4-2 winst met een nieuw linieratingrecord! 151

9 ptn voor op nr. 2 & 14 op nr. 3
Ik durf het al roepen: A, here we come!
Moderator: Moderator
Dat durfde ik op voorhand al te zeggen hoorRaffin wrote:Een belangrijke poort geopend vandaag! Het is zover gekomen dat de nr. 2 op maandag (en zonder geschorsten / geblesseerden) niet meer voluit durft gaan op mijn veld![]()
4-2 winst met een nieuw linieratingrecord! 151
9 ptn voor op nr. 2 & 14 op nr. 3
Ik durf het al roepen: A, here we come!
Wij durven al enkele seizoenen te roepen dat u naar de A gaatRaffin wrote:(...) Ik durf het al roepen: A, here we come!
Haha, ik ook niet. Ik zie dat ik 4 geschorste spelers heb, dat wordt vanavond weer puzzelen met de opstelling.T-man wrote:Vanmorgen 2-2![]()
Morgen naar Hans maar ik weet nog niet hoe ik het ga aanpakken
Ik ken het gevoelBombay wrote:Dit is er gewoon over. De 2e wedstrijd op rij dat ik ruimschoots beter ben, maar toch gelijk speel. Moet al de 4e of 5e keer zijn dat ik dit seizoen met pech moet afrekenen. Normaal vind ik dat echt niet. Maakt de geloofwaardigheid van het spel alleen nog maar kleiner.
Dat klopt, maar ik heb dit seizoen al net iets te veel pech gehad.remedy73 wrote:Ik ken het gevoelBombay wrote:Dit is er gewoon over. De 2e wedstrijd op rij dat ik ruimschoots beter ben, maar toch gelijk speel. Moet al de 4e of 5e keer zijn dat ik dit seizoen met pech moet afrekenen. Normaal vind ik dat echt niet. Maakt de geloofwaardigheid van het spel alleen nog maar kleiner.Maar met je laatste zinsnede ben ik het niet eens. Gelijkspelen als je beter bent is zuur, maar komt in het echte voetbal ook voor, dus dit soort voorvallen maakt SP alleen maar geloofwaardiger.