door te kunnen sluizen. Hij is verkocht met (toen) een rating van 73, waar hij vandaag een rating van 88 heeft. Scheelt dus 15 GR. Je kan ongeveer op iets meer dan 2 dagen 1GR stijgen door training, dus wellicht is hij van toen tot nu voltraind geraakt.
Het is een manager die het spel al speelt sinds 2018, dus een echte noob nu ook weer niet.
Ik kan dus enkel denken dat hij toen bewust laag gehouden werd om de transfer te volbrengen.
Bizarre transfer, zoveel is zeker, te meer omdat ik in het recente verleden 2 spelers van hem kocht op een correcte manier met correcte prijzen. Dus hij kent de manier van de transfermarkt.

Wat wel kan, maar dat zou onderzoek moeten uitwijzen, dat D.inamo hem een bod gedaan heeft maar gevraagd heeft hem te trainen tot elke skill bv 65 was. Maar hoe je dat zou kunnen bewijzen...
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by remedy73 »

Het lijkt erop dat D.INAMO gewoon heel erg gelukkig is, want er is geen contact geweest tussen koper en verkoper, IP-adressen en inlogtijden zijn compleet anders. Blijkbaar heeft niemand de kwaliteit van de CB gezien toen hij voor de eerste keer in de verkoop stond.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
SC Gols
Assistant Manager
Posts: 62
Joined: Fri Jul 17, 2009 12:25 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by SC Gols »

De kwaliteit van de personeelscursus is ook niet meer wat het geweest is... :roll:

10 okt 2023 - € 30.775,00 Kostprijs personeelscursus voor Phillipe Van Puyvelde
10 okt 2023 - € 23.440,00 Kostprijs personeelscursus voor Mart Peralta

Dit zijn mijn trainer en assistent trainer.
Vandaag toevallig even gekeken of er andere personeelsleden een cursusje nodig hadden, en ja hoor... wederom mijn trainer en assistent trainer... Binnen 10 dagen...

20 okt 2023 - € 42.055,00 Kostprijs personeelscursus voor Phillipe Van Puyvelde
20 okt 2023 - € 34.405,00 Kostprijs personeelscursus voor Mart Peralta

Cursussen hebben ook last van inflatie zo te zien haha
FC Gols
E.14
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by visje69 »

SoccerProject.com Transfer gaat niet door 24 okt (19:17)

Het team Steelers Iasi Football Club heeft speler Isah Orjinta van de transferlijst gehaald.
Het bod dat wij gedaan hebben is geannuleerd, de transfer gaat dus niet door!

Sportieve groeten,
Het bestuur.
Ik dacht dat dit helemaal niet kon?

Extra nadeel: Die speler staat nu gratis op de lijst maar kan geen bod meer doen omdat ik ondertussen 35 spelers heb. Echt vreemd.

EDIT: De speler werd ondertussen ontslagen. Vandaar dat dit gebeurde. Toch wel een rotstreek, het bieden zou moeten doorlopen en het geld zou gewoon uit het spel moeten verdwijnen...
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
SC Gols
Assistant Manager
Posts: 62
Joined: Fri Jul 17, 2009 12:25 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by SC Gols »

SC Gols wrote: Fri Oct 20, 2023 9:40 am De kwaliteit van de personeelscursus is ook niet meer wat het geweest is... :roll:

10 okt 2023 - € 30.775,00 Kostprijs personeelscursus voor Phillipe Van Puyvelde
10 okt 2023 - € 23.440,00 Kostprijs personeelscursus voor Mart Peralta

Dit zijn mijn trainer en assistent trainer.
Vandaag toevallig even gekeken of er andere personeelsleden een cursusje nodig hadden, en ja hoor... wederom mijn trainer en assistent trainer... Binnen 10 dagen...

20 okt 2023 - € 42.055,00 Kostprijs personeelscursus voor Phillipe Van Puyvelde
20 okt 2023 - € 34.405,00 Kostprijs personeelscursus voor Mart Peralta

Cursussen hebben ook last van inflatie zo te zien haha
28 okt 2023 - € 28.690,00 Kostprijs personeelscursus voor Phillipe Van Puyvelde

En weer is mijn trainer aan de beurt....
FC Gols
E.14
KFTirana
Fan
Posts: 1
Joined: Mon Feb 01, 2021 4:27 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by KFTirana »

Traxtorm Hardcore wrote: Tue Oct 17, 2023 9:10 am
rohalt wrote: Mon Oct 16, 2023 3:00 pm 19jarige CB verkocht half september voor 15M.
Nu op de transferlijst diezelfde CB te koop voor 245M, waarvan er al iemand dat heeft geboden.
Prijs nu kan gezien speler bijna 76 zal halen.
Op een maand tijd kan die speler zoveel beter niet geworden zijn... dus die 15 M is een onredelijke verkoopsprijs.
Ik stuurde een weekje geleden een link van die speler door naar Er2c omdat dat wel iets voor hem leek.
Niet opgemerkt dat de verkoper 230m winst gaat maken.

