Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Re: Divisie C

Post by Wikke »

Badbuffalo wrote:Hier een 140'er uit, met 60% agressie. De thuisploeg met thuisvoordeel e, 40% agressie meer, kwam 3% tekort. Morgen duelletje met de sympathieke Kick & Rushers die vandaag lange bal speelden... kwestie van de mensen wat zand in de ogen te strooien :mrgreen:
Toen ik mijn clubnaam moest kiezen, wist ik niet dat die term in het spel zou zitten.
En als ik hem nu nog zou veranderen, kent niemand me nog :wink: .
Geef toe dat 'lange bal' niet echt een geschiktere naam zou zijn. :lol:
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

In plaats van voor A te gaan ga ik mijn masterplan uitvoeren... :D Dat wil zeggen over X aantal seizoenen in A en dat voor meerdere seizoenen ;) Liever nu even afzakken en later meer seizoenen A dan nu misschien eentje waarin ik onder plaats 10 eindig :) Bij interesse in bepaalde spelers stuur je maar een PM.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
EbaIba
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1845
Joined: Thu Jul 07, 2005 10:35 pm

Re: Divisie C

Post by EbaIba »

C.8 lijkt beslist , rekenbreinen en Pistolet houden 8 punt of meer voorsprong op mij als nr. 3 ..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Re: Divisie C

Post by Wikke »

B e n wrote:In plaats van voor A te gaan ga ik mijn masterplan uitvoeren... :D Dat wil zeggen over X aantal seizoenen in A en dat voor meerdere seizoenen ;) Liever nu even afzakken en later meer seizoenen A dan nu misschien eentje waarin ik onder plaats 10 eindig :) Bij interesse in bepaalde spelers stuur je maar een PM.
Hoeveel masterplannen heb je zo?
Je bent dit seizoen al minstens 4 keer van gedacht veranderd :lol: .

Vanmorgen weer geen opstelling gemaakt. Dus het B team heeft gespeeld, en verloren.
Dat verlies is niet erg, maar nu zitten de fitheden weer verkeerd voor de bekermatch, en donderdag...
Ik leer het maar niet om al voor de 22u sim de volgende dag in te stellen. Dom.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Wikke wrote:
B e n wrote:In plaats van voor A te gaan ga ik mijn masterplan uitvoeren... :D Dat wil zeggen over X aantal seizoenen in A en dat voor meerdere seizoenen ;) Liever nu even afzakken en later meer seizoenen A dan nu misschien eentje waarin ik onder plaats 10 eindig :) Bij interesse in bepaalde spelers stuur je maar een PM.
Hoeveel masterplannen heb je zo?
Je bent dit seizoen al minstens 4 keer van gedacht veranderd :lol: .

Vanmorgen weer geen opstelling gemaakt. Dus het B team heeft gespeeld, en verloren.
Dat verlies is niet erg, maar nu zitten de fitheden weer verkeerd voor de bekermatch, en donderdag...
Ik leer het maar niet om al voor de 22u sim de volgende dag in te stellen. Dom.
Weet ik :lol: Ik plak er nu ook gewoon geen seizoen op dat ik in A zal zitten, maar ooit zal ik er geraken :) En trouwens, het is maar een spelletje he :D :mrgreen:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie C

Post by rohalt »

@Ben : waarom ga je nu niet voor promotie naar B en begin je te hervormen volgende week donderdag?
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

rohalt wrote:@Ben : waarom ga je nu niet voor promotie naar B en begin je te hervormen volgende week donderdag?
Omdat promotie toch niet meer had gelukt ;) En ik heb genoeg aan 3 seizoenen hervormen ;)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Kansloos onderuit tegen de nummer 11 :( :P Wel een mooie jeugdspeler te pakken gekregen, slechts 600K en niets voltraind :D Zijn vs is 93 :)

http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Divisie C

Post by Badbuffalo »

18/18, en zo de 5e plaats. Ondanks een lagere TS door een hoop verse transfers :) Daartussenin ook nog eens 2 bekermatchen, da's dus goed voor 8 op een rij en goed voor de fanbase. 8)
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Divisie C

Post by Badbuffalo »

21/21 :) Had m'n tegenstander z'n agressie ook maar iets beter ingesteld, had ik niet gewonnen. Maandag tegen Dmgr met een scheids die in ons nadeel is, erna zouden we nog 6/6 moeten halen :)
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Badbuffalo wrote:21/21 :) Had m'n tegenstander z'n agressie ook maar iets beter ingesteld, had ik niet gewonnen. Maandag tegen Dmgr met een scheids die in ons nadeel is, erna zouden we nog 6/6 moeten halen :)
Ola ola, gij verwacht toch niet tegen mij de 3 punten te pakken zeker? :twisted: :mrgreen: Ik zal mijn slechtste team opzetten zodat je doelsaldo zeker hoog genoeg is en dat je daardoor niet mogelijk een plaats lager staat ;)

Dmgr heeft een lage TS hé, kijk maar eens in zijn geschiedenis. Die kan normaal niet boven de 80 zitten ;) We staan nu wel mooi op een rijtje in het klassement :D Ik zal op een 6e, misschien 7e, plaats eindigen :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Re: Divisie C

Post by Wikke »

Ik heb het wat in de soep laten draaien, en gisteren tegen Ninakmis weer geen opstelling gemaakt.
Daardoor sukkel ik volgende week misschien wel uit de top 5.
Maandag tegen Lion king, daarna uit naar Pink Devils, en thuis tegen FC Mac.
Met wat geluk liggen de posities maandag al vast bovenin, zodat ze hun best niet meer doen.
De derde plaats lijkt in ieder geval naar BB te gaan.
Vierde zou mooi zijn.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Wikke wrote:Ik heb het wat in de soep laten draaien, en gisteren tegen Ninakmis weer geen opstelling gemaakt.
Daardoor sukkel ik volgende week misschien wel uit de top 5.
Maandag tegen Lion king, daarna uit naar Pink Devils, en thuis tegen FC Mac.
Met wat geluk liggen de posities maandag al vast bovenin, zodat ze hun best niet meer doen.
De derde plaats lijkt in ieder geval naar BB te gaan.
Vierde zou mooi zijn.
Mijn prono:

3e: Badbuffalo
4e: Wikke
5e: Spartak Stepanov
6e: Ben (ik dus :P)
7e: Ninakmis

Als je ziet dat nr 6 Ninakmis nog tegen Mac en Pink Devils moet is de kans groot dat ik nog voor hem blijf :D
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Divisie C

Post by Badbuffalo »

24/24, en een lekkere 141'er met 55% agressie. Leuk seizoenseinde wordt het!
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Divisie C

Post by Badbuffalo »

27/27 na een logische 0-9 winst tegen de hekkensluiter, en de 3e plaats is al zeker in ons bezit. Een onverwachte bonus na een soms vreemde eerste 20 matchen :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”