Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Da_Luke
Team Manager
Posts: 105
Joined: Mon Sep 12, 2005 10:59 am
Contact:

Post by Da_Luke »

ik geef trots toe dak ne leegaard zijn :p
Manager van Fc Den Ast!!
_________________
Spelend in B.2 en gestart in E.34 (Seizoen 2)
OscarCookie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2601
Joined: Thu Sep 16, 2004 3:44 pm
Location: Hasselt (BE)

Post by OscarCookie »

Persbericht :):

GodsheideVV maakt een zeer middelmatig seizoen door... Het begin van de heenronde was zo slecht dat we daar nu nog een weerslag van ondervinden... Desalniettemin werd er in de terugronde (5 wedstrijden) enkel verloren van de competitieleider, de andere wedstrijden werden gewonnen (incl. de match tegen FC den Ast).
Ondertussen heeft GodsheideVV zich gemengd op de transfermarkt. Er werd een CF (Emmanuel De Wree), 21j, 84%, BP:68, binnengehaald van FC JVC voor 15M. (Deze speler had voordien als beste prestatie 63)
Daarnaast tekende er vandaag (eindelijk) een nieuwe keeper bij GodsheideVV. Ookal is hij pas over 2 seizoenen klaar voor de A-kern, toch mag deze aanwinst er zijn, voor zomaarliefst 30M tekende Indridi Delbroek bij onze club...
Deze week worden de verwachtingen iets gemilderd omdat onze teamspirit gezakt is tot 86%. Desalniettemin hoopt de manager stiekem op 6/6...
Uiteindelijk is de doelstelling een top-5 plaats, met liefst nog enkele jeugdspelers die onze kern komen verbreden... Deze jeugdspelers worden verwacht vanaf de 5de november...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Da_Luke
Team Manager
Posts: 105
Joined: Mon Sep 12, 2005 10:59 am
Contact:

Post by Da_Luke »

Daar ik nog ant twijfelen zijn om SPFA aan te schaffen gaank ier ook es mijn verwachtingen posten é :)

minimuum een top 5 plaats maar zeker niet promoveren (kzijn nog bijlang nog ni klaar voor A) het verlies tegen GodsheideVV in de competitie was een verwachte uitslag daar ze op mirakuleuze en onverwachtse wedstrijd slaag kregen in de heenronde :) dus verdiend een pak slaag terug gekregen :)

verder zijn al mijn ogen gericht op de SP beker... daar ik dezelfde weg afleg als GodsheideVV (beide in dezelfde E reeks gestart en beide alleen maar daar kampioen gespeeld) dus ik wil beter doen dan hem natuurlijk :) en als SPFA der toch komt da er tenminste nen schonen beker in mijn prijzenkast staat... al weet ik dat dit dromen zal zijn toch zeker dit seizoen maar je weet noois welke tegenstanders worden uitgeschakeld en welke doorgaan.

Wie ni waagt wie ni wint é :)
Manager van Fc Den Ast!!
_________________
Spelend in B.2 en gestart in E.34 (Seizoen 2)
OscarCookie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2601
Joined: Thu Sep 16, 2004 3:44 pm
Location: Hasselt (BE)

Post by OscarCookie »

Da_Luke wrote:Daar ik nog ant twijfelen zijn om SPFA aan te schaffen gaank ier ook es mijn verwachtingen posten é :)

minimuum een top 5 plaats maar zeker niet promoveren (kzijn nog bijlang nog ni klaar voor A) het verlies tegen GodsheideVV in de competitie was een verwachte uitslag daar ze op mirakuleuze en onverwachtse wedstrijd slaag kregen in de heenronde :) dus verdiend een pak slaag terug gekregen :)

verder zijn al mijn ogen gericht op de SP beker... daar ik dezelfde weg afleg als GodsheideVV (beide in dezelfde E reeks gestart en beide alleen maar daar kampioen gespeeld) dus ik wil beter doen dan hem natuurlijk :) en als SPFA der toch komt da er tenminste nen schonen beker in mijn prijzenkast staat... al weet ik dat dit dromen zal zijn toch zeker dit seizoen maar je weet noois welke tegenstanders worden uitgeschakeld en welke doorgaan.

Wie ni waagt wie ni wint é :)
Cool!

Ge hebt gewoon identiek dezelfde weg afgelegd met 1 seizoen vertraging :)
Daar had ik nog niet bij stilgestaan :D
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Da_Luke
Team Manager
Posts: 105
Joined: Mon Sep 12, 2005 10:59 am
Contact:

Post by Da_Luke »

idd :)
Manager van Fc Den Ast!!
_________________
Spelend in B.2 en gestart in E.34 (Seizoen 2)
Veg
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4967
Joined: Thu Nov 25, 2004 11:31 pm

Post by Veg »

Ik ben ook in de E begonnen en heb slechts 1 keer kampioen gespeeld, namelijk in de C-reeks. Mijn ploeg was verre van de sterkste maar blijkbaar slagen sommige andere managers erin om gekke dingen uit te halen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3801
Joined: Thu Nov 11, 2004 2:02 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by TrAnEcId »

Veg wrote:Ik ben ook in de E begonnen en heb slechts 1 keer kampioen gespeeld, namelijk in de C-reeks. Mijn ploeg was verre van de sterkste maar blijkbaar slagen sommige andere managers erin om gekke dingen uit te halen.
Bij mij juist het zelfde :) wat dan kut is, is dat je zo op 1 punt van 1 ste strand...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Da_Luke
Team Manager
Posts: 105
Joined: Mon Sep 12, 2005 10:59 am
Contact:

