Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Re: Divisie B

Post by JOY »

Wikke wrote: Dan moeten we donderdag wel thuis kunnen winnen van de oude glorieën van RSCAPrince.
.
dat zal geen probleem zijn
wij hebben er vandaag tegen gewonnen met 1-0
ik had ze sterker ingeschat
dacht bij aanvang van het seizoen
dat ze zelfs mee zouden doen voor de titel
als het bij ons zo voort evolueert
wij haalden vandaag 144% linierating :-)
doen we misschien ook nog mee voor een plaatsje in die top 5 :-)
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Re: Divisie B

Post by Wikke »

Het staat ineens weer heel dicht bij elkaar. Plaats 3 tot 10 binnen 8 punten zeker? Onze gok heeft niet goed uitgepakt. Ik was wel eentje beter, maar de punten worden gedeeld. Achteraf bekeken misschien een domme zet.

RSCAPrince had al bij de start van het seizoen leeftijdproblemen, denk ik. Veel 29 en 30-jarigen, te veel om constant te blijven vervangen. Al goed dat hij nog in de beker zit, want als zijn team uitgerust is, zal hij nog steeds kunnen uithalen.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Divisie B

Post by Ron Jeremy »

Even naar de overige Nederlanders gekeken. In B.1 hebben we al geen landgenoten meer. In B.2 gaat de glassbell sowieso degraderen en ook het Wageningen van Sljiv staat er beroerd voor. In B.3 staat de FC op de 11e plaats, al hoop ik wel op behoud te kunnen spelen. Als er uit C niets doorkomt, kan het zomaar zijn dat Nederland geen A en B vertegenwoordigers heeft :(

Edit: toch even benieuwd naar de C-divisie. Eformatie, Ebaia, Nop en Bats zouden voor promotie kunnen zorgen. Daarentegen staan de overige Nederlanders (soms door reorganisatie) allemaal op degraderen....
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Re: Divisie B

Post by JOY »

Wikke wrote:Het staat ineens weer heel dicht bij elkaar. Plaats 3 tot 10 binnen 8 punten zeker? Onze gok heeft niet goed uitgepakt. Ik was wel eentje beter, maar de punten worden gedeeld. Achteraf bekeken misschien een domme zet.

RSCAPrince had al bij de start van het seizoen leeftijdproblemen, denk ik. Veel 29 en 30-jarigen, te veel om constant te blijven vervangen. Al goed dat hij nog in de beker zit, want als zijn team uitgerust is, zal hij nog steeds kunnen uithalen.
wij gokken nu op een gelijkspel voor Kick and Rush tegen RSC Prince
en een 1-0 zege voor onszelf tegen Worms :wink:
Gargzdas zou moeten kunnen stunten tegen Dillesteam
want dinsdag komt Dilleke bij ons op bezoek :twisted:
EbaIba
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1845
Joined: Thu Jul 07, 2005 10:35 pm

Re: Divisie B

Post by EbaIba »

Ron Jeremy wrote:Even naar de overige Nederlanders gekeken. In B.1 hebben we al geen landgenoten meer. In B.2 gaat de glassbell sowieso degraderen en ook het Wageningen van Sljiv staat er beroerd voor. In B.3 staat de FC op de 11e plaats, al hoop ik wel op behoud te kunnen spelen. Als er uit C niets doorkomt, kan het zomaar zijn dat Nederland geen A en B vertegenwoordigers heeft :(

Edit: toch even benieuwd naar de C-divisie. Eformatie, Ebaia, Nop en Bats zouden voor promotie kunnen zorgen. Daarentegen staan de overige Nederlanders (soms door reorganisatie) allemaal op degraderen....
was mij net ook al opgevallen..

ik sta 3e in C.8.. 4 teams knokken om plek 2, maar ik lijk redelijke kaarten te hebben..

heb 2x2 punten verloren op random, uit minstens 5% beter en dan toch drawen..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Sjarel
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6169
Joined: Tue Feb 17, 2004 8:06 pm

Re: Divisie B

Post by Sjarel »

Nederland is dan ook erg gezakt op de landenranking per aantal deelnemers. Ik neem aan dat die dingen erg verwant zijn...
SoccerProject: Can you manage it ?
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Re: Divisie B

