<<<KLAAGMUUR>>>

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sjoerd1991
Assistant Coach
Posts: 12
Joined: Wed Mar 04, 2020 9:26 am

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by sjoerd1991 »

pfff vrijdag 04/07 nieuw veld aangelegd , zondag 05/07 na drie thuiswedstrijden veld terug 90% , en het weer was nochtans niet slecht :(
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by remedy73 »

sjoerd1991 wrote: Sun Jul 05, 2020 1:24 pm pfff vrijdag 04/07 nieuw veld aangelegd , zondag 05/07 na drie thuiswedstrijden veld terug 90% , en het weer was nochtans niet slecht :(
2x per week een eenvoudig veldje van 1 dag aanleggen is het beste...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by mr charlie »

sinds juni geen jeugdspeler meer, onze jeugdcoordinator is bijgevolg dus ontslaan :evil:
we gaan terug met belgische jeugd beginnen werken
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by d van den d »

mr charlie wrote: Sat Aug 08, 2020 12:48 pm sinds juni geen jeugdspeler meer, onze jeugdcoordinator is bijgevolg dus ontslaan :evil:
we gaan terug met belgische jeugd beginnen werken
Vervelend is dat he, zo heb ik ook een periode gekent van een half jaar dat al mijn jeugdcoordinatoren er niks van bakten. Enorm frustrerend om telkens maar geen jeugdspeler te krijgen.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
Tomverveld
Team President
Posts: 583
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Tomverveld »

Ondertussen speel ik soccerproject alweer 9 maanden met veel plezier. Maar moet het toch ff kwijt...
3 jeugdspelers ontvangen in 9 maand.. dat slaat toch nergens op!
En die hele 75% berekening klopt niets van volgens mij.
Ik ga het aankomende periode nog eens uitzoeken en vergelijken. Zal mijn bevindingen hier vermelden.
Verder een top spel, maar dat met die jeugdspelers ben ik wel zo zat...
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
BoomXhakaLaca
Team Board Member
Posts: 332
Joined: Sun May 24, 2020 7:39 am
Location: Laarne

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by BoomXhakaLaca »

Voor de 3de keer achter elkaar geen jeugdspeler gekregen :(
Chairman of
BoomXhakaLaca
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Raffin »

BoomXhakaLaca wrote: Thu Sep 17, 2020 5:56 am Voor de 3de keer achter elkaar geen jeugdspeler gekregen :(
Tip: Schakel, net als mij, je 5(+) broers in :lol: :lol:
Net weer een CM.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by mr charlie »

geweldig :lol:
je scout is je slechtste medewerker?
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Raffin »

mr charlie wrote: Thu Sep 17, 2020 9:14 am geweldig :lol:
je scout is je slechtste medewerker?
Dat is mijn schoonbroer en die is goed in het testa'n van spelers. :mrgreen:
akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by akki »

5de keer in 1 seizoen dat mijn LB in de lappenmand ligt. Dat is wat veel van het goede.
Tomverveld
Team President
Posts: 583
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Tomverveld »

Hoppa! En weer geen jeugdspeler....
10 kansen gehad op een jeugdspeler, 10 maanden verder en ik heb er 3 gehad. 3 van de 10! Is toch niet normaal?
- Hierdoor kun je nooit eerlijk groeien t.o.v. andere managers, omdat zij wel een kapitaal injectie krijgen en ik niet. Daarnaast krijgen zij een aanvulling op sommige posities en ik niet. Ik mag zr gaan kopen op de transfermarkt voor belachelijke prijzen. Oneerlijk lijkt me??
- Hier moet echt wat aan gebeuren mijn inziens.
- De lol gaat er zo wel snel af hoor. Ben al eens eerder gestopt om dit.. Was echt voornemens om me niet uit het veld te slaan, maar op deze manier is het wel lastig.

Iemand tips?
En kom niet met een nieuwe trainer of cursus of dat het gewoon random is, want ik heb dat allemaal geprobeerd en random geloof ik niet meer in...

Kan het te maken hebben met IP adres? Hoe werkt het algoritme? Is dit verschillend per periode, dag, maand of weet ik veel wat, hoe werkt dit? Wie kan mij het uitleggen??? En dan goed uitleggen en niet mer 75% random kans op... want dat klopt niet meer hoor..

Hoor het graag en misschien weet iemand of dit aangepast gaat worden binnenkort, Sjarel???
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
BoomXhakaLaca
Team Board Member
Posts: 332
Joined: Sun May 24, 2020 7:39 am
Location: Laarne

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by BoomXhakaLaca »

Dag Tom, niet opgeven man. Dat is de enige raad die ik u kan geven. De laatste 3 keer dat ik een jeugdspeler moest krijgen was ook njet. En daarvoor had ik 8 op de 10 wel een jeugdspeler ofzo. Dus er komen zeker betere tijden aan. Dat weet ik zeker. En het is inderdaad frustrerend, ik denk dat iedereen dit al meegemaakt heeft. Zeker de ervaren mensen hier in het spel. Keep it up! :wink:
Chairman of
BoomXhakaLaca
akki
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4558
Joined: Sun Jul 04, 2004 12:55 am
Location: Betekom

