Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Veg
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4967
Joined: Thu Nov 25, 2004 11:31 pm

Post by Veg »

Ik heb er een pittige wedstrijd opzitten waarin er zeer veel kaarten zijn gevallen, gelukkig heb ik gewonnen met 6% hogere linieratings maar het resultaat is wel drie schorsingen, mijn LM die rood kreeg is zelfs meteen voor drie speeldagen geschorst en dat is een groot probleem want mijn andere LM is te oud om twee speeldagen achter elkaar te spelen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
apology240
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1204
Joined: Tue Aug 22, 2006 3:32 pm
Location: Morewood

Post by apology240 »

Ik ben stilaan van plaats 3 naar plaats 10 weggezakt.

Gelukkig bedraagt het verschil tussen mij en de 2e maar 3 punten.

Door een schorsing en een blessure moest ik m'n 2 beste RF's missen en was ik maandag verplicht in een nog nooit gespeelde 4-5-1 te spelen. Uiteindelijk doen we 1 punt slechter en verliezen we. Een gelijkspel had erin gezeten.

Vandaag doen we 3 linierating punten slechter dan de tegenstander, een 0 op 6. Morgen bekerwedstrijd, hopelijk gaat het in het 2e deel van de week beter.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1043
Joined: Thu Dec 09, 2004 10:08 am

Post by Yvesiezi »

JOY wrote:zoals verwacht .....2-1 verloren tegen de leiders

ze waren beter , daarom staan ze eerste en wij voorlaatste :cry:

het wordt tijd dat we weer een paar gemakkelijke tegenstanders krijgen
....bestaan die nog in B 1 :? :?:
B1

Het verschil was niet zo groot (4% en dan nog een blessure bij KV JOY) maar we klagen wederom niet. 16/18 is een leuke start.
Nu moeten we nog eens goed nadenken wat we met de beker gaan doen...
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Morgen ga ik vrijwel zeker tegen KV Joy. Een superbelangrijke wedstrijden voor ons beide. Door weer een managerfout van mij (moet mezelf echt ff wakker schudden :? ) speelt het hele team met 94% moraal & 100% fitheid en mijn CM-positie is helemaal zorgenkindje, die gaat niet boven de 58 prestatie vrees ik.....

vVerdomme...
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Post by JOY »

sjoerd wrote:Morgen ga ik vrijwel zeker tegen KV Joy....VERLIEZEN ?? :twisted: .
Een superbelangrijke wedstrijden voor ons beide. Door weer een managerfout van mij (moet mezelf echt ff wakker schudden :? ) speelt het hele team met 94% moraal & 100% fitheid en mijn CM-positie is helemaal zorgenkindje, die gaat niet boven de 58 prestatie vrees ik.....

vVerdomme...
je team zal goed presteren, allemaal bijna 70% :wink:
juist CM Heitor zal 61% hebben

helaas voor jou , wij spelen thuis ,.
... kunnen ons dus winstpremies permiteren
zullen er dan ook volop voor gaan 8)

maar 1-0 is ook genoeg :lol:
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8635
Joined: Tue Dec 20, 2005 8:40 pm
Location: Oostduinkerke, ver weg van Lotenhulle en Vinkt

Post by Fikkiezero »

KV JOY - SVV : 2 - 1

138 linieratings tegen 131, dus terechte overwinning. Van Den Herik ontgoochelde uiteindelijk nog meer dan werd voorspeld door slechts 53 te presteren, jammer :) .
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1043
Joined: Thu Dec 09, 2004 10:08 am

Post by Yvesiezi »

B1

Vandaag thuis gewonnen tegen Bizone TM
Maar morgen tegen SVV dat vandaag verloor van KV JOY, die gaan op eigen veld zeker iets willen goedmaken voor hun supporters.
We hopen op een zege, we vrezen voor een gelijkspel. Zoveel puntengewin (19/21 ondertussen) kan niet blijven duren.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Veg
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4967
Joined: Thu Nov 25, 2004 11:31 pm

Post by Veg »

Gisteren ben ik om 20u naar antwerpen vertrokken naar mijn kot waar geen internet meer is. Ik zie dat ik met 1% betere linieratings heb gewonnen op verplaatsing en nu op de tweede plaats sta. Zowel de prestaties van mijn spelers als mijn agressie waren beter als die van de tegenstander maar deze keer is het mijn lage teamspirit die het zo spannend heeft gemaakt. Die teamspirit zal ook ongetwijfeld gevolgen hebben voor mijn komende wedstrijd tegen de nummer 1.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Yvesiezi wrote:B1

Vandaag thuis gewonnen tegen Bizone TM
Maar morgen tegen SVV dat vandaag verloor van KV JOY, die gaan op eigen veld zeker iets willen goedmaken voor hun supporters.
We hopen op een zege, we vrezen voor een gelijkspel. Zoveel puntengewin (19/21 ondertussen) kan niet blijven duren.
Het zal een clash worden, mijn stadion zal (vrijwel) vol zitten en de linierating zal hoogstwaarschijnlijk de 140 passeren! :wink:
Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1043
Joined: Thu Dec 09, 2004 10:08 am