Post by sjoerd »

Ron Jeremy wrote:Even naar de overige Nederlanders gekeken. In B.1 hebben we al geen landgenoten meer. In B.2 gaat de glassbell sowieso degraderen en ook het Wageningen van Sljiv staat er beroerd voor. In B.3 staat de FC op de 11e plaats, al hoop ik wel op behoud te kunnen spelen. Als er uit C niets doorkomt, kan het zomaar zijn dat Nederland geen A en B vertegenwoordigers heeft :(

Edit: toch even benieuwd naar de C-divisie. Eformatie, Ebaia, Nop en Bats zouden voor promotie kunnen zorgen. Daarentegen staan de overige Nederlanders (soms door reorganisatie) allemaal op degraderen....
Spijtige ontwikkeling inderdaad. Ik ben met reorganisatie bezig in C, omdat het spel mij eerlijk gezegd niet zoveel boeide. Ik ben bang dat niemand mij de komende 5 seizoenen nog in B hoeft te verwachten, hopelijk kan ik al in E/F behoud plegen en dan langzaam terug de weg omhoog inzetten.
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Re: Divisie B

Post by sljivovica »

Ik heb de laatste 3/4 seizoenen bijna niks aan onderhoud van mijn team gedaan, de eerste 2 seizoenen merk je dat nog niet zo heel hard, maar nu zeker wel. Behoud zal vrijwel onmogelijk worden.
Hopelijk kan ik me straks wel handhaven in de C.
Jammer, maar wie weet komt ik nog wel een keer terug op een redelijk niveau.

In ieder geval succes aan de C-topper en FC Bagger!
Trouwens ook wel leuk te zien dat de Belgen een aardig offensief tegen de Tsjechen begonnen zijn de laatste paar seizoenen, die waren toch ook redelijk aan het verdwijnen uit de A.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Divisie B

Post by Ron Jeremy »

2-2 bij Lions. Mooi resultaat maar misschien had er meer in gezeten. Hij kreeg twee keer rood, ik was 1% beter en mijn LB-positie heeft een zigeunervloek van Lord Random gekregen. De net aangetrokken Svec lag er na 9 minuten af. Izgi (5) en Bernard waren geschorst en Izgi kreeg er ook nog een blessure overheen.
Op het moment telt ieder punt dus wat dat betreft jammer. Vooraf had ik echter getekend voor dit resultaat. Di en Do twee kansloze potten tegen Squadro en Bunicii :roll:
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Divisie B

Post by Ron Jeremy »

2-3 nederlaag tegen Squadra. Ook dit was achteraf jammer (141-143). Squadra's team haalt veel hogere bp's en ik moest het vandaag doen met 6 B-spelers, waarvan er een aantal toch echt 2 punten minder presteren.
Verder word ik kotsbeu van de random die het presteert om na de sim van 18.00uur constant een skill te laten zakken van diverse spelers. Meestal moet ik 5 of meer spelers opstellen die tegen 0,5 minder presteren. In een reeks waar de verschillen zo klein zijn kan dat net het verschil van winnen of verliezen zijn. :evil:
Donderdag is er een grote kans dat ik weer onder de streep beland, omdat een uitwedstrijd tegen Bunicii geen pretje is. Ik hoop dat hij iets van mij heel laat :oops:
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Re: Divisie B

Post by JOY »

weer een topwedstrijd met 1-0 gewonnen
het nummer 2 " Dillesteam " puntenloos naar huis gezonden

manager Dilleke, had zich sinds zondag niet ingelogd
zijn RB stond zwak en dat hebben we tenvolle uitgebuit

LF Oyen scoorde het enige winnende doelpunt :D
en hiermee staan we in de top 5

leider "de zoeloe's" mag ons dankbaar zijn
zij spelen slechts 0-0 maar vergroten toch hun voorsprong
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Re: Divisie B

Post by Wikke »

Mooi uitgebuit, JOY! De punten pakken waar het kan. En voor morgen ziet het er ook niet slecht uit voor je.
Maar elk voordeel hep zen nadeel... Die 6 spelers van Pogon die tegen jou geschorst zijn, zullen vrijdag topfit zijn... tegen mij :cry: . En 't zijn allemaal kleppers. Doe morgen maar een 'Simaeyske', zodat zer 6 anderen een schorsing hebben :wink: .