Post by Da_Luke »

TrAnEcId wrote:
Veg wrote:Ik ben ook in de E begonnen en heb slechts 1 keer kampioen gespeeld, namelijk in de C-reeks. Mijn ploeg was verre van de sterkste maar blijkbaar slagen sommige andere managers erin om gekke dingen uit te halen.
Bij mij juist het zelfde :) wat dan kut is, is dat je zo op 1 punt van 1 ste strand...
zwijg er mij van 2 seizoenen geleden zijnk overgegaan naar B met gelijke punten van de kampioen... de persoon in kwestie had gewoon een beter doelpunten saldo en had 2 x gewonnen van mij...
Manager van Fc Den Ast!!
_________________
Spelend in B.2 en gestart in E.34 (Seizoen 2)
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

Da_Luke wrote:
TrAnEcId wrote:
Veg wrote:Ik ben ook in de E begonnen en heb slechts 1 keer kampioen gespeeld, namelijk in de C-reeks. Mijn ploeg was verre van de sterkste maar blijkbaar slagen sommige andere managers erin om gekke dingen uit te halen.
Bij mij juist het zelfde :) wat dan kut is, is dat je zo op 1 punt van 1 ste strand...
zwijg er mij van 2 seizoenen geleden zijnk overgegaan naar B met gelijke punten van de kampioen... de persoon in kwestie had gewoon een beter doelpunten saldo en had 2 x gewonnen van mij...
Dan was 'l toch verdiend kampioen he? :wink:
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3801
Joined: Thu Nov 11, 2004 2:02 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by TrAnEcId »

vind ik dan toch ook wel..
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Da_Luke
Team Manager
Posts: 105
Joined: Mon Sep 12, 2005 10:59 am
Contact:

Post by Da_Luke »

Ja verdiend kampioen ware et niet dak er iedere keer moest tegen spelen met vijf spelers in de lappenmand nuja :) kzijn toch mogen overgaan en ik draai nu wel nog mee in B en die persoon zakt hoogst waarschijnlijk dit seizoen dusja :)
Manager van Fc Den Ast!!
_________________
Spelend in B.2 en gestart in E.34 (Seizoen 2)
Veg
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4967
Joined: Thu Nov 25, 2004 11:31 pm

Post by Veg »

Ik ben er mathematisch al zeker van dat vijf ploegen het seizoen zullen eindigen met minder punten als mij. Zelf sta ik nu op de 9de plaats met 39 punten en mijn twee andere degradatieconcurrenten op de 10de en 11de plaats met respectievelijk 36 en 31 punten. Met nog vier wedstrijden te gaan waarvan er toch wel drie gewonnen moeten kunnen worden ziet het er dus goed uit voor VegAttack.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

De voorlopige top-5 met nog 3 speeldagen te gaan:

1 Forza Buffalo-forum 59
2 Tgang 56
3 Leeds United 51
4 KRC PeHari 51
5 Overpelt VV 47

Komende drie speeldagen:

Leeds United ?? - ?? groene duivels Leuven (14)
Forza Buffalo-forum ?? - ?? RHCP F.C. (16)
Overpelt VV ?? - ?? KRC PeHari
FC Keisarit (10) ?? - ?? Tgang

Tgang ?? - ?? KRC De Pekpot (11)
Four-Eight'ers (13) ?? - ?? Overpelt VV
KRC PeHari ?? - ?? Forza Buffalo-forum
RHCP F.C. (16) ?? - ?? Leeds United

Leeds United ?? - ?? KRC PeHari
Forza Buffalo-forum ?? - ?? Four-Eight'ers (13)
Overpelt VV ?? - ?? Sweepies (12)
fc italia (7) ?? - ?? Tgang

Normaalgezien volgt een 6/9, wat voldoende moet zijn om de titel te grijpen! Maar niks is zeker in Soccerproject he...
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3801
Joined: Thu Nov 11, 2004 2:02 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by TrAnEcId »

Na nog te winnen van OPA FC zijn we zeker van de degradatie uit B2... ookal was hier mee rekening gehouden zullen we er snel terugstaan omdan van de eerste keer ook de stap te zetten naar de grotere jongens in A...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Veg
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4967
Joined: Thu Nov 25, 2004 11:31 pm

Post by Veg »

TrAnEcId wrote:Na nog te winnen van OPA FC zijn we zeker van de degradatie uit B2... ookal was hier mee rekening gehouden zullen we er snel terugstaan omdan van de eerste keer ook de stap te zetten naar de grotere jongens in A...
Ik zie je alvast achter twee seizoenen in de A-reeks spelen. Je A-kern is ongveer even sterk als die van mij (kuchkuch), maar je team is dan ook nog eens in de breedte heel sterk en in het algemeen ook jong. Ik ben er zelfs zeker van dat je in de A-reeks kan spelen achter twee seizoenen, namelijk als je je wisselspelers verkoopt (die ook veel waard zijn) en er dan enkele supertoppers bijkoopt met dat geld. Maar dat zou ik als reserveplan houden, je hebt immers nog twee seizoenen om geld in te zamelen en met zon sterke brede kern kan je ook aan vele bekers meedoen en dan zal je misschien zo al in staat zijn om die toppers te kopen zonder spelers te verkopen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”