Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

el stino wrote:morgen mogen we ons 2e (en voorlopig laatste) seizoen afsluiten in B met een thuismatch tegen Fresh :)

veel tegenstand ga ik denk ik niet meer kunnen leveren, aangezien we daarnet onze Ts nog wat verlaagden tot 86%.
we winden er geen doekjes om, de A-ploeg staat klaar. geen enkele druk meer, dus kiezen we vol voor de aanval en hopen dat het publiek een spetterend afscheid gaat krijgen. :)

winst voor ons zou mooi zijn (maar weinig waarschijnlijk aangezien Fresh zijn A-team ook fit heeft gehouden :P ).
met winst voor Fresh zijn we ook tevreden, want dan kunnen onze supporters zijn 4e plaats meevieren. :wink:

het stadion is nu al uitverkocht. het wordt een broeierig sfeertje, let's kick some balls 8)
Ik heb inderdaad het A-team fitgehouden voor vandaag, alhoewel we er wel een paar missen in de selectie. Maar we hebben er zin om in een afgeladen stadion nog eenmaal vol te knallen. Alhoewel de opstelling in een 5-3-2 blijft staan, krijgen de heren de opdracht om vol in de aanval te gaan. Er wacht dus attractief voetbal morgen 8)
Prince88, proud manager of Fresh
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

Damned, weer ploeg vergeten op te stellen, hierdoor nog gewonnen tegen de kampioen, weer extra premies moeten uitbetalen. Beter wat meer met dit spel bezig zijn. :oops:
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Post by JOY »

Dark Tiger wrote:Damned, weer ploeg vergeten op te stellen, hierdoor nog gewonnen tegen de kampioen, weer extra premies moeten uitbetalen. Beter wat meer met dit spel bezig zijn. :oops:
tja dat gebeurd soms eens :lol:
ik dacht dat ik ook vandaag moest winnen
om volgend seizoen véél te kunnen sparen :wink:

achteraf gezien
moest ik helemaal niet winnen
Cartus verloor tegen een ploeg (the wizards) die al zeker degradeerde
tja, die hadden ook geld te veel waarschijnlijk
dat ze nog speelden om te winnen
als het hen toch niets meer opleverd :?
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

En of een uitverkocht 'Ares' een pot attractief voetbal kreeg te zien! In een gelijk opgaande wedstrijd waren Royal FC en Fresh flink aan elkaar gewaad. Daar waar Fresh twee maal op voorsprong kwam, moest het ook tweemaal dulden dat de mannen van el stino terug op gelijke hoogte kwamen. Na een ultieme rush van de links mid over het veld en een voorzetje op de diepe spits kwamen we weer op voorsprong; 3-2. En ditmaal konden ze niet meer langszij komen :)

Er was maar één kans om deze wedstrijd te winnen en dat was agressiever spelen. En dat deden we ook. We speelden maar liefst 35% agressiever (wel goed voor een rode kaart in de 83' minuut), maar we waren dan uiteindelijk toch nog 2% beter: 134 om 136). Een geslaagde laatste wedstrijd van het seizoen.

Hierdoor zijn we geëindigd op een fantastische (en helemaal onverwachte) vierde plaats in ons eerste seizoen in de B. Er mag gezegd worden; bij gelijkspel of verlies vandaag stonden we 7e :lol: (but who cares 8) )

Nu moet er alleen nog wel even wat geld verdiend worden om volgend seizoen weer ons mannetje te staan, dus laat die boden maar komen :D
Prince88, proud manager of Fresh
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

inderdaad een mooie wedstrijd om ons seizoen in B.3 te beëindigen. :wink: uitverkocht stadion zoals verwacht. maar ik had wel graag geweten wat het had geworden als men Ts niet op 86% stond maar op 100% 8) :P

het heropbouwen is nu definitief begonnen. jeugdspelertjes binnenhalen, de oude spelers eruit. men A-team ga ik wel behouden, om toch niet helemaal naar de E te zakken. :lol:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
cantagallina
Team President
Posts: 931
Joined: Wed Oct 19, 2005 7:26 pm
Location: Antwerpen

Post by cantagallina »

Ik kom me volgend seizoen wat moeien in B3 en pak de plaats van el stino over die naar mijn disivisie zakt :)
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)

Berginal Geerschot: No more
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Post by mr charlie »

byby shoenies,
ben er effe geweest, nu terug naar C en dan D
en dan begint de herbronning ^^

i'll be back
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Ik heb het al weer gezien, flink wat potentieel in de B.3. De linieratings schoten de lucht in en dan wetende dat de TS maximaal 90% is bij iedereen...

