Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

N.V.C.
Team President
Posts: 733
Joined: Mon Dec 24, 2007 3:52 pm
Location: Naarden

Re: Divisie B

Post by N.V.C. »

Bedankt jantje maar ik denk dat alleen een klein wonder mij nog naar plek 2 kan brengen :( We verliezen vandaag namelijk (verwacht) van de vlammers met 3-2 en zo staan we 1 punt achter op nr.2 omdat hij gelijk speelt. Buhal (nr.2) moet nu donderdag punten verspelen tegen de nr.13 en dat zie ik niet gebeuren.

@ roelie: Gefeliciteerd met het kampioenschap! :D
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
N.V.C.
Team President
Posts: 733
Joined: Mon Dec 24, 2007 3:52 pm
Location: Naarden

Re: Divisie B

Post by N.V.C. »

Op 14 december 2006 werd de club N.V.C. opgericht. De manager, Job, sprak op de persconferentie op 14 december 2006 de magische woorden: “ik heb een droom…. Hij wilde met deze club A bereiken en 1 keer op het hoogste podium schitteren. Dat wilde hij bereiken door langzaamaan een steeds betere selectie op te bouwen. Het begin ging vlotjes, na 8 seizoenen (seizoen 24) waren we al in D aangeland. Toen stagneerde de club even, in seizoen 26 werde er gepromoveerd naar C maar het avontuur in C duurde maar 1 seizoen. Na 3 seizoenen in D werd er in seizoen 30 weer gepromoveerd naar C. Dit maal was het doel om hier een tijdje te blijven en dat lukte ook. Het ging zelfs boven verwachting want in seizoen 35 kwamen we al in B. De eerste helft van het seizoen in B ging moeizaam maar doordat we de terugronde ongeslagen bleven kwamen uiteindelijk op een 3e plek uit. Dit seizoen zou het dan moeten gebeuren, de promotie naar A. De hele selectie was er klaar voor maar we strandden uiteindelijk op 1 puntje! De motivatie voor soccerproject was ook een beetje afgenomen en misschien heeft dat wel het verschil gemaakt. We hopen dat de motivatie voor soccerproject weer meer word en de droom is ook aangepast. In A spelen is leuk maar je wint er niks mee. Wij hebben hogere ambities vertelde Job. Wij willen dit seizoen de beker pakken!
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
meangreen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1339
Joined: Mon Jul 27, 2009 8:53 pm
Location: Zuid Holland

Re: Divisie B

Post by meangreen »

rustig hier :?
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
racingboj
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1372
Joined: Tue Apr 12, 2005 1:51 pm

Re: Divisie B

Post by racingboj »

Beste seizoen ooit afgesloten op een 4de plaats in B2.

Ik denk er serieus over na om te stoppen, aangezien ik toch nooit beter kan doen dat deze prestatie. Spelers worden te oud en zijn net niet goed genoeg en het tijdsgebrek speelt me parten, ik denk dat ik de laatste 4 seizoenen hooguit 5 spelers gekocht heb. En stilstaan is achteruit gaan in soccerproject, dus het einde nadert.

Ik had graag 1 keer in A gespeeld en wilde dit seizoen resoluut voor de beker gaan, de random besliste er anders over.

Misschien dat ik nog 1 seizoen speel, enkel in functie van de beker, maar ik denk dat het hier stopt. Ik speel het seizoen van seizoen 1 , dus zal nog 1 van de enigen zijn denk ik :)
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie B

Post by remedy73 »

racingboj wrote:Beste seizoen ooit afgesloten op een 4de plaats in B2.

Ik denk er serieus over na om te stoppen, aangezien ik toch nooit beter kan doen dat deze prestatie. Spelers worden te oud en zijn net niet goed genoeg en het tijdsgebrek speelt me parten, ik denk dat ik de laatste 4 seizoenen hooguit 5 spelers gekocht heb. En stilstaan is achteruit gaan in soccerproject, dus het einde nadert.

Ik had graag 1 keer in A gespeeld en wilde dit seizoen resoluut voor de beker gaan, de random besliste er anders over.

Misschien dat ik nog 1 seizoen speel, enkel in functie van de beker, maar ik denk dat het hier stopt. Ik speel het seizoen van seizoen 1 , dus zal nog 1 van de enigen zijn denk ik :)
NOOIT stoppen!
Ik denk dat je daar over een tijdje spijt van krijgt.
Speel desnoods door op een laag pitje. Klein beetje handelen in jeugdspelers, door de lage lonen zal je saldo snel toenemen. Reeks maakt niet uit.
Over een tijdje, als je weer zin hebt om te gaan spelen, heb je het plots veel gemakkelijker, omdat je met een flinke financiele basis hebt!
1x per maand inloggen is genoeg!
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
N.V.C.
Team President
Posts: 733
Joined: Mon Dec 24, 2007 3:52 pm
Location: Naarden

Re: Divisie B

Post by N.V.C. »

zo het is niet erg actief hier in de B :o maar vannacht mn eerste punt in de competitie gepakt. Ik wist met 85-78 in de linies een gelijkspel eruit te slepen :P Op naar C!
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3143
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie B

Post by rohalt »

Volgend seizoen zal er hier meer activiteit zijn, gezien een aantal veelschrijvers van de C promoveren.
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
jerre1986
Team Manager
Posts: 201
Joined: Fri Mar 09, 2007 5:44 pm

Re: Divisie B

Post by jerre1986 »

Ik verlaat de B reeks na een zeer zwak seizoen. Ik had de spelers wel om vanzelf middenmoot te spelen + de leeftijd zat goed, maar ik heb er gewoon de tijd niet meer voor.
Dagelijks 5min inloggen is me al teveel gevraagd. Sinds ik dit spel speel is er eigenlijk niets veranderd, dus ik kan het niet meer opbrengen om er tijd aan op te offeren.