Fraude of het eerste team heeft weinig kennis van het spel en liet de speler maar half trainen.
Thank you for the heads up on this player manager Ben.
I wish i had 2-3 more of those quality players in my team :)
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by d van den d »

Ik zit mij de laatste tijd echt te verbijten op de TL. Er is een manager die het voor elkaar krijgt zo actief te zijn dat hij continu veelbelovende jeugdspelers koopt, om het vervolgens voor een onredelijke hoofdprijs door te verkopen. :evil:
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by mr charlie »

d van den d wrote: Tue Dec 12, 2023 3:50 pm Ik zit mij de laatste tijd echt te verbijten op de TL. Er is een manager die het voor elkaar krijgt zo actief te zijn dat hij continu veelbelovende jeugdspelers koopt, om het vervolgens voor een onredelijke hoofdprijs door te verkopen. :evil:
onredelijk omdat er schaarste is, of onredelijk om een andere reden?
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by d van den d »

mr charlie wrote: Wed Dec 13, 2023 8:30 am
d van den d wrote: Tue Dec 12, 2023 3:50 pm Ik zit mij de laatste tijd echt te verbijten op de TL. Er is een manager die het voor elkaar krijgt zo actief te zijn dat hij continu veelbelovende jeugdspelers koopt, om het vervolgens voor een onredelijke hoofdprijs door te verkopen. :evil:
onredelijk omdat er schaarste is, of onredelijk om een andere reden?
Ik ben oprecht jaloers om eerlijk te zijn. Hij weet zoveel tijd te spenderen om de ene deal na de ander weten te maken. Mij lukt dit niet ivm mijn werk en prive leven. Mijn handelsstijl is ook anders, ik koop ze om een paar seizoenen te behouden. Dan met winst doorverkopen met de nodige opgebouwen ervaring. FC Steenkist heb ik dit zien doen, en ik probeer daar een draai aan te geven. Het probleem alleen is dat ik opvallend vaak mis grijp omdat er een gedegen manager is, die de absolute top van het spelersaanbod naar een absolute winst om ziet te draaien. Ik vind het knap, hij zal vast met een ruim budget een sterk team kunnen smeden om naar de A te gaan.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by visje69 »

d van den d wrote: Wed Dec 13, 2023 11:21 pm
Ik ben oprecht jaloers om eerlijk te zijn. Hij weet zoveel tijd te spenderen om de ene deal na de ander weten te maken. Mij lukt dit niet ivm mijn werk en prive leven. Mijn handelsstijl is ook anders, ik koop ze om een paar seizoenen te behouden. Dan met winst doorverkopen met de nodige opgebouwen ervaring. FC Steenkist heb ik dit zien doen, en ik probeer daar een draai aan te geven. Het probleem alleen is dat ik opvallend vaak mis grijp omdat er een gedegen manager is, die de absolute top van het spelersaanbod naar een absolute winst om ziet te draaien. Ik vind het knap, hij zal vast met een ruim budget een sterk team kunnen smeden om naar de A te gaan.

Het is nu eenmaal een voordeel om vaak te kunnen inloggen bij het kopen van spelers. Ik misloop op die manier ook spelers maar aangezien ik net als jou nog aan het slowtraden ben, lig ik daar eigenlijk niet van wakker.
Bij de opbouw van m'n team scoutte ik het hele spel en besprak ik de deal al nog voor die op de markt kwam. Een speler die ik dan bv voor 75M zou kopen, werd dan gelist voor 10M ofzo.
Een speler die al gelist werd, spreek je dan gewoon een uur van transfer af waar je samen online kan zijn. Dan bied je de afgesproken prijs of een 5% hoger bod mocht de afgesproken prijs al overstegen zijn.

De key in dit spel om zeker te zijn is contact opnemen met de verkopers. Soms gaan ze er niet in mee, maar als je prijzen correct zijn wel.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Tomverveld
Team President
Posts: 601
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Tomverveld »

Speler Mollez (LM) vanmorgen terug van een 10 daagse blessure. 10 uur de eerste wedstrijd en wederom voor 10 dagen geblesseerd :? :cry:
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”