Morgen eerst nog op bezoek bij Diavolo. Met 1 punt zou ik tevreden zijn. Daarna mik ik op een reeksje van 19 op 21. Da's dus ruimte voor 1 gelijkspel :mrgreen: .
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Re: Divisie B

Post by JOY »

Wikke wrote:Mooi uitgebuit, JOY! De punten pakken waar het kan. En voor morgen ziet het er ook niet slecht uit voor je.
Maar elk voordeel hep zen nadeel... Die 6 spelers van Pogon die tegen jou geschorst zijn, zullen vrijdag topfit zijn... tegen mij :cry: . En 't zijn allemaal kleppers. Doe morgen maar een 'Simaeyske', zodat zer 6 anderen een schorsing hebben :wink: .
.
niet slecht zeg je, amaai, kzit zelf met 3 geschorsten en 4 gekwetsten
die mannen halen morgen 145% linieratings, wij geraken amper aan 138%
kzal eens iets proberen, in het echt lukt dat, bij SP waarschijnlijk niet

een muur voor de goal, en één counter en bingo :twisted:

voor de rest, veel hulp van de arbiter krijgen we ook niet,
nu dak een ploeg heb met gemiddeld 4% agressie
zijn 't allemaal van die softie scheids

en vroeger kon ik soms winnen met 7 en zelfs 11% minder ratings
maar tegenwoordig krijg ik zelf op mijne donder
als ik 2% beter ben :evil:
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Divisie B

Post by Ron Jeremy »

We zitten op de rand van of stoppen of helemaal zakken, want het gaat nu echt te ver.

2,5 jaar sp:

1. Geen fatsoenlijke jeugspeler gehad.
2. 1x de random meegehad (minder maar toch gelijk)
3. Dit seizoen zakken iedere dag de skills van mijn spelers, zodat ik nooit top kan presteren. Soms zakt een speler zelfs 2 of 3 skills op 1 dag!
4. Blessures op de meest vervelende momenten. Ik weet nu al als een speler geschorst wordt dat de tweede en eventueel de derde op die positie geblesseerd gaat raken. [Twee seizoenen lang meer dan 40 blessures per seizoen!]
5. Soms meer dan 5 blessures tegelijk.
6. Iedere pot die ik minder ben verlies ik, terwijl ik NOOIT gelijkspeel als ik minder ben.
7. In een gelijkwaardige pot gebeurt het zeer regelmatig dat een speler uitvalt zonder een fatsoenlijke vervanger. Gevolg: pot verloren.
8. Rode kaarten terwijl de tegenstander belachelijk agressief speelt en jijzelf maar tot 180.
9. Schorsingen voor meerdere wedstrijden voor spelers die totaal niet agressief zijn.

Ik had mijn hele week gezet op een overwinning vrijdag en ja hoor: twee geblesseerde A-spelers in een friendly. Morgen zijn we dus hoogstwaarschijnlijk weer de sjaak. Gisteren alongelukkig begonnen in de Ch. League (5% beter en gelijkspelen). Het gaat nergens meer over.
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Re: Divisie B

Post by sljivovica »

Ron Jeremy wrote:2. 1x de random meegehad (minder maar toch gelijk)
6. Iedere pot die ik minder ben verlies ik, terwijl ik NOOIT gelijkspeel als ik minder ben.

Gisteren alongelukkig begonnen in de Ch. League (5% beter en gelijkspelen).
Even dit puntje eruit pakken :wink:

Behalve het gebruikelijke argument (iedereen heeft wel eens pech en geluk, en pech blijft vaker en langer hangen in je hoofd), toch even deze tip/melding:

Ik heb dit ook redelijk vaak in mijn voordeel.
Het 'trucje' wat ik gebruik is dat ik, in uitwedstrijden waar ik verwacht de mindere te zijn (en dat weet je in 80-90% van de wedstrijden wel vooraf), vaak speel met een stijl van 0%.
Dat levert me toch wel een keer of 3 per seizoen een punt op terwijl ik dat helemaal niet verdien :P
Simpele regel; als je beter bent, ga voor 100%, als je minder bent, ga voor 0%.

Succes, Sliv
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”