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by akki »

Tomverveld wrote: Fri Sep 25, 2020 5:50 am Hoppa! En weer geen jeugdspeler....
10 kansen gehad op een jeugdspeler, 10 maanden verder en ik heb er 3 gehad. 3 van de 10! Is toch niet normaal?
- Hierdoor kun je nooit eerlijk groeien t.o.v. andere managers, omdat zij wel een kapitaal injectie krijgen en ik niet. Daarnaast krijgen zij een aanvulling op sommige posities en ik niet. Ik mag zr gaan kopen op de transfermarkt voor belachelijke prijzen. Oneerlijk lijkt me??
- Hier moet echt wat aan gebeuren mijn inziens.
- De lol gaat er zo wel snel af hoor. Ben al eens eerder gestopt om dit.. Was echt voornemens om me niet uit het veld te slaan, maar op deze manier is het wel lastig.

Iemand tips?
En kom niet met een nieuwe trainer of cursus of dat het gewoon random is, want ik heb dat allemaal geprobeerd en random geloof ik niet meer in...

Kan het te maken hebben met IP adres? Hoe werkt het algoritme? Is dit verschillend per periode, dag, maand of weet ik veel wat, hoe werkt dit? Wie kan mij het uitleggen??? En dan goed uitleggen en niet mer 75% random kans op... want dat klopt niet meer hoor..

Hoor het graag en misschien weet iemand of dit aangepast gaat worden binnenkort, Sjarel???
Tom,

Ik weet niet juist welk jouw ploeg is, maar ik ben nu sinds 3 jaar ook opnieuw begonnen. Doordat ik in 2004 ook al enkele jaren gespeeld heb, denk ik ongeveer waar uw fout kan zitten. Ik zeg ook kan want ben er natuurlijk niet zeker van.

Ik heb al verschillende soorten manager geweest op gebied van testen en wat mij opvalt is dat wanneer je veel transfers doet, lage teamspirit, dat de kans op een jeugdspeler ook veel kleiner is. Ik ben nu sinds een seizoen veel aan het kopen en verkopen en heb nu op 4 jeugdspelers er 3 niet gekregen. Daarvoor zakte mijn teamspirit zelden onder de 90 en had ik bijna elke keer mijn jeugdspeler. Ik denk dat ik toen maar 2 keer geen gehad heb op pakt 12 jeugdspelers. Momenteel staat mijn teamspirit ook vrij laag en ik moet komende week een nieuwe jeugdspeler krijgen. Mocht ik nu geen krijgen dan is dat de 3de op rij die niet goed genoeg is bevonden.
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by remedy73 »

Tom, s.v.p. het volgende bericht NIET lezen, want dat wil je niet horen.

Voor de overige forummers die het wél willen lezen:
Als je jeugdcoordinator 100% is, dan is de kans op een jeugdspeler simpelweg 75%. Het is de ENIGE voorwaarde.

Er zijn momenteel 2530 managers
25% daarvan heeft de laatste keer geen jeugdspeler gehad = 632 managers
25% daarvan heeft nu 2x op rij geen jeugdspeler gehad = 158 managers
25% daarvan heeft nu 3x op rij geen jeugdspeler gehad = 40 managers
25% daarvan heeft nu 4x op rij geen jeugdspeler gehad = 10 managers
25% daarvan heeft nu 5x op rij geen jeugdspeler gehad = 2,5 manager
25% daarvan heeft nu 6x op rij geen jeugdspeler gehad = 0,6 manager

Tom is volgens de statistieken dus zeker niet de enige. Ik hoop wel voor hem dat hij er nu 6 op rij gaat ontvangen, maar die kans is niet groot. Die kans is maar 75%*75%*75%*75%*75%*75% = 18%
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Tomverveld
Team President
Posts: 583
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Tomverveld »

Hi,

Heb het stiekem toch gelezen ;).
Leg mij dan ook eens uit hoe het kan dat manager Bastaard er nu 6 achter elkaar krijgt?
Hij speelt nu ook 8 maanden ongeveer en heeft een score van 100%.
Bestaat toch niet dat er zoveel verschil in zit bij startende managers? Hij krijgt op 6 posities er iemand bij met als voordeel die kapitaal injectie, hij hoeft geen spelers te kopen. Kan lekker makkelijk doorwisselen. Allemaal voordelen...

Ergens wil ik je geloven met die 75% hoor. Maar ergens klopt het niet. Heb in 2004 gespeeld en tot had ik exact dezelfde frustratie. Ik kreeg toen ook weken achter elkaar niets en anderen om mij heen wel.. het blijft vreemd.

Ik ben op zoek naar een verhouding, maar die is weg. 30% uitlevering van jeugd tegen 100% bij Bastaard is geen goede verhouding. Dat moet dichter bij elkaar liggen en ook hij verkoopt veel met een lage teamspirit, dus die vlieger gaat ook niet op wat Aki schrijft, maar ga het wel proberen.
Gun het iedereen hoor, begrijp me niet verkeerd. Hij heeft een mooi team opgebouwd in korte tijd. Maar ergens voelt het niet juist en ik kan er de vinger niet achter krijgen.
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”