Mijn volledig A team is al verkocht en mijn B team staat nu ook te koop. Ik ga me laten afzakken naar de lagere reeksen en als de zin weer terugkomt opnieuw beginnen opbouwen van onderaan.
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie B

Post by B e n »

Net nog een aankoop gedaan voor op de RM, eentje met BP 76. Het is een iets agressievere maar deze kan wel van pas komen bij de zwakkere scheidsen :) Ik zal er jammer genoeg niet zo lang van kunnen genieten, hij wordt begin maart al 31.

Met deze kern zou ik zo'n 152 kunnen halen :shock: Ik ben er klaar voor :twisted: :P
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
N.V.C.
Team President
Posts: 733
Joined: Mon Dec 24, 2007 3:52 pm
Location: Naarden

Re: Divisie B

Post by N.V.C. »

Ik heb 4 seizoen in B.1 gespeeld. Ik ben 3x 3e geworden en dus net tekort gekomen voor A. Dit seizoen hervormd en 16e geworden. We zullen ons ver laten afzakken maar ooit zullen we misschien wel terugkeren! :)
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie B

Post by B e n »

B e n wrote:Net nog een aankoop gedaan voor op de RM, eentje met BP 76. Het is een iets agressievere maar deze kan wel van pas komen bij de zwakkere scheidsen :) Ik zal er jammer genoeg niet zo lang van kunnen genieten, hij wordt begin maart al 31.

Met deze kern zou ik zo'n 152 kunnen halen :shock: Ik ben er klaar voor :twisted: :P
TJ Tatran Hrochův Týnec gaat hervormen :D Geweldig nieuws want hij haalt ook al snel tegen de 150 als alles op 100 staat :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3143
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie B

Post by rohalt »

Allez da's inderdaad goed nieuws.
Hierdoor zal ik toch boven de degradatie-zone uitkomen.
Hopelijk tref ik hem maar de 2de of 3de week, na een resem verkopen. Zijn B-spelers zijn ook van zeer deftige kwaliteit.

Nog een kleine week voor de start van het nieuwe seizoen, denk ik toch dat de promoverende ploegen van C4 de top2 zullen uitmaken.
Dus Ben, ik verwacht van je opnieuw een topseizoen.
Voor mezelf hoop ik op een 8ste - 10de plaats, tenzij er nog sterke teams hervormen de komende dagen/weken.
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie B

Post by B e n »

Niet teveel verwachten van me, dan valt het achteraf misschien tegen :P Tatran heeft nog maar enkele spelers verkocht/te koop staan jammer genoeg... Hopelijk verkoopt hij heel de boel...

Ik hoop op een redelijk eenvoudige eerste week want ik zit met 6 blessures (A-GK, C-GK, A-LB, B-LM, B-CM en C-LF). De LB en CM zullen niet fit raken tegen maandag, de GK zal op 96 fitheid beginnen aan de competitie :) Teamspirit zit tegen morgenavond op 99, misschien net 100.

Ik kan niet wachten tot het maandag is :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3143
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie B

Post by rohalt »

Voorspelling Seizoen 39 in reeks B-2.
-----------------------------------
Kampioen FC Inter Milano (nu C-4)
2de FC The White Caps (nu C-4)
Beide ploegen zouden normaal in Seizoen 40 stijgen naar de A-reeks. Proficiat Ben.
Beide ploegen halen makkelijk de 150 linie-rating waardoor ze ook in die A-reeks de top 5 zullen halen (FC Inter Milano zal wel Top 1 halen).

Voor plaats 3 t.e.m. 6 zullen volgende ploegen strijden :
- Olympic Dmgr (stelt momenteel wel heel wat spelers te koop)
- TJ Tatra Hrochuv Tynec (lage TS + zeer binnenkort een 4-tal zekere verkopen met daarnaast nog een 4-tal mogelijke verkopen)
- Bergambacht FC
- FC Gargzdas
Door de mogelijke verkopen van Olympic Dmgr en TJ Tatra Hrochuv Tynec kunnen deze ploegen nog zakken in de stand.

Voor plaats 7 t.e.m. 10 zullen volgende ploegen strijden :
- FC Vortova
- rogiboys (wijzelf)
- FCLogoj
- Cernic TC Podyji
Zowel FCLogoj en Cernic TC Podyji hebben momenteel een veel betere TS om te starten dan de andere 2, wat mogelijks een positieve impact heeft voor beide ploegen.

Voor de degradatieplaatsen :
- FreeFromAddiction
- FC Campina (goeie TS, maar spelers komen qua kwaliteit te kort)
- xs utd (goeie TS, maar spelers komen qua kwaliteit te kort)
- FC Teschen (lage TS en spelers komen qua kwaliteit te kort)
- FC Strakapud
- racingbojkes (ploeg wordt een No Manager-team)
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie B

Post by B e n »

Je verwacht veel van me Rohalt :P Als je in 1 keer promoveert mag je heel blij zijn met een top 10 plaats in A, en voor mij is dat niet anders ;) Eerst maar eens zien te promoveren... ;) Gaat aartsmoeilijk worden :)

Ik zou FC Vortova hoger zetten, hij gaat voor promotie dit seizoen ;) Vorig seizoen heeft hij het een beetje laten slabakken om dit beter te kunnen presteren :) En Tatran degradeert zeker, die verkoopt alles. Vertaal zijn 'eigen tekst' maar eens op zijn profiel ;)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”