Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1043
Joined: Thu Dec 09, 2004 10:08 am

Post by Yvesiezi »

Badbuffalo wrote:Verdiend gewonnen op het veld van RSCA Prince, wat broodnodig was! FC Brehaza blijft in mijn ogen nog steeds titelkandidaat n°1, maar dit is en belangrijke overwinning voor ons. :wink:
Ik ben misschien titelkandidaat nummer 1, maar daar kan veel aan veranderen volgende 2 weken wanneer ik in Toscane zit... :?
Misschien vind ik er af en toe eens een pc'ke maar ik vrees ervoor.
:cry:
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

2-1 gewonnen tegen SK Tongeren

leider Titanii laat 2 belangrijke ptn liggen op het veld van Sweepies!!

stand

1) Titanii 50 ptn
2) The cheathunters 50 ptn
3) Tgang 46 ptn
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

Vrijdag topper tegen het verrassende Drambui, maar eerste zien dat we geen punten verliezen tegen Babelki, elke uitmatch is gevaarlijk. :oops:

Het is veel te spannend in B2. :?
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

6% beter en 0-0.. pff jammer

ik hoop morgen terug naast Titanii te staan..

Ik sta mss 2e maar als je in 21/22 matchen de betere bent verdien je die 1e plaats.. achja random zit wat tegen
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
lobert
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5546
Joined: Sat Nov 06, 2004 6:11 pm
Location: Naaldwijk, in het 'gouwe' 'Westland', NL

Post by lobert »

Wat noem je random :lol: :lol: gelijke ratings, dan kan het alle kanten op. 17 % beter zijn en dan gelijk spelen is pas random :roll: (FC Bruggenhof)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Cicco
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1512
Joined: Tue Aug 31, 2004 3:50 pm
Location: Tongeren , Belgium

Post by Cicco »

Na 2 seizoenen geen punten meer te hebben gehaald is het vandaag dan zover , onze eerst competitiepunten zijn binnen :D :D
Het zullen ook wel de enige blijven voor een tijdje :)
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

lobert wrote:Wat noem je random :lol: :lol: gelijke ratings, dan kan het alle kanten op. 17 % beter zijn en dan gelijk spelen is pas random :roll: (FC Bruggenhof)
Wel, met die ratings kon ik ook gewonnen hebben en als je mijn positie bekijkt kan ik die goed gebruiken. Maar ik weet ook wel dat er mensen zijn die al meer pech hebben gehad...
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Herr_Theuwis
Team Board Member
Posts: 334
Joined: Sat Oct 09, 2004 7:26 pm
Location: Alken

Post by Herr_Theuwis »

Morgen een unieke gelegenheid om uit te lopen op Drambuie United. Zij spelen tegen Beringen United, ik bij The Guardians, al zit ik wel met drie belangrijke geschorsten...
ImageImageImage
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

silverblast wrote:
lobert wrote:Wat noem je random :lol: :lol: gelijke ratings, dan kan het alle kanten op. 17 % beter zijn en dan gelijk spelen is pas random :roll: (FC Bruggenhof)
Wel, met die ratings kon ik ook gewonnen hebben en als je mijn positie bekijkt kan ik die goed gebruiken. Maar ik weet ook wel dat er mensen zijn die al meer pech hebben gehad...
kgeef lobert wel gelijk.. ik wordt ook (voor de zoveelste keer) 'bestolen' maar ga er nie voor blijten :D
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

Raffin wrote:kgeef lobert wel gelijk.. ik wordt ook (voor de zoveelste keer) 'bestolen' maar ga er nie voor blijten :D
Ik 'blijt' niet, ik vind het alleen jammer dat ik voor hetzelfde geld ook kon gewonnen hebben. Ik ga hier ook mijn kop niet voor laten hangen... :wink:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

silverblast wrote:
Raffin wrote:kgeef lobert wel gelijk.. ik wordt ook (voor de zoveelste keer) 'bestolen' maar ga er nie voor blijten :D
Ik 'blijt' niet, ik vind het alleen jammer dat ik voor hetzelfde geld ook kon gewonnen hebben. Ik ga hier ook mijn kop niet voor laten hangen... :wink:
;)

achja :)

voor tzelfde geld sta ik met 63/66 of 66/69 (hoeveel matchen zijn we ver?) omdatk in 1 wedstrijd mindere ratings heb, voor de rest altijd betere.. en toch 6 gelijk spelen en 51 ptn.. achjaaaaa
Ally
Team Board Member
Posts: 370
Joined: Tue Feb 22, 2005 10:59 pm
Location: Enschede
Contact:

Post by Ally »

Herr_Theuwis wrote:Morgen een unieke gelegenheid om uit te lopen op Drambuie United. Zij spelen tegen Beringen United, ik bij The Guardians, al zit ik wel met drie belangrijke geschorsten...
idd morgen zal voor het eerst de stand de ware krachtsverhoudingen laten zien. Helaas vandaag gelijk gespeeld tegen Bats. Ik had 3 punten nodig om in het spoor te kunnen blijven. morgen tegen Beringen ga ik ervan uit dat ik 0 punten haal.
Dark Tiger
Team President
Posts: 992
Joined: Fri Feb 10, 2006 11:20 pm
Contact:

Post by Dark Tiger »

Ally wrote:
Herr_Theuwis wrote:Morgen een unieke gelegenheid om uit te lopen op Drambuie United. Zij spelen tegen Beringen United, ik bij The Guardians, al zit ik wel met drie belangrijke geschorsten...
idd morgen zal voor het eerst de stand de ware krachtsverhoudingen laten zien. Helaas vandaag gelijk gespeeld tegen Bats. Ik had 3 punten nodig om in het spoor te kunnen blijven. morgen tegen Beringen ga ik ervan uit dat ik 0 punten haal.
Ik ook. :P Neenee, je weet nooit wat er gebeurt, maar ik zal wel serieus ontgoocheld zijn als ik in eigen huis niet win. Maandag is zo mogelijk nog belangrijker: uit bij Theeuwizz. Als ik deze 2 matchen kan winnen, ziet het er mooi uit. 8)
Ally
Team Board Member
Posts: 370
Joined: Tue Feb 22, 2005 10:59 pm
Location: Enschede
Contact:

Post by Ally »

Dark Tiger wrote:
Ally wrote:
Herr_Theuwis wrote:Morgen een unieke gelegenheid om uit te lopen op Drambuie United. Zij spelen tegen Beringen United, ik bij The Guardians, al zit ik wel met drie belangrijke geschorsten...
idd morgen zal voor het eerst de stand de ware krachtsverhoudingen laten zien. Helaas vandaag gelijk gespeeld tegen Bats. Ik had 3 punten nodig om in het spoor te kunnen blijven. morgen tegen Beringen ga ik ervan uit dat ik 0 punten haal.
Ik ook. :P Neenee, je weet nooit wat er gebeurt, maar ik zal wel serieus ontgoocheld zijn als ik in eigen huis niet win. Maandag is zo mogelijk nog belangrijker: uit bij Theeuwizz. Als ik deze 2 matchen kan winnen, ziet het er mooi uit. 8)
Als je van mij wint win dan ook ff van Theeuwiz want die gozert moet ik ook nog in zijn eigen tuin bekampen...Hoewel ik maandag ook een pittige klus heb aan SOAD thuis... We kunnen in ieder geval vrijheid spelen, want we hebben meer dan voldaan aan onze doelstelling.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”