Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

racingboj
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1372
Joined: Tue Apr 12, 2005 1:51 pm

Post by racingboj »

De heenronde afgesloten met een derde plaats op 2 punten van zowel de eerste als de tweede, die we in de terugronde nog thuis treffen.

Het doel van voor het seizoen, degradatie ontlopen, is nu al bijna zeker.

De terugronde zal waarschijnlijk een pak minder lopen, omdat we boven ons niveau gespeeld hebben. We hopen op een plaats tussen 5-7 , en dat lijkt realistisch met de bonus die we op dit ogenblik hebben. Hopelijkkomt de 11 de plaats niet meer te kort in de buurt van ons en kunnen we een rustig seizoen beleven en het de toppers moeilijk maken.

Vandaag waren we wel slechts 1% beter in de ratings (128 tgn 127 :) ) maar daar zaten 2 vreemde rode kaarten voor iets tussen... (som 180 bij beiden)
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Post by Wikke »

1 Kick and Rush 37
2 Praslavice 30
3 Red Eagles FC 28
4 Dillesteam 28
5 Worms 28

Een goeie heenronde, zou ik zeggen. Ik weet nog steeds niet of ik wel wil promoveren. 't Is mijn eerste seizoen in de C, en ik vermoed dat ik de gevreesde B.1 nog niet aankan. Ik had niet verwacht al op een promotieplaats aanspraak te kunnen maken.
Ik moet maandag naar Praslavice, er zal waarschijnlijk wel 3 punten van de voorsprong afgaan.
Wie raad wil geven over eventuele promotie of over mijn team, steeds welkom.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Mijn team SVV (in dezelfde poule als Wikke) begint steeds beter te draaien, we staan nu 11e met 1 punt achterstand op nummer 10.

@Wikke: Ik denk dat je promotie zeker aankan, je hebt een topteam. Enkel heb je het geld en denk je dat je nog een beter team kan maken dan zou ik even wachten!
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Post by T-man »

1% minder goed en 3-2 verloren :(
Team = AC ManU (B2)
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

T-man wrote:1% minder goed en 3-2 verloren :(
hier ook.
ik wist dat ik een mooie 138 ging halen, helaas, apology240 haalde er 139 door 35% agressiever te kunnen spelen en zo nipt de winst te pakken.
dedju toch :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
EbaIba
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1845
Joined: Thu Jul 07, 2005 10:35 pm

Post by EbaIba »

1-0 winst op Achilles bij 141 rating :!:

brengt me vast in de top-4

morgen moielijk uit bij strakapud
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Post by Wikke »

140 op verplaatsing bij de tweede was genoeg voor de zege. Ik blijf aan kop, en de voorsprong groeit tot 9 punten.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
hannibal
Team President
Posts: 919
Joined: Thu May 17, 2007 8:23 pm

Post by hannibal »

Wikke wrote:140 op verplaatsing bij de tweede was genoeg voor de zege. Ik blijf aan kop, en de voorsprong groeit tot 9 punten.
9 punten is veel he, volgens mij is het dik binnen Wikke.
Voor mij is 2e plaats hoogst haalbare. Ik sta maar 4 punten achter op de 1e maar hij kwam bij mij gelijk spelen en is net iets beter.
I love it when a plan comes together.
Image
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Post by Wikke »

hannibal wrote:
Wikke wrote:140 op verplaatsing bij de tweede was genoeg voor de zege. Ik blijf aan kop, en de voorsprong groeit tot 9 punten.
9 punten is veel he, volgens mij is het dik binnen Wikke.
Voor mij is 2e plaats hoogst haalbare. Ik sta maar 4 punten achter op de 1e maar hij kwam bij mij gelijk spelen en is net iets beter.
't Zou kunnen, ja. Maar ik heb de indruk dat mijn reeks nogal meevalt, of dat er een paar niet erg hun best doen. Als ik mijn ploeg vergelijk met een RIP Ferda kom ik nog veel te kort, hoor. Ik denk dat onze teams vrij vergelijkbaar zijn, niet?
De A ploeg van Verbr. Robbeke is toch ook niet min, en Isis heeft nog niet veel kunnen rapen in de B.1 . Dus een eventueel kampioenschap geeft een valse indruk over de sterkte van mijn team. Maar als men het me geeft... :lol: 8)
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

morgen een belangrijke wedstrijd tegen FC Unirea Iasi, de nummer 6.
een lastige wedstrijd die ik in de heenronde verloor met 0-1.
heb wel gezien dat hij zeker niet zijn sterkste kern kan opstellen, dus hopelijk weet ik winst te pakken en kan ik de kloof met hem verkleinen tot 6ptn.
en dan help ik ook Veg en Apology door hen een voorsprong van 4ptn/6ptn te geven op hun achtervolger.

