Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie B

Post by visje69 »

mr charlie wrote: Thu Sep 29, 2022 7:40 am eerste maal verloren tgv dubbel rood in de competitie
met nog 4 wedstrijden, 11 pnten voor en nog twee hervormers is de titel wel binnen, de focus is ook wat gezakt
Oei, en A moet nog komen en de focus is nu al weg? :P
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3609
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie B

Post by mr charlie »

visje69 wrote: Thu Sep 29, 2022 11:00 am
mr charlie wrote: Thu Sep 29, 2022 7:40 am eerste maal verloren tgv dubbel rood in de competitie
met nog 4 wedstrijden, 11 pnten voor en nog twee hervormers is de titel wel binnen, de focus is ook wat gezakt
Oei, en A moet nog komen en de focus is nu al weg? :P
neen hoor, de huidige competitie wel
ik ben wel nog van plan de beker te winnen, wedstrijden staan geblokkeerd tem de halve finale :mrgreen:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie B

Post by visje69 »

mr charlie wrote: Thu Sep 29, 2022 12:14 pm
visje69 wrote: Thu Sep 29, 2022 11:00 am
mr charlie wrote: Thu Sep 29, 2022 7:40 am eerste maal verloren tgv dubbel rood in de competitie
met nog 4 wedstrijden, 11 pnten voor en nog twee hervormers is de titel wel binnen, de focus is ook wat gezakt
Oei, en A moet nog komen en de focus is nu al weg? :P
neen hoor, de huidige competitie wel
ik ben wel nog van plan de beker te winnen, wedstrijden staan geblokkeerd tem de halve finale :mrgreen:
Slim van je dat je weet dat ik je uitschakel in die halve finale :mrgreen: :mrgreen:
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3609
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie B

Post by mr charlie »

:shock:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie B

Post by visje69 »

Manager Luckyspike kon op de laatste speeldag de promotie afdwingen tegen rechtstreekse concurrent AquaAzzurri die daardoor zelfs terugvalt naar de 4de plaats. Daardoor speelt er volgend seizoen terug een Nederlander in A!

In B3 een gelijkaardige ontknoping waar Dablova Grupa het haalt ten nadele van LoL DeaN FC. Hij gaat door op basis van doelsaldo +25 ten opzichte van +23 bij Dean. Daar slaagde hij in door op de laatste speeldag Juventus te verslaan met 6-3, die duidelijk z'n sterkste team niet de wei instuurde. In de andere wedstrijd kreeg Dean maar liefst 3 penalty's, maar eentje werd gemist waardoor er slechts een gelijkspel werd behaald.
In beide wedstrijden werd alles er dus aan gedaan om de wedstrijduitslag te manipuleren, maar Dablova trekt aan het langste eind.
Toch jammer dat op alle niveau's zo'n inspanningen gedaan worden om vrienden aan prijzen te helpen. Waarom zijn wij belgen zo naïef. Hadden de belgen de matchen tegen mij laten lopen, had ik 11 punten meer en had ik zowaar de titel kunnen pakken!

EDIT: Waarmee ik niet bedoel dat jullie dat hadden moeten doen, verre van. Een titel met vriendendiensten is geen echte titel :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3609
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie B

Post by mr charlie »

mr charlie wrote: Mon Aug 08, 2022 8:25 am Voor wat het waard is, bovenstaand overzicht voor volgend seizoen.
Volgend seizoen ziet het er een leuk seizoen uit
Voor het eerst niet favoriet voor de titel, toch knokken we voor promotie naar A.
Er zijn betere ploegen, maar we proberen dmv goed managen er boven te komen.
Hopelijk niet te veel pech.
De gemiddelde leeftijd zit goed :)
Duidelijk een foute inschatting, ipv knokken en spanning hebben we gespeeld vanuit een zetel, veel geluk met de rode kaarten, maar vooral veel onderling punten afpakken van de andere teams.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie B

Post by ward1995 »

Na een ‘drukke’ vakantieperiode niet veel tijd gemaakt voor Soccerproject, met als resultaat een hopeloze laatste plaats in de competitie.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
Tomverveld
Team President
Posts: 598
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: Divisie B

Post by Tomverveld »

Das jammer om te horen Ward.
Misschien kun je het nog goed maken in de tweede helft van het seizoen.
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie B

Post by ward1995 »

Rebuild of geen rebuild…

Langs de ene kant vermoed ik de top van mijn kern benaderd te hebben. Langs de andere kant heb ik het niet kunnen proberen. Er zit nog een paar seizoenen ik mijn kern, maar wanneer ik wacht tot het laatste moment, zal ik niet de waarde benaderen die ik nu voor mijn kern zou kunnen krijgen.

Komende dagen moeten meer raad brengen. Meningen altijd welkom

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3609
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie B

Post by mr charlie »

Persoonlijk zou ik het maximale uit je kern proberen halen, dit omdat herbouwen lang kan duren.
Ook denk ik dat je kern nog enkele seizoenen heeft.
De enige reden om toch te hervormen is om iets van waarde uit je kern te halen voor de nieuwe ploeg.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie B

Post by d van den d »

Op speelronde 1 lopen we direct weer tegen averij aan. MR Random stapt weer eens met de verkeerde been uit bed en toont ons in minuut 28 direct rood, met een scheids van 25%. Een wedstrijd die we hadden moeten winnen, wordt nu verloren.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie B

Post by d van den d »

De eerste week was wisselvallig, wat begon met de eerste speeldag dat zeer teleurstellend eindigde. Ook vandaag pakte ik dubbel rood in de slotfase, toch was ik nog 1 LR beter, maar was dat niet genoeg en blijven we steken op een gelijkspel. Echter wist ik wel een uitwedstrijd onverwachts te winnen. Het was een week waarbij ik 12 punten in principe had moeten pakken, maar het werden er 7.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie B

Post by d van den d »

We zijn halverwege het seizoen beland, een seizoen waarbij iedereen redelijk aan elkaar gewaagd is. Ook wij zijn regelmatig van positie veranderd. Kun je nagaan dat de top 8 maar 6 punten uit elkaar ligt op dit moment :shock: Leuk wellicht voor de buitenstaanders om te volgen:p Inmiddels zijn wij uit de beker geknikkert, hierdoor geeft het ons wel mogelijkheden het wat beter te kunnen doen met de tweede seizoenshelft. Mijn doel zal de top 5 zijn, maar een kans op promotie zal ik zeker pakken :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie B

Post by d van den d »

Met nog 8 wedstrijden te gaan is het verschil onderling nog kleiner geworden. De nummer 1 en de nummer 8 verschillen op dit moment 3 punten :shock:
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 613
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie B

Post by d van den d »

De buit is binnen! Dankzij de tweede plaats mogen we ons volgend seizoen gaan meten met de allerbeste :D Hier en daar had ik graag een kampioenschap mee willen pakken, echter is de ultieme doel bereikt en dat is het belangrijkst :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”