Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Badbuffalo »

En ik kom ook terug :) Dat zijn er alweer 3.
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

ik moet nog een 6/6 halen om in C.9 te blijven, maar de wedstrijd van deze morgen zit nog steeds in men hoofd en kwam toch enorm hard aan...

ik weet dat men keeper agressief is, maar dit was slechts zijn eerste rode kaart. komt daar ook nog eens een vroege blessure bij van men Cb, tja
wat kun je daar tegen doen :(

als ik eerlijk mag zijn en als ik de teams bekijk die strijden voor degradatie (ook Tatran Praha), dan mag ik me daar eigenlijk wel boven plaatsen denk ik.

morgen komen de spelers aan de aftrap die ervaring nodig hebben en spelen we met 0% agressie. en ook donderdag gaan we Maximus de 3 punten geven indien hij daarmee nog kan gered worden. :wink:

D.25 wordt onze divisie volgend seizoen, zodat we samen met oa Rutger de Belgische eer daar een beetje hoog gaan houden.
nieuwe doelstellingen zijn aan het broeden hoe we het gaan aanpakken. ik wil voor eens en voor altijd eens een deftig budget hebben, dat boven de 8M blijft :P

enkele spelers staan al op de lijst, afhankelijk van onze wedstrijd donderdag in de Cl, zullen er wrs nog enkele volgen om geld in het laadje te brengen.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Post by T-man »

B-ploeg is 2% beter op verplaatsing maar speelt slechts 2-2 :?
Team = AC ManU (B2)
Den Uier
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2846
Joined: Thu Feb 23, 2006 5:19 pm
Location: Dilsen-Stokkem

Post by Den Uier »

Wij waren vandaag 3% beter dan EbaIba en wonnen 1-2. Hij kreeg wel een onbegrijpelijke rode kaart in de 37ste minuut anders was het misschien een draw geweest ! En we zijn gered !
Image


As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Triple-M
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1000
Joined: Fri May 26, 2006 3:19 pm

Post by Triple-M »

Den Uier wrote:Wij waren vandaag 3% beter dan EbaIba en wonnen 1-2. Hij kreeg wel een onbegrijpelijke rode kaart in de 37ste minuut anders was het misschien een draw geweest ! En we zijn gered !
Gefeliciteerd Den Uier!!!!
Door je overwinning is het kampioenschap gespeeld, bedankt!!!!!

We lopen 8 op 8!!! Acht x promotie, 8x eerste geworden!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Wikke win donderdag aub tegen Mallorca!! Het is namelijk bijzonder spannend onderin!
racingboj
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1372
Joined: Tue Apr 12, 2005 1:51 pm

Post by racingboj »

1% beter tegen de tweede en 1-0 winst. Hij speelde 100%agressie bij een scheids van 70%, ikzelf speelde 70% agressief.

En dat betekent PROMOTIE! Het tweede seizoen na elkaar!

Voor het 4de seizoen ooit komen we dus uit in de B-reeks.

We weten wel niet wat we gaan doen, meedoen voor het behoud of een uitverkoop...

Dit hadden we echt niet verwacht, we gingen voor de 10de plek en we eindige zowiezo tweede.

Van een verrassing gesproken, want laten we eerlijk zijn, ik heb maar een middelmatige ploeg die C-waardig is, maar meer ook niet...
Triple-M
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1000
Joined: Fri May 26, 2006 3:19 pm

Post by Triple-M »

racingboj wrote:1% beter tegen de tweede en 1-0 winst. Hij speelde 100%agressie bij een scheids van 70%, ikzelf speelde 70% agressief.

En dat betekent PROMOTIE! Het tweede seizoen na elkaar!

Voor het 4de seizoen ooit komen we dus uit in de B-reeks.

We weten wel niet wat we gaan doen, meedoen voor het behoud of een uitverkoop...

Dit hadden we echt niet verwacht, we gingen voor de 10de plek en we eindige zowiezo tweede.

Van een verrassing gesproken, want laten we eerlijk zijn, ik heb maar een middelmatige ploeg die C-waardig is, maar meer ook niet...
Ten eerste, gefeliciteerd

Zo denk ik ook over mijn promotie... Maar we zullen wel zien waar het schip strand! :wink:
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den Uier
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2846
Joined: Thu Feb 23, 2006 5:19 pm
Location: Dilsen-Stokkem

Post by Den Uier »

Triple-M wrote:
Den Uier wrote:Wij waren vandaag 3% beter dan EbaIba en wonnen 1-2. Hij kreeg wel een onbegrijpelijke rode kaart in de 37ste minuut anders was het misschien een draw geweest ! En we zijn gered !
Gefeliciteerd Den Uier!!!!
Door je overwinning is het kampioenschap gespeeld, bedankt!!!!!

We lopen 8 op 8!!! Acht x promotie, 8x eerste geworden!
Dit seizoen twee keer onverwacht het zwarte beest geweest voor EbaIba :o Tegen de nrs 3, 4 en 5 ook al punten gepakt ! Enkel tegen de nr. 1 niet ook al was die close ! :D
Image


As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Post by Wikke »

sjoerd wrote:Wikke win donderdag aub tegen Mallorca!! Het is namelijk bijzonder spannend onderin!
Ik zie het, ja. Spannend, he! :twisted: :twisted: :twisted:
Doe zelf ook uw best maar. Heb je trouwens de match van Diedne bekeken vandaag? 3 punten cadeau gekregen...

Ik zal donderdag met de A ploeg spelen, hoor.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16943
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Post by visje69 »

Wat zijn de gemiddelde linieratings in C? Want ik verwacht me binnen 2 of 3 seizoenen in C, en ik had graag geweten met welke linieratings ik daar best toekom...
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Post by Wikke »

visje69 wrote:Wat zijn de gemiddelde linieratings in C? Want ik verwacht me binnen 2 of 3 seizoenen in C, en ik had graag geweten met welke linieratings ik daar best toekom...
133-138. Geen enkele match minder dan 130, 's maandags 140. Dat moet genoeg zijn om je zonder problemen te handhaven. Met constant 136-141 speel je bovenin mee. Elke reeks verschilt natuurlijk.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
sjoerd
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8447
Joined: Fri Mar 10, 2006 4:57 pm
Location: Naarden

Post by sjoerd »

Wikke wrote:
sjoerd wrote:Wikke win donderdag aub tegen Mallorca!! Het is namelijk bijzonder spannend onderin!
Ik zie het, ja. Spannend, he! :twisted: :twisted: :twisted:
Doe zelf ook uw best maar. Heb je trouwens de match van Diedne bekeken vandaag? 3 punten cadeau gekregen...

Ik zal donderdag met de A ploeg spelen, hoor.
Ja best wel belachelijk :P Vijf minder en dan nog winnen ook! :?
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Post by T-man »

Seizoen afgesloten met een overwinning: B-team wint met 3-1 :D
We zijn geëindigd op plaats 9 na een afwisselend seizoen :?
Team = AC ManU (B2)
SanderPlof
Team President
Posts: 550
Joined: Wed Apr 05, 2006 11:17 am

Post by SanderPlof »

Officieel kampioen in C6, op naar B.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”