Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Post by T-man »

Zelfs een nieuw linierecord (141) volstaat niet voor thuiswinst: 3-4 verloren :(
Team = AC ManU (B2)
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

Veg wrote:Ik ga vannacht ook weer een gokje wagen en zonder CF spelen, die heb ik namelijk nodig indien ik een kans wil maken tegen el stino. De scheidsrechter heeft een lage strengheid dus hij zal dan met zijn agressieve team met hoge bp kunnen spelen.
je hebt me helemaal door :P

en die ervaren spelers van mij zal ik nodig hebben. A-Cf is niet beschikbaar, B-Cf heeft lage fitheid, dus het zal wrs C-Cf worden.
en wat doet men Cm tijdens de match vandaag... rood pakken na 59 minuten :roll:
ik speelde nochtans niet over de schreef, maar ach ja :(

als ik morgen een puntje pak tegen Veg ben ik content. belangrijker zal zijn om maandag de winst te gaan halen...
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

0-0 draw. Nog steeds 'safe' op een 9e stek, maar ik voel onder me het al warm worden!!
apology240
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1204
Joined: Tue Aug 22, 2006 3:32 pm
Location: Morewood

Post by apology240 »

Hier een directe concurrent van El Stino verslagen. Desondanks ik met 4 B spelers speelde en gisteren nog beker moest spelen toch een mooie 138 gehaald.

Morgen op bijna volle kracht tegen Den Haag, die match kunnen we niet verliezen.

Maandag en Dinsdag wordt zeker een 6 op 6 doordat we tegen computerploeg en ploeg die herbouwd wordt spelen.

Donderdag is er dan nog een topper tegen FC Neche. Indien we woensdag nog in de beker moeten spelen, dan zal het donderdag moeilijk worden.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Veg
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4967
Joined: Thu Nov 25, 2004 11:31 pm

Post by Veg »

GVD kus toch mijn kl*t*n. Dit seizoen hangt me serieus de keel uit. Als ik volgend seizoen weer zoveel pech heb met die stomme random die er gemaakt is voor achterlijke managers die ook eens een keertje willen winnen dan stom ik met dit spel. Ik pak alweer alles perfect aan, zelfs met een LF in de spits ben ik maar liefst 10 punten beter in linieratings en ik speel gelijk :twisted: :x :evil: :!: Damn it stom kankerspel. Als die random rechtvaardig was dan stond ik met voorsprong op de derde plek. Can you manage it zeggen ze dan, laat me niet lachen :roll:
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
hannibal
Team President
Posts: 919
Joined: Thu May 17, 2007 8:23 pm

Post by hannibal »

Veg wrote:GVD kus toch mijn kl*t*n. Dit seizoen hangt me serieus de keel uit. Als ik volgend seizoen weer zoveel pech heb met die stomme random die er gemaakt is voor achterlijke managers die ook eens een keertje willen winnen dan stom ik met dit spel. Ik pak alweer alles perfect aan, zelfs met een LF in de spits ben ik maar liefst 10 punten beter in linieratings en ik speel gelijk :twisted: :x :evil: :!: Damn it stom kankerspel. Als die random rechtvaardig was dan stond ik met voorsprong op de derde plek. Can you manage it zeggen ze dan, laat me niet lachen :roll:
Niks te random:
15' Na een zware fout legt de scheidsrechter de bal op de stip. Bart 'V' Vaesen trapt, Mamadou Slechten pakt.
I love it when a plan comes together.
Image
Veg
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4967
Joined: Thu Nov 25, 2004 11:31 pm

Post by Veg »

hannibal wrote: Niks te random:
15' Na een zware fout legt de scheidsrechter de bal op de stip. Bart 'V' Vaesen trapt, Mamadou Slechten pakt.
Wat jij zegt is de random, zoiets is gewoon belachelijk want het wordt willekeurig bepaald.

De ene keer is het een totaal onverdiende rode kaart, dan is het weer een blessure (je kan nog steeds niet zeggen welke speler dan moet invallen en hem een IO meegeven gaat nog altijd niet) en als je van al die onheil bespaard blijft en vervolgens de linieratings hebt die je verdiend dan laat die random je doodleuk doelpunten missen.

