<<<KLAAGMUUR>>>

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Tomverveld
Team President
Posts: 596
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Tomverveld »

Tussenstand ontvangende jeugdspelers;
14 aangeboden gekregen sinds januari 2020.
6 x ontvangen.
8 x niet ontvangen.
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by raoulio »

Tomverveld wrote: Fri Nov 20, 2020 12:02 pm Tussenstand ontvangende jeugdspelers;
14 aangeboden gekregen sinds januari 2020.
6 x ontvangen.
8 x niet ontvangen.
Dan wordt het tijd om de jeugdcoördinator te bedanken voor zijn (gefaalde) diensten. :mrgreen:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Tomverveld
Team President
Posts: 596
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Tomverveld »

Jazeker!
Dit is nummer 5 al geloof ik..
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by visje69 »

Tomverveld wrote: Fri Nov 20, 2020 6:07 pm Jazeker!
Dit is nummer 5 al geloof ik..
Ik krijg vrijwel elke keer eentje, maar mijn jeugdcoordinator zal zich toch ook mogen herpakken. Ik kreeg net m’n 3de(!!) SW op rij en het is de 6de SW van de laatste 13 spelers. Hij mag die positie nu wel een keer of 20 overslaan :roll:

De laatste is 19 (bijna 20 al), buiten m’n agressierange met een VS van maximaal 72,5. YOU’RE FIRED :mrgreen:
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by visje69 »

Met FC Geto Dacii (manager Valentinovp/Decebal) is weer een manager weg die al sinds seizoen 29 het spel speelde. Zonde!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by visje69 »

Net weer 8M meer betaald dan gehoeven had voor een transfer door een manager die z'n woord niet hield.
Toegegeven het was ff geleden, maar toch leuk om zien dat deze managers nog steeds in het spel zitten, hoe klein de managerbase ook is :mrgreen:

Een deal gemaakt voor 25M en hij zette een IBP van 33M. Gezien hij dat (als bovenmarge) wel waard was, heb ik het alsnog geboden maar ik blijf het niet verstaan, managers die een deal maken en dan niet accepteren. Spreek dan een hogere prijs af waar je je wel goed bij voelt of maak dan geen deal en list hem voor het dealbedrag, dan kan die andere manager nog steeds bieden en jij nog steeds IBP zetten zonder dat je een a**hole bent...

Nu goed, enige voordeel is dat ik wel ineens de hidden skill van m'n speler kunnen vaststellen heb. Net voor de transfer met lage moraal was de VS 101,5%, net na de transfer met volle moraal was z'n VS plots 95,5%. Met de 3,5% marge (98%-105% en 92%-99%) weet ik nu wel dat de VS tussen de 98 en 99% ligt. (al was de 101,5% natuurlijk al voldoende voor de 98% als ondergrens)

EDIT:

Ik stuurde hem dit
Pro tip, next time you make a deal with another manager, make sure you make a deal that you are willing to accept. I did some calculations and even though 33M is a higher risk, the price was still acceptable, therefor I paid it. The player has to reach a BP of 71 (at 100xp) to be worth his money and I consider that reasonable.

So next time you make a deal with manager, make sure you honor that deal with a price that you are comfortable with. That way you wont look like an asshole, as you are acting now.

Good luck in the rest of the game.
Dit was zijn antwoord:
pay or cry, this is business, I don't care what you think. The rules are simple. The player is issued for a certain amount. If you don't want to risk, don't buy it. You're an asshole if you don't understand it and don't write private messages, just take a chance and bid. Anyway, if you found a more prospective player at this price, you would buy another one. Good luck.
Sympathiek man :mrgreen:
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Traxtorm Hardcore
Team Board Member
Posts: 485
Joined: Wed Jul 26, 2017 11:14 am

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Traxtorm Hardcore »

Money is king :| :?
Traxtorm Hardcore

S54: 2nd in A
S55: 3rd in A
S94: 4th in A
S95: 2nd in A
S96: 4th in A
S97: 2nd in A
S105: 5th in A
S106: 6th in A
S107: 5th in A
S108: 6th in A + winner Beneliga
S109: 9th in A
S113: semi-final SP-cup
akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by akki »

visje69 wrote: Mon Nov 30, 2020 8:08 am Net weer 8M meer betaald dan gehoeven had voor een transfer door een manager die z'n woord niet hield.
Toegegeven het was ff geleden, maar toch leuk om zien dat deze managers nog steeds in het spel zitten, hoe klein de managerbase ook is :mrgreen:

Een deal gemaakt voor 25M en hij zette een IBP van 33M. Gezien hij dat (als bovenmarge) wel waard was, heb ik het alsnog geboden maar ik blijf het niet verstaan, managers die een deal maken en dan niet accepteren. Spreek dan een hogere prijs af waar je je wel goed bij voelt of maak dan geen deal en list hem voor het dealbedrag, dan kan die andere manager nog steeds bieden en jij nog steeds IBP zetten zonder dat je een a**hole bent...

