Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Re: Divisie B

Post by T-man »

B-ploeg wint mt 6-0 en zo blijven we leider :D
A-ploeg speelt vandaag niet, ben benieuwd of we daarmee morgen de 3p kunnen thuishouden :?
Team = AC ManU (B2)
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Divisie B

Post by Ron Jeremy »

2-1 verloren tegen de oudjes van Metal
1-1 tegen de Lions

Donderdag en vrijdag moet er gewonnen worden tegen Lundomet en Calzone, anders raak ik de aansluiting kwijt met de Kaisers en NIFC.
Ondanks dat Praha de ranglijst aanvoert en er volledig voor gaat, verwacht ik nog steeds dat hij straks tegen een aantal nederlagen aanloopt door zijn agressie.
Opvallend dat Nop en Westel (8 en 11) net als de FC (7) niet fris uit de startblokken zijn geschoten :roll:
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Re: Divisie B

Post by T-man »

3-2 gewonnen, donderdag zonder schorsingen naar nr 9 en dan topper thuis tgn nr 3 :D
Team = AC ManU (B2)
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Re: Divisie B

Post by T-man »

1e nederlaag van 't seizoen (2-1), verdiend verloren, al valt de winning-goal pas in de 92' min en da's natuurlijk wel zuur.
Morgen met 4 geschorsten en 1 blessure hopen we een puntje thuis te houden :?
Team = AC ManU (B2)
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie B

Post by Bombay »

T-man wrote:1e nederlaag van 't seizoen (2-1), verdiend verloren, al valt de winning-goal pas in de 92' min en da's natuurlijk wel zuur.
Morgen met 4 geschorsten en 1 blessure hopen we een puntje thuis te houden :?
Ik heb al lang spijt dat ik ook niet mijn kans ben gegaan om naar de top te spelen! De linieraitings die door de toppers worden gehaald kan ik,ook makkelijk aan! :cry:
TEAM : Djerba
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Divisie B

Post by Ron Jeremy »

0-3 winst tegen Lundomet
2-1 tegen Calzone

Deze week 7 op 4.
We blijven op plek 7, maar wel in de wetenschap dat maandag en dinsdag moet worden aangetreden tegen 2 'hervormingsteams'. Na volgende week 4e of 5e? 8)
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Re: Divisie B

Post by JOY »

@wikke , proficiat 0-0

ge krijgt een random punt

138-136 maar uw spelers presteerden vééél beter dan die van mij
die van mij worden moe, ze zullen blij zijn dat het weekend is :D


toch weer een mooie recette 40.000 aan 16 euro
maar weer punten gestolen
tweemaal gelijke ratings en verliezen
nu 2% beter en thuis en gelijk

pffff..........
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Re: Divisie B

Post by T-man »

Bombay wrote:
T-man wrote:1e nederlaag van 't seizoen (2-1), verdiend verloren, al valt de winning-goal pas in de 92' min en da's natuurlijk wel zuur.
Morgen met 4 geschorsten en 1 blessure hopen we een puntje thuis te houden :?
Ik heb al lang spijt dat ik ook niet mijn kans ben gegaan om naar de top te spelen! De linieraitings die door de toppers worden gehaald kan ik,ook makkelijk aan! :cry:
Ik ambieer de top niet maar behoud :wink:
Je staat slechts 5p achter, da's geen ramp eh, alles kan nog maar begin aan uw remonte vanaf dinsdag eh :D
Team = AC ManU (B2)
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Re: Divisie B

Post by T-man »

3-2 gew met een beschamende 131 maar de punten zijn binnen en dat telt :D
Sta zowaar weer aan de leiding maar 't is nog lang.....
Team = AC ManU (B2)
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Re: Divisie B

Post by Wikke »

De gok heeft geloond!
Joy maakt winst, ik steel een punt :wink: . Het had helemaal anders kunnen lopen.
Nu even de wonden likken, en eens kijken wie er maandag nog kan meespelen in de volgende topper.
Er zijn 5 geschorsten en een blessure. Op zich nog geen probleem. Ik moet echter 2 CM's missen, waardoor ik een oudje, dat gisteren op de TL is gezet, toch nog moet laten opdraven. Zou ik hem op tijd terug gemotiveerd krijgen?

In B.1 sta ik nu 3 punten los aan kop. Ik ga er nog steeds van uit dat het gevleid is, gezien mijn programma. Ik moet nog op bezoek naar Dillesteam en RSCAPrince in de heenronde. Als ik halverwege echter nog dichtbij sta, ziet het er al anders uit, want in de tweede helft moet de verwachte top6 naar ons komen! Wie weet?
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie B

Post by Bombay »

T-man wrote:
Bombay wrote:
T-man wrote:1e nederlaag van 't seizoen (2-1), verdiend verloren, al valt de winning-goal pas in de 92' min en da's natuurlijk wel zuur.
Morgen met 4 geschorsten en 1 blessure hopen we een puntje thuis te houden :?
Ik heb al lang spijt dat ik ook niet mijn kans ben gegaan om naar de top te spelen! De linieraitings die door de toppers worden gehaald kan ik,ook makkelijk aan! :cry:
Ik ambieer de top niet maar behoud :wink:
Je staat slechts 5p achter, da's geen ramp eh, alles kan nog maar begin aan uw remonte vanaf dinsdag eh :D
Neeje! Aan het behoud heb ik niks! Daar verdien je niks aan! :wink: Nu laat ik mijn mannen zo veel mogelijk ervaring opdoen, en als mijn team rond is ga ik opnieuw voor promotie van C naar B! En daarna ook een gooi doen voor promotie naar A! Maar dat is nog heeeeeeeeeeeeeeel ver weg! Eerst eens kijken of ik wel een deftig team op de been krijg! :lol:
En zoals jij nu bezig bent lijkt het er sterk op dat je voor promotie gaat i.p.v. voor behoud! Zolang je de kans ziet moet je in ieder geval vol je kans blijven gaan vind ik!
Succes! ook voor maandag! Je zal het nodig hebben!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Grapje, hé! :wink:
TEAM : Djerba
Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1043
Joined: Thu Dec 09, 2004 10:08 am

Re: Divisie B

Post by Yvesiezi »

In mijn nieuw B3 persbericht wordt duidelijk dat hoe meer punten elk team scoorde, hoe hoger gerangschikt het staat (m.a.w. weinig sprongen in het klassement)
Maar de topteams speelden tot nu toe vooral tegen de mindere teams, dus ik ben benieuwd wat de rangschikking gaat geven na volgende week...

Voor de rest: JOY, ik had het gezegd he, dat het een gelijkspel ging worden! :D
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Re: Divisie B

Post by JOY »

Yvesiezi wrote: Voor de rest: JOY, ik had het gezegd he, dat het een gelijkspel ging worden! :D
je hebt van die ploegen en managers die goed staan met de goden van hierboven
ze kunnen ,mogen of krijgen altijd iets meer , random noemen ze het dan :twisted:
al bij al, we haalden een punt tegen de leider, en we hadden de hoogste inkomst allertijden
dat gaan we nooit meer verbeteren :lol:
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Re: Divisie B

Post by T-man »

B-ploeg wint met 0-1 van nr 14, morgen mag C-ploeg thuis aantreden tgn de laatste :D
Team = AC ManU (B2)
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie B

Post by Bombay »

T-man wrote:B-ploeg wint met 0-1 van nr 14, morgen mag C-ploeg thuis aantreden tgn de laatste :D
Ja hé! Heb je liever dat ik volgende keer speel om te winnen dan!? :x
TEAM : Djerba
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”