Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

snuf
Assistant Manager
Posts: 85
Joined: Fri Jul 02, 2004 2:55 pm
Location: Rekem
Contact:

Post by snuf »

Na 8 wedstrijden reeds 16 punten !!! Meer dan we hadden durven dromen.
We willen nog vele jaartjes in de subtop van de b-reeks meedraaien, maar daarvoor zullen we toch een kwaliteitsinjectie moeten doen.
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

de 3e week ven de heenronde wordt zwaar en mssn bepalend voor de rest van het seizoen.
in principe moet ik zeker 6 ploegen onder mij kunnen houden. alleen moet ik dit proberen te combineren met de aan- en verkoop van spelers. ni zo evident om soms aan de drang te weerstaan om een heleboel spelers tegelijk op de Tl te zetten. :P

voor morgen is het hoogsthaalbare een gelijkspel vermoed ik als FC Gargzdas met zijn A-team komt aantreden... zelfs een punt zou al sterk zijn, maar we zullen ons best doen.

dinsdag tegen Celtic uit, donderdag tegen Cinii en vrijdag hebben we wel 3ptn tegen X-tenzo :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Een weekje op wintersport geweest en ik zie dat Ron het prima gedaan heeft; een mooie 3e plek :)

Maandag het nipte verlies tegen cosi fan en om de dag daarop nipt de winst te pakken tegen fc bruges. Donderdag en vrijdag eenvoudige overwinningen tegen respectievelijk x-tenzo en raffin.

Aankomende week wordt weer leuk; morgen wordt nog een makkie tegen sparta palmeras, maar dinsdag wordt al lastiger. Dan mogen we uit op strakapud, ondanks zijn 11e plaats zeer lastig wanneer hij thuis speelt. Donderdag krijgen we fc gargzdas op bezoek die, als ik deze week even snel goed heb doorgekeken :P , wat pech heeft gekend. Lastig! En dan mogen we de week afsluiten op het veld van FC Jeremy. We zijn benieuwd!
Prince88, proud manager of Fresh
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Post by JOY »

Isis wrote:If I'm not mistaken, Joy, you are the only one in the top 4 that has played against the FC team. The highest ranked team you played against in nr 6. Verbroedering Robbeke has laready met the entire top 3 this season. Maybe you should reconsider your winning mood? :P
ja sorry hoor,
maar al de ploegen stonden, voor dat ze tegen ons speelden in de top,
Dales Athletic stond 3de, Horiacles 4de

doordat ze verliezen tegen ons , zakken ze weg hé :?

volgende week spelen we tegen RSCA en Sokol
als ze géén spelers verkopen of kopen op zondag
en hun teamspirit staat op 100%
zullen ze wel winnen :wink:
of 't zou moeten zijn dat random zotte kuren krijgt :twisted:

wat mij wel al opgevallen is,
is dat ploegen die op de 13de plaats staan
punten pakken van topploegen met betere linieratings :evil:
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

mooie winst weten te pakken tegen FC Gargzdas. eigenlijk niet echt verwacht, dus ik ben des te gelukkiger :)

morgen nog een belangrijke wedstrijd tegen amigo Celtic. de laatste wedstrijden kon ik bij hem niets gaan halen. hopelijk halen we nu wel terug dat onvermijdelijke gelijkspel :D
of winst :twisted:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Zozo, gestegen van de 3e naar de 2e plek vanochtend 8)

Zal ongetwijfeld voor korte duur zijn, na drie eenvoudige wedstrijden achter elkaar en drie lastige opkomend, maar daardoor maakt het het niet minder leuk :P
Prince88, proud manager of Fresh
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

ik ken iemand die niet tevreden gaat zijn met de uitslag als hij gaat inloggen straks :lol:

in een broeierig heet stadion waren 22.000 supporters afgezakt om te gaan supporteren voor hun team Celtic.
de bezoekende ploeg kwam al snel op achterstand door een goal van Lf Marcin Van Der Heyden. toen ook nog eens onze Lf tegen een 2e gele kaart aankeek in de 55e minuut leek het verhaaltje over...
maar dat was buiten onze keeper gerekend :)
hij speelde een weergaloze wedstrijd en stopte de penalty in de 68e minuut die voor de 2-0 en de doodsteek kon zorgen.
onze ploeg haalde hier kracht uit en dompelde de supporters van Celtic in stilte toen we in de 80e minuut de gelijkmaker binnenschoten.

het gevolg van de snelle uitsluiting van onze Lf was groot. de linieratings verschilden 8%. (139 tegen 131). maar dankzij onze ervaren keeper sleepten we er dus toch nog een gelijkspel uit. het 6e al van deze competitie :D

sorry Celtic :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2211
Joined: Thu Dec 01, 2005 11:29 am

Post by Celtic'85 »

Dit is enorm balen, inderdaad. Part of the game, zeker ? Alhoewel het nu eens mijn kant mag uitkomen...
Momenteel in C.7
Celtic 85
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3609
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Post by mr charlie »

Stino, ge hebt al een tijdje wind mee ^^
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

mr charlie wrote:Stino, ge hebt al een tijdje wind mee ^^
de wind zit ook soms tegen hoor, maar dan wel in de vorm van blessures.
maar ik mag idd niet klagen over sommige wedstrijden :P

als ik morgen ook iets kan pakken tegen CINII is de week goed geslaagd en kunnen we al uitkijken naar de topper tegen fc bruges maandag.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3609
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Post by mr charlie »

42 jeugspelers
aan't trainen, daar moet toch iets degelijks inzitten :p
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Een hele lelijke vroege rode kaart kost me de punten vandaag tegen Gargzdas :(

Al in de 40' minuut wordt hij van het veld afgestuurd. Hierdoor waren de ratings uiteindelijk 132-133 en is het 1-1 geworden. Erg jammer, maar goed. Morgen uit op Jeremy. We hebben ervoor gekozen om deze wedstrijd te laten schieten. Het B-team zal aantreden, omdat we geen LM kunnen opstellen, geen fatsoenlijke CB's en daardoor zullen we echt niet gaan winnen bij Jeremy. Het A-team mocht dan ook net de halve finale tegen Superbiennies spelen in een 1,6M-toernooi en met succes. De finale is daar in ieder geval bereikt.

We verwachten dat we in de competitie ons wel kunnen handhaven, dus in de toekomst zullen we waarschijnlijk vaker een wedstrijd laten schieten ivm belangrijke vriendschappelijke bekers en de champions league...
Prince88, proud manager of Fresh
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

gelijkspel nummer 7 is binnen :lol:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Celtic'85
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2211
Joined: Thu Dec 01, 2005 11:29 am

Post by Celtic'85 »

Voel me ferm bestolen weer vandaag. Zijn team is agressiever, maar ik krijg een zeer vroege rode kaart, en zo ga ik dus de boot in. Na het onterechte gelijkspel tegen Royal, een tweede ferme opdoffer. DIt zijn 5 punten minder, enkel en alleen door slechte random. It s*cks...
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

ela ela Celtic, dat punt tegen jou heb ik mooi binnengehaald, had je maar die penalty er moeten intrappen :P :mrgreen:

vandaag zelf een easy overwinning geboekt tegen X-Tenzo. 2-8 met een quatrrick (of hoe noem je zo iets? :lol: ) van onze nieuwe Rf Edrees.

hiermee hebben we ook ons doelsaldo wat opgekrikt en we stijgen naar plaats 8.
op 6ptn van de n°2 fc bruges waar we maandag op bezoek gaan. daar zal wrs niets te rapen zijn tenzij Lord Random ons natuurlijk ons een 8e gelijkspel voorschotelt :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”