Nu goed, enige voordeel is dat ik wel ineens de hidden skill van m'n speler kunnen vaststellen heb. Net voor de transfer met lage moraal was de VS 101,5%, net na de transfer met volle moraal was z'n VS plots 95,5%. Met de 3,5% marge (98%-105% en 92%-99%) weet ik nu wel dat de VS tussen de 98 en 99% ligt. (al was de 101,5% natuurlijk al voldoende voor de 98% als ondergrens)

EDIT:

Ik stuurde hem dit
Pro tip, next time you make a deal with another manager, make sure you make a deal that you are willing to accept. I did some calculations and even though 33M is a higher risk, the price was still acceptable, therefor I paid it. The player has to reach a BP of 71 (at 100xp) to be worth his money and I consider that reasonable.

So next time you make a deal with manager, make sure you honor that deal with a price that you are comfortable with. That way you wont look like an asshole, as you are acting now.

Good luck in the rest of the game.
Dit was zijn antwoord:
pay or cry, this is business, I don't care what you think. The rules are simple. The player is issued for a certain amount. If you don't want to risk, don't buy it. You're an asshole if you don't understand it and don't write private messages, just take a chance and bid. Anyway, if you found a more prospective player at this price, you would buy another one. Good luck.
Sympathiek man :mrgreen:
Ik heb ook net hetzelfde voorgehad, het leuke achteraf was dat na enkele seizoenen hij een speler van mij wilde kopen en ook een instant transfer vroeg. Ik heb toen het bedrag dat ik toen teveel betaalde er toen extra bijgerekend + nog wat intrest. Achteraf toen ook een kwade mail van hem gehad. Toen heb ik gewoon terug gestuurd "remember player ...." en toe was het stil :-)
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by visje69 »

Soms doet traden ook gewoonweg pijn. Gisteren 2 CB's verkocht waar ik in totaal zo'n 47M verlies op geleden heb. Auwtch :oops:
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Tomverveld
Team President
Posts: 596
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Tomverveld »

Tussenstand jeugdspelers.
15 aangeboden gekregen.
9 x NIET gekregen.
6 x WEL gekregen.
Jeugdtrainer ontslagen.
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
BoomXhakaLaca
Team Board Member
Posts: 332
Joined: Sun May 24, 2020 7:39 am
Location: Laarne

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by BoomXhakaLaca »

De blessures slaan me weer om de oren! :x
Chairman of
BoomXhakaLaca
Tomverveld
Team President
Posts: 596
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Tomverveld »

Tussenstand jeugdspelers.
16 aangeboden gekregen.
9 x NIET gekregen.
7 x WEL gekregen.
Nieuwe jeugdspeler levert gelijk af. Nu volhouden :)
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
Tomverveld
Team President
Posts: 596
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Tomverveld »

Tussenstand jeugdspeler
17 ontvangen in totaal.
9 x NIET ontvangen.
8 x Wel ontvangen.
Deze jeugdtrainer levert gelukkig af nu!
Een SW'er dit keer, maar toch wel 1 ontvangen.

Wat me opvalt is dat alle 8 ontvangen jeugd een zeer lage agressie hebben.
Random en toeval of .... kun je dit sturen?? (denk het niet, maar vraag toch voor de zekerheid)
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
BoomXhakaLaca
Team Board Member
Posts: 332
Joined: Sun May 24, 2020 7:39 am
Location: Laarne

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by BoomXhakaLaca »

Nee kan je niet sturen. Is puur random. :)
Chairman of
BoomXhakaLaca
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by ward1995 »

Het moment dat je biedt op een speler (CB), afmeld, iets later terugkomt en ziet dat er een Koop-Meteen-Prijs werd ingesteld werd van 3Mil en je te laat bent.
Pijnlijk... https://www.soccerproject.com/spnewl_sp ... ewWindow=1

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”