Zelf hebben we de eerste wedstrijd kunnen winnen met 1-0 tegen Celtic. Met linieratings van 140-135 een terechte uitslag. Wel al jammer van d eerste rode kaart van het seizoen, maar goed. Morgen een lastige wedstrijd tegen progresul berceni, maar ik ben blij dat we hen op een dinsdag krijgen, omdat ze nog wel een paar oudere spelers in de selectie hebben...
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Vanochtend helaas gelijkgespeeld. We waren weliswaar 5% beter (130 om 135 aan linieratings), maar het mocht niet baten. Jammer. Ook voor de TS die nu dan minder snel stijgt.

Donderdat thuis op Bruges met een hele strenge scheids (99%), dus ik ben benieuwd wat hier uit komt rollen.
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Een verdiende 2-1 winst op eigen veld tegen fc bruges en dat brengt ons nu op de 3e plek in B.3

Voor morgen staat een lastige uitwedstrijd tegen ciini furiosi op het programma. Voordeel is wel dat de scheids agressief is, dus we zullen zien. Een puntje zou mooi meegenomen zijn.
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Lekker druk in dit topic :P

Zal ik mijn verhaaltje dan maar even doen... of beter, volg maar de persberichten, hier voel ik me ook zo eenzaam :lol:
Prince88, proud manager of Fresh
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

zal ik dan even mijn commentaar en discussiepunten geven op de gebeurtenissen binnen B.3 8)

discussiepunt 1:
Na het vertrek van el stino gaat het dit seizoen precies extra vlot voor de ploegen van Celtic en Fresh. Hoe dit te verklaren? :D

discussiepunt 2:
Manager Fresh haalde deze morgen een fabelachtige 146 rating. :o Hierdoor blijft hij ongeslagen op kop. Gaat hij voor promotie? :wink:

discussiepunt 3:
Ook de ploeg van Celtic lijkt mee te dingen naar een promotieplaats. Met nog een 'vrij simpel' programma voor de boeg zorgt hij mssn voor de verrassing van de heenronde?

discussiepunt 4:
Onderaan blijft het een bittere strijd voor behoud voor Canta. Haalt hij het mijn agressieloze ploeg of moet hij toch de duimen leggen? Het puntenverschil tussen de n°10 en een promotieplek is immers maar 6ptn. Tijd dus dat er een beetje klaarheid komt deze week.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
jona
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3744
Joined: Fri Apr 13, 2007 8:14 pm
Location: Nederland

Post by jona »

Prince88 wrote:Lekker druk in dit topic :P

Zal ik mijn verhaaltje dan maar even doen... of beter, volg maar de persberichten, hier voel ik me ook zo eenzaam :lol:

Vind jij dat opgeven ook geen optie is!
Heey, ik post hier dan meestal niet, maar ik hou jullie hier nog wel een beetje in de gaten :P
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

pfooeiii, al die moeite dan toch voor niks :P

Vanaf morgen weer dagelijkse verslagen hier na een weekje afwezigheid dan :)
el stino wrote:zal ik dan even mijn commentaar en discussiepunten geven op de gebeurtenissen binnen B.3 8)

discussiepunt 1:
Na het vertrek van el stino gaat het dit seizoen precies extra vlot voor de ploegen van Celtic en Fresh. Hoe dit te verklaren? :D

discussiepunt 2:
Manager Fresh haalde deze morgen een fabelachtige 146 rating. :o Hierdoor blijft hij ongeslagen op kop. Gaat hij voor promotie? :wink:
Discussiepunt 1 is natuurlijk makkelijk te beantwoorden; Wanneer jij er nog was, werden alle wedstrijden gespeeld in dienst van de duels tegen jou. Hierdoor werden er in de andere wedstrijden punten gemorst om tegen jou het best voor de dag te komen :D

Over discussiepunt 2; just one word: wicked 8)
Prince88, proud manager of Fresh
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

that's how I like it 8)

Fresh for A, met achterliggende reden dat hij gewoon schrik heeft voor als ik terugkom naar B.3 dat ik hem dan afmaak en hij me dus gewoon probeert te ontwijken :mrgreen:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”