Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

MARKLUIJTEN
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1487
Joined: Mon Nov 07, 2005 9:44 pm
Location: Rijen N.B. (N.L.)

Post by MARKLUIJTEN »

B2 is een feit, nu nog maar één divisie verwijderd van de absolute top. Nog meer forummers uit B2 hier?
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
OscarCookie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2601
Joined: Thu Sep 16, 2004 3:44 pm
Location: Hasselt (BE)

Post by OscarCookie »

Op 1 overwinning van de A-divisie!


We staan momenteel 7 punten voor op de nr. 3, team#SoaD, die een erg moeilijke kalender voorgeschoteld kreeg... Maandag kan de promotie zeker zijn, want ook een gelijkspel uit bij team#SoaD is voldoende voor promotie. Het belooft een spannende wedstrijd te worden!
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Post by Smoje »

MARKLUIJTEN wrote:B2 is een feit, nu nog maar één divisie verwijderd van de absolute top. Nog meer forummers uit B2 hier?
Hierzo...


6-2 gewonnen tegen PrutsersVk , met jeugdlb , jeugdrm op de rb (agressief ook) , .. etc.

Maandag tegen Isis.
Ghent Semper Fidelis.
Celtic'85
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2211
Joined: Thu Dec 01, 2005 11:29 am

Post by Celtic'85 »

Smoje wrote:
bLo0dHuNt3r wrote:
Celtic'85 wrote:Da's nu al de tweede keer dat er in B3 een wedstrijd wordt 'verkocht' om een bevriende (gevestigde waarde) manager proberen te helpen in het behoud.
Probleem is, hoe los je zoiets op? Ik kan me moeilijk inbeelden dat Sjarel elke avond de matchen van de A en B ploegen gaat controleren?! En dan zijn er ook nog allerhande excuses zoals een ploeg die met zijn B speelt om dan met zijn A in de beker te kunnen spelen bijvoorbeeld...
Daar is wel iets aan te doen : ZELF winnen. Als ge beter zijt , dan kunt ge omkopen wat ge wilt , winnen is winnen.
Het gaat mijn team niet aan, in die mate, dat ik voor mezelf heb uitgemaakt niet in B te willen blijven. Alleen zijn er andere (sterkere) teams niet mee gediend in deze divisie, dat ploegen hun buddies aan 3 extra punten helpen, en tegen teams op plaatsen 10 en 9 voluit voor de winst gaan. Dat is competitievervalsing ! Het gaat hier telkens om wedstrijden die met het C-team worden gespeeld of waar de agressie op 0 (!!) wordt gezet met het doel te verliezen. Je kan er niet naast kijken.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

VCB gaat in B1 stuurloos naar de kop :shock:
Noppp
Team President
Posts: 963
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:17 am

Post by Noppp »

VCB gaat in B1 stuurloos naar de kop
Ben bang dat dat niet meer veranderd en dat er volgend seizoen een FC team in de A zit.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
pelsen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1611
Joined: Tue Jul 20, 2004 8:48 pm
Location: Betekom

Post by pelsen »

Smoje wrote:
MARKLUIJTEN wrote:B2 is een feit, nu nog maar één divisie verwijderd van de absolute top. Nog meer forummers uit B2 hier?
Hierzo...
Euhm, spelen wij niet in B.1? :)
pelsen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1611
Joined: Tue Jul 20, 2004 8:48 pm
Location: Betekom

Post by pelsen »

Raffin wrote:VCB gaat in B1 stuurloos naar de kop :shock:
Is dit een aanduiding voor de kwaliteit van de rest van de managers in B.1?
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

pelsen wrote:
Raffin wrote:VCB gaat in B1 stuurloos naar de kop :shock:
Is dit een aanduiding voor de kwaliteit van de rest van de managers in B.1?
Ik hoop van niet :oops: Het is natuurlijk wel zo dat hij zijn team al cheatend bij elkaar gespaard heeft en dat hij bijna geen friendlies had gepland. Met een aantal fr zou het wschlk andere koek geweest zijn. Zonde! Ik zie hem volgende week nog steeds niet verliezen trouwens. Hij heeft geen matchen op zaterdag en zondag en zijn spelers zullen dus lekker fit zijn :?
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Post by sljivovica »

Onverwacht bij SOAD gewonnen. Altijd leuk om tegen zo'n ploeg 3 punten bij te schrijven :P
Als OscarCookie SOAD nu ook nog verslaat, heb ik nog redelijk kans op de 3e plaats ook.