duimen maar :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
hannibal
Team President
Posts: 919
Joined: Thu May 17, 2007 8:23 pm

Post by hannibal »

Wikke wrote:
hannibal wrote:
Wikke wrote:140 op verplaatsing bij de tweede was genoeg voor de zege. Ik blijf aan kop, en de voorsprong groeit tot 9 punten.
9 punten is veel he, volgens mij is het dik binnen Wikke.
Voor mij is 2e plaats hoogst haalbare. Ik sta maar 4 punten achter op de 1e maar hij kwam bij mij gelijk spelen en is net iets beter.
't Zou kunnen, ja. Maar ik heb de indruk dat mijn reeks nogal meevalt, of dat er een paar niet erg hun best doen. Als ik mijn ploeg vergelijk met een RIP Ferda kom ik nog veel te kort, hoor. Ik denk dat onze teams vrij vergelijkbaar zijn, niet?
De A ploeg van Verbr. Robbeke is toch ook niet min, en Isis heeft nog niet veel kunnen rapen in de B.1 . Dus een eventueel kampioenschap geeft een valse indruk over de sterkte van mijn team. Maar als men het me geeft... :lol: 8)
Ja, heb net uw ploeg eens goed bekeken en dat is idd. niks om u voor te schamen. We zullen elkaar niet veel ontlopen, maar dat is normaal in C lijkt mij.
Vergelijken met RIP Ferda zou ik niet doen, dan komen we er allemaal bleek uit. Die kerel smijt er serieus geld tegen. Ik denk dat die de bank van SP heeft.
I love it when a plan comes together.
Image
SanderPlof
Team President
Posts: 550
Joined: Wed Apr 05, 2006 11:17 am

Post by SanderPlof »

Vandaag gewonnen met 1-0 van FCTenstarMelle.
We staan nog steeds op de tweede plaats en morgen gaan we op bezoek bij ICOM. De huidige nummer 14 met een vrij lage TS. Maar geen onderschatting dus gewoon met de volle bezetting.

Donderdag tegen de nummer 1.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
apology240
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1204
Joined: Tue Aug 22, 2006 3:32 pm
Location: Morewood

Post by apology240 »

el stino wrote:
T-man wrote:1% minder goed en 3-2 verloren :(
hier ook.
ik wist dat ik een mooie 138 ging halen, helaas, apology240 haalde er 139 door 35% agressiever te kunnen spelen en zo nipt de winst te pakken.
dedju toch :P
Ik had eerlijk gezegd niet meer dan een draw verwacht want jouw spelers zouden een betere prestatie halen, maar tis de agressie die in mijn voordeel uitdraaide...

Spannende match thans.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1204
Joined: Tue Aug 22, 2006 3:32 pm
Location: Morewood

Post by apology240 »

el stino wrote:morgen een belangrijke wedstrijd tegen FC Unirea Iasi, de nummer 6.
een lastige wedstrijd die ik in de heenronde verloor met 0-1.
heb wel gezien dat hij zeker niet zijn sterkste kern kan opstellen, dus hopelijk weet ik winst te pakken en kan ik de kloof met hem verkleinen tot 6ptn.
en dan help ik ook Veg en Apology door hen een voorsprong van 4ptn/6ptn te geven op hun achtervolger.

duimen maar :)
Ik zal zeker en vast voor u duimen. Als jij ervan kan winnen (wat erin zit) dan is dat voor ons een concurrent minder.

Ook voor mij duimen he, ik speel tegen veggie... :D
Vorige keer nog gelijk, maar deze keer speel ik thuis, dus daar haal ik hopelijk voordeel uit...
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Den Uier
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2846
Joined: Thu Feb 23, 2006 5:19 pm
Location: Dilsen-Stokkem

Post by Den Uier »

Wat een schele zever dit seizoen. Had een wedstrijd waar ik al 8% beter was en een gelijkspel. Vandaag speelde ik thuis en was maar liefst 16% beter en ik speel 1-1 gelijk :evil: Is dit nu rechtvaardig ?
Image


As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”