Ik heb mijn best gedaan om een team bijeen te krijgen van spelers die een hoge prestatie hebben en een lage agressie, verder houd ik mijn teamspirit ook onder controle (is 100%). Ik stel voor de wedstrijd mijn agressie verantwoord in aan de hand van de agressie van mijn spelers en die van de scheidsrechter, mijn spelers presteren beter, maximale teamspirit en thuisvoordeel. In zulke gevallen dien je gewoon te winnen, hoe moet je hier nu spelplezier aan hebben.

De andere manager heeft een slechter team, agressievere spelers, bovendien schat hij de agressie die hij insteld ook niet goed in, hij speeld op verplaatsing en of zijn teamspirit maximaal is heb ik ook mijn twijfels over want hij heeft nog een deel transfers gedaan. Die andere manager was het op deze speeldag gewoon niet waardig om evenveel punten als mij te krijgen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
EbaIba
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1845
Joined: Thu Jul 07, 2005 10:35 pm

Post by EbaIba »

cantagallina wrote:Iemand die iets weet van X-Tenzo? Hij is al niet meer ingelogd sinds 24/05... Zou hij stoppen?
speel maandag te hem..
had al gezien dat Mark een hele tijd er niet meer was..
vreemd idd

zelf weer winst (terugronde 9 winst en 2 draws) en promotie kan mij en Achilles eigenlijk niet meer ontgaan naar B.3
Achilles 8 voor op nr. 3 Strakapud (heeft tevens veel draws) en wij staan er 6 voor.
2x Thuiswinst volstaat, en we gaan ook nog uit naar X-Tenzo en het mindere HORNET op de laatste dag.

Champagne maar koud gezet!
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Triple-M
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1000
Joined: Fri May 26, 2006 3:19 pm

Post by Triple-M »

EbaIba wrote:
cantagallina wrote:Iemand die iets weet van X-Tenzo? Hij is al niet meer ingelogd sinds 24/05... Zou hij stoppen?
speel maandag te hem..
had al gezien dat Mark een hele tijd er niet meer was..
vreemd idd

zelf weer winst (terugronde 9 winst en 2 draws) en promotie kan mij en Achilles eigenlijk niet meer ontgaan naar B.3
Achilles 8 voor op nr. 3 Strakapud (heeft tevens veel draws) en wij staan er 6 voor.
2x Thuiswinst volstaat, en we gaan ook nog uit naar X-Tenzo en het mindere HORNET op de laatste dag.

Champagne maar koud gezet!
Morgen tegen Hornet, moet ook gewonnen worden. Gelukkig mist hij zijn A-CF (BP73), A-GK en A-CB. Dan kan ik iig met een lage agressie spelen om geen schorsingen op te lopen!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SanderPlof
Team President
Posts: 550
Joined: Wed Apr 05, 2006 11:17 am

Post by SanderPlof »

Helaas de twee belangrijke wedstrijden verloren.
combat 2 - 1 Ploffers
Ploffers 2 - 3 FC_Barsa

Nog wel 3 punten voor op de nummer twee en nu komen er 3 wedstrijden tegen drie ploegen die lager staan en dus hopelijk gewonnen gaan worden.
Alleen de wedstrijd tegen de Stegenezen zal een moeilijke wedstrijd worden.

Maar hopelijke hebben we dan weer wat ruimte.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Post by T-man »

SanderPlof wrote:Helaas de twee belangrijke wedstrijden verloren.
combat 2 - 1 Ploffers
Ploffers 2 - 3 FC_Barsa

Nog wel 3 punten voor op de nummer twee en nu komen er 3 wedstrijden tegen drie ploegen die lager staan en dus hopelijk gewonnen gaan worden.
Alleen de wedstrijd tegen de Stegenezen zal een moeilijke wedstrijd worden.