B.1 succes! Ik hoop echt dat Brugge niet promoveert :?

Bij ons is dreamteam opgehouden te bestaan, die toch al vanaf het begin meedeed dacht ik. Jammer... Maar gelukkig degradeert ie al.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Post by Smoje »

pelsen wrote:
Raffin wrote:VCB gaat in B1 stuurloos naar de kop :shock:
Is dit een aanduiding voor de kwaliteit van de rest van de managers in B.1?
1) Idd , shit , dacht dus echt dat ik in B.2 zat , nog een aanduiding hoe goed ik bezig ben qua alles bijhouden. lol

2) Is zeker geen aanduiding , is een cheater dus kon al ff meegaan. Ik vind het zeer jammer (let op : ik zeg niet dat ik goed genoeg ben) , maar dit had wel het uitgelezen seizoen geweest om keer gewoon in 'A' gezeten te hebben , want :

- Nopps (met alle respect voor wat hij al bereikt heeft , want klasse, dus versta mij niet verkeerd) , maar de laatste tijd was kampioenschap blijkbaar geen prioriteit , en was hij beduidend zwakker.

- Voetbal Club Brugge (what's in a name) is een cheater en had al vroeger gepakt moeten worden , alsook was hij achteraf te pakken).

- Tegen Carcavelos heb ik een 6/6

- Bekerwinnares Isis heeft haar seizoen niet.


Ik heb momenteel een redelijk sterke kern (en ga nu nog mijn prioriteiten verleggen , want jeugd en zeker jeugd met enkel hoofdskills maxed , dat werkt blijkbaar niet , ik ben dan ook de lul en heb een zeeeeeeeeer slecht transferseizoen achter de rug) , dus had ik er meer uit kunnen halen (slechte start , er niet altijd voor gaan met A-team , transfer die niet gebeurd was zonder bugfout , ..) , dus ik denk wel dat ik misschien wel meer had kunnen bereiken samen met SCS misschien.

Let op : ik zeg niet - zeker niet - dat ik goed genoeg was voor A , maar ik had er dan in ieder geval eens van geproefd , nu zijn mijn beste spelers weer een jaartje ouder en stel nu dat ik mijn team nog kan omvormen tegen volgend seizoen , dan zullen ze al te oud zijn voor A waarschijnlijk.

Jammer.

Denk dat dit een objectieve post is.
Ghent Semper Fidelis.
MARKLUIJTEN
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1487
Joined: Mon Nov 07, 2005 9:44 pm
Location: Rijen N.B. (N.L.)

Post by MARKLUIJTEN »

Weet iemand wat VCB heeft gedaan :?: Stuur me maar in een PB iets als iemand er iets over wil zeggen, anders wordt er weer openlijk op het forum gesproken en dat mag niet.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Post by Smoje »

Hij heeft mij meermaals pb's gestuurd met vulgaire taal. Is hem duur te staan gekomen. LOL

En hij heeft gecheat ook , meerdere teams , maar dat was minder doorslaggevend voor Sjarel. :mrgreen:

Ik ben namelijk zijn oogappel. Image
Ghent Semper Fidelis.
MARKLUIJTEN
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1487
Joined: Mon Nov 07, 2005 9:44 pm
Location: Rijen N.B. (N.L.)

Post by MARKLUIJTEN »

Smoje wrote:Hij heeft mij meermaals pb's gestuurd met vulgaire taal. Is hem duur te staan gekomen. LOL

En hij heeft gecheat ook , meerdere teams , maar dat was minder doorslaggevend voor Sjarel. :mrgreen:

Ik ben namelijk zijn oogappel. Image
Haha, dat zal wel. Hij zal eerder verwijderd zijn om zijn meerdere teams al ben je sjarels schatje :lol:
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
sljivovica
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4424
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:39 pm
Location: Enschede, Nederland
Contact:

Post by sljivovica »

MARKLUIJTEN wrote:B2 is een feit, nu nog maar één divisie verwijderd van de absolute top. Nog meer forummers uit B2 hier?
B.2 ! :D

Altijd leuk om er een forummer bij te krijgen.
Ik kijk uit naar de wedstrijden, constante Sliv tegen komeet Mark :wink:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”