Post by Yvesiezi »

sjoerd wrote:
Yvesiezi wrote:B1

Vandaag thuis gewonnen tegen Bizone TM
Maar morgen tegen SVV dat vandaag verloor van KV JOY, die gaan op eigen veld zeker iets willen goedmaken voor hun supporters.
We hopen op een zege, we vrezen voor een gelijkspel. Zoveel puntengewin (19/21 ondertussen) kan niet blijven duren.
Het zal een clash worden, mijn stadion zal (vrijwel) vol zitten en de linierating zal hoogstwaarschijnlijk de 140 passeren! :wink:
En je hebt gewonnen! Proficiat.
De eerste nederlaag is een feit. Jammer. :?
Nu, normaal gezien halen we geen rode kaart bij een scheids van 59.
Nu was dat wel een geval en dat zelfs voor een minder aggressieve speler als die van SVV, die later rood krijgt.
Maar that's SP. Vorige week hadden we hetzelfde geluk tegen Pankrasy Krysy (of zoiets)
Nog veel geluk Sjoerd.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Yvesiezi wrote:
sjoerd wrote:
Yvesiezi wrote:B1

Vandaag thuis gewonnen tegen Bizone TM
Maar morgen tegen SVV dat vandaag verloor van KV JOY, die gaan op eigen veld zeker iets willen goedmaken voor hun supporters.
We hopen op een zege, we vrezen voor een gelijkspel. Zoveel puntengewin (19/21 ondertussen) kan niet blijven duren.
Het zal een clash worden, mijn stadion zal (vrijwel) vol zitten en de linierating zal hoogstwaarschijnlijk de 140 passeren! :wink:
En je hebt gewonnen! Proficiat.
De eerste nederlaag is een feit. Jammer. :?
Nu, normaal gezien halen we geen rode kaart bij een scheids van 59.
Nu was dat wel een geval en dat zelfs voor een minder aggressieve speler als die van SVV, die later rood krijgt.
Maar that's SP. Vorige week hadden we hetzelfde geluk tegen Pankrasy Krysy (of zoiets)
Nog veel geluk Sjoerd.
Dankjewel Yves!!
Inderdaad 2 rare rode kaarten, waarvan die van jouw natuurlijk de raarste is. Bij zo'n onagressieve speler en niet enorm agressieve scheids hoort die rode kaart niet, maarja.
Met wat geluk gewonnen, maar mag ook wel na wat pech-nederlagen!! :wink:
Yves, succes man! Hopelijk kan je de Belgische (&NEDERLANDSE!!) trots weer hoog brengen, mocht je naar A promoveren, wat ik je enorm gun! Succes ermee! :D
Veg
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4967
Joined: Thu Nov 25, 2004 11:31 pm

Post by Veg »

GVD die Metal United zijn geluk blijft maar duren. De wedstrijden dat ik 1% slechter was dit seizoen heb ik verloren, nu is hij 1% slechter en hij speeld gelijk. Ongelofelijk ook dat hij bij een scheidsrechter met 75% strengheid met 100% agressie kan spelen zonder een rode kaart te pakken. Dit vind ik toch wel een domper, zeker als je de prestaties vergelijkt.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Post by JOY »

geen enkele uitoverwinning in B 1
zelfs de leiders The Silversun Kaisers en Dillesteam verliezen
en wij ook natuurlijk :?

op 24 wedstrijden in de B reeksen, zijn er maar twee in B 2
die op verplaatsing gewonnen hebben

wat zijn we blij dat we maandag thuis spelen :P
hopelijk veranderd het nu niet
en winnen dan ook al de thuisploegen :twisted:
Sjarel
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6169
Joined: Tue Feb 17, 2004 8:06 pm

Post by Sjarel »

Veg wrote:GVD die Metal United zijn geluk blijft maar duren. De wedstrijden dat ik 1% slechter was dit seizoen heb ik verloren, nu is hij 1% slechter en hij speeld gelijk. Ongelofelijk ook dat hij bij een scheidsrechter met 75% strengheid met 100% agressie kan spelen zonder een rode kaart te pakken. Dit vind ik toch wel een domper, zeker als je de prestaties vergelijkt.
Hopelijk is dat maandag gedaan ;)
SoccerProject: Can you manage it ?
apology240
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1204
Joined: Tue Aug 22, 2006 3:32 pm
Location: Morewood

Post by apology240 »

't Was mij ook opgevallen dat die Metalunited z'n agressie serieus hoog stond... Heel straf.
Uiteindelijk op basis van de prestatie van zijn en jouw spelers is er wel een groot verschil. Maar dat maakt hij dan weer goed door een hogere agressie in te stellen.
Wanneer hij rood gehad zou hebben dan was je zeker gewonnen geweest.

Ikzelf had geen kans vandaag. De tegenstander zijn A spelers hadden in de match van donderdag bijna geen fitheid verloren. (Fitheid was bij de meesten 98 - 99 - 100% en dit terwijl die allemaal gespeeld hadden).

Ben er vol voor gegaan in de hoop dat hij een penalty zou missen ofzo (random) maar 't heeft niet mogen zijn.

Nu kunnen we thuis met de volledige A kern Veg ontvangen...
Weer een agressieve scheids, dat speelt in miin voordeel.
In Veg z'n voordeel spreekt dan weer dat zijn spelers beter presteren...

Ben benieuwd wat het gaat worden.
De dag erop mogen we aan de bak tegen de leider...
Donderdag staat Westel op het programma...

'T gaat een zeer moeilijke week worden.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”