Maar hopelijke hebben we dan weer wat ruimte.
Maandag speel ik thuis tgn FC_Barsa, een volgende poging om een puntje (of meer) van een topper af te snoepen, dat me tot nu toe nog niet is gelukt thuis :?
De scheids is 43%, niet streng genoeg voor mij maar agressiever als hem zullen we zeker spelen :wink:
Zonder blessures gaan we voor een verbetering van de 141 van vandaag :P
Team = AC ManU (B2)
SanderPlof
Team President
Posts: 550
Joined: Wed Apr 05, 2006 11:17 am

Post by SanderPlof »

T-man wrote:
SanderPlof wrote:Helaas de twee belangrijke wedstrijden verloren.
combat 2 - 1 Ploffers
Ploffers 2 - 3 FC_Barsa

Nog wel 3 punten voor op de nummer twee en nu komen er 3 wedstrijden tegen drie ploegen die lager staan en dus hopelijk gewonnen gaan worden.
Alleen de wedstrijd tegen de Stegenezen zal een moeilijke wedstrijd worden.

Maar hopelijke hebben we dan weer wat ruimte.
Maandag speel ik thuis tgn FC_Barsa, een volgende poging om een puntje (of meer) van een topper af te snoepen, dat me tot nu toe nog niet is gelukt thuis :?
De scheids is 43%, niet streng genoeg voor mij maar agressiever als hem zullen we zeker spelen :wink:
Zonder blessures gaan we voor een verbetering van de 141 van vandaag :P
Met een winst partij van AC ManU is Ploffers geheel tevreden!!
We gaan duimen!!
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

ziezo, de wedstrijd voor morgen tegen Veg is ingesteld.
ik mis mijn A-Gk, mijn A-Cm en mijn A-Lf.

je hoeft dus enkel schrik te hebben van mijn stijl die op 0% staat :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
apology240
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1204
Joined: Tue Aug 22, 2006 3:32 pm
Location: Morewood

Post by apology240 »

Veg wrote:
hannibal wrote: Niks te random:
15' Na een zware fout legt de scheidsrechter de bal op de stip. Bart 'V' Vaesen trapt, Mamadou Slechten pakt.
Wat jij zegt is de random, zoiets is gewoon belachelijk want het wordt willekeurig bepaald.

De ene keer is het een totaal onverdiende rode kaart, dan is het weer een blessure (je kan nog steeds niet zeggen welke speler dan moet invallen en hem een IO meegeven gaat nog altijd niet) en als je van al die onheil bespaard blijft en vervolgens de linieratings hebt die je verdiend dan laat die random je doodleuk doelpunten missen.

Ik heb mijn best gedaan om een team bijeen te krijgen van spelers die een hoge prestatie hebben en een lage agressie, verder houd ik mijn teamspirit ook onder controle (is 100%). Ik stel voor de wedstrijd mijn agressie verantwoord in aan de hand van de agressie van mijn spelers en die van de scheidsrechter, mijn spelers presteren beter, maximale teamspirit en thuisvoordeel. In zulke gevallen dien je gewoon te winnen, hoe moet je hier nu spelplezier aan hebben.

De andere manager heeft een slechter team, agressievere spelers, bovendien schat hij de agressie die hij insteld ook niet goed in, hij speeld op verplaatsing en of zijn teamspirit maximaal is heb ik ook mijn twijfels over want hij heeft nog een deel transfers gedaan. Die andere manager was het op deze speeldag gewoon niet waardig om evenveel punten als mij te krijgen.
Raar maar waar, maar ik heb onlangs hetzelfde voorgehad met HETZELFDE TEAM !! (Tatran Praha).
Ik was 9 linieratings beter dan hem en toch maar gelijk spelen.

Meer nog : IK HEB GEEN PENALTY GEMIST. Er is geen enkele logische verklaring voor. Bekijk de wedstrijd maar eens en laat me weten waar ik mis...
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=23
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1204
Joined: Tue Aug 22, 2006 3:32 pm
Location: Morewood

Post by apology240 »

Veg wrote:Als die random rechtvaardig was dan stond ik met voorsprong op de derde plek
How how... Denk jij dat je de enigste bent die de random tegen heeft ? Ik denk dat iedereen wel punten verliest omwille van de random. De ene al wat meer dan de andere, maar iedereen zal er wel eens nadeel van hebben.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”