Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

meangreen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1339
Joined: Mon Jul 27, 2009 8:53 pm
Location: Zuid Holland

Re: Divisie C

Post by meangreen »

helaas blijf ik nog een seizoentje hier posten.....

Het hele seizoen koploper en dan uit de laatste 3 wedstrijden maar 2 punten..... :(

Komend seizoen hoop ik alsnog die felbegeerde C-bokaal aan mijn prijzenkast toe te voegen.....

alle kampioenen en "runners up" gefeliciteerd :D
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie C

Post by remedy73 »

meangreen wrote:helaas blijf ik nog een seizoentje hier posten.....

Het hele seizoen koploper en dan uit de laatste 3 wedstrijden maar 2 punten..... :(

Komend seizoen hoop ik alsnog die felbegeerde C-bokaal aan mijn prijzenkast toe te voegen.....

alle kampioenen en "runners up" gefeliciteerd :D
Ja, broertje, zuur voor je... Hadden we volgend seizoen eindelijk eens bij elkaar in de reeks kunnen zitten...
Nou, dan komen we elkaar maar binnenkort ergens tegen in de A :P
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
AgentOrange
Team Board Member
Posts: 255
Joined: Fri Sep 25, 2009 12:42 pm

Re: Divisie C

Post by AgentOrange »

@GemeneGroene: tjonge jonge... dat zijn de zuurste 3 laatste wedstrijden van een seizoen die ik ooit gezien heb... enig goeie is dat je nog leuk hier in de C komt spammen...

@rohalt & B e n: succes volgend seizoen... Knallen...


Trouwens... Inter Milano heeft in afgelopen weekjes zijn ploeg even met 60 miljoen versterkt :shock:

En! nieuw reusje Yambol komt eraan... helaas dan ook weer bij mij in de C4....
bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Re: Divisie C

Post by bats1903 »

AgentOrange wrote:@GemeneGroene: tjonge jonge... dat zijn de zuurste 3 laatste wedstrijden van een seizoen die ik ooit gezien heb... enig goeie is dat je nog leuk hier in de C komt spammen...

@rohalt & B e n: succes volgend seizoen... Knallen...


Trouwens... Inter Milano heeft in afgelopen weekjes zijn ploeg even met 60 miljoen versterkt :shock:

En! nieuw reusje Yambol komt eraan... helaas dan ook weer bij mij in de C4....
Stom he, als je ziet met wat voor spelers wij tegen dergadatie moeten vechten. In sommige andere C's zouden we voor de titel meedoen.
ImageImageImage
AgentOrange
Team Board Member
Posts: 255
Joined: Fri Sep 25, 2009 12:42 pm

Re: Divisie C

Post by AgentOrange »

Inderdaad zo dat de C4 een pittige is... maar goed, heb op dit moment geen ambities om naar de B door te stoten...

@bats: blijf toch niet zo op die centen zitten :D ... koop mooie 74+ spelers met lage aggressie (net als inter milano) en ga naar die A... die halve miljard op je rekening daar krijg je geen rente over of zo hoor :)

enig goeie bericht is dat er 2 hervormers uit de B2 naar benee komen... dus daarmee hoeven we niet te knokken volgend seizoen...
bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Re: Divisie C

Post by bats1903 »

AgentOrange wrote:Inderdaad zo dat de C4 een pittige is... maar goed, heb op dit moment geen ambities om naar de B door te stoten...

@bats: blijf toch niet zo op die centen zitten :D ... koop mooie 74+ spelers met lage aggressie (net als inter milano) en ga naar die A... die halve miljard op je rekening daar krijg je geen rente over of zo hoor :)

enig goeie bericht is dat er 2 hervormers uit de B2 naar benee komen... dus daarmee hoeven we niet te knokken volgend seizoen...
Wie weet ga ik dat doen. Half miljard is overdreven hoor. Dat is het doel, maar ben pas net over de helft.
ImageImageImage
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

AgentOrange wrote:@GemeneGroene: tjonge jonge... dat zijn de zuurste 3 laatste wedstrijden van een seizoen die ik ooit gezien heb... enig goeie is dat je nog leuk hier in de C komt spammen...

@rohalt & B e n: succes volgend seizoen... Knallen...


Trouwens... Inter Milano heeft in afgelopen weekjes zijn ploeg even met 60 miljoen versterkt :shock:

En! nieuw reusje Yambol komt eraan... helaas dan ook weer bij mij in de C4....
Ik ga m'n best doen... :)

Ik vind het eigenlijk ook wel jammer dat ik promoveer, het was zo gezellig in dit topic :( Het eenzaam posten (OK, met z'n tweetjes) hoort bij het promoveren neem ik aan? :lol: Vanaf zaterdag post ik in het B-topic maar jullie zijn nog niet van me af hoor, ik blijf het C topic op de voet volgen ;) :D
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
N.V.C.
Team President
Posts: 733
Joined: Mon Dec 24, 2007 3:52 pm
Location: Naarden

Re: Divisie C

Post by N.V.C. »

gezellig, ik zal ook 1 seizoentje in C posten :D
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

bats1903 wrote:
AgentOrange wrote:Inderdaad zo dat de C4 een pittige is... maar goed, heb op dit moment geen ambities om naar de B door te stoten...

@bats: blijf toch niet zo op die centen zitten :D ... koop mooie 74+ spelers met lage aggressie (net als inter milano) en ga naar die A... die halve miljard op je rekening daar krijg je geen rente over of zo hoor :)

enig goeie bericht is dat er 2 hervormers uit de B2 naar benee komen... dus daarmee hoeven we niet te knokken volgend seizoen...
Wie weet ga ik dat doen. Half miljard is overdreven hoor. Dat is het doel, maar ben pas net over de helft.
We mogen nog wat verwachten :P Wacht er nog maar eventjes mee, sla maar toe wanneer ik omlaag ga :lol:

Ik heb ook nog een zakcentje achter de hand (nu ook geen paar honderd miljoen :lol:) met nog een RM, 2 LF's en CF die verkocht kunnen worden :) Samen zijn die nog goed voor zo'n 10-15M... Misschien haal ik nog wel eens uit met enkele aankopen :mrgreen: :mrgreen:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie C

Post by raoulio »

5 Nederlanders in de C4 nu, wordt leuk!
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie C

Post by rohalt »

Aan alle C-players het allerbeste in het nieuwe seizoen.
Vooral voor Meangreen en FC Bagger United het ga jullie goed!
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
bats1903
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5956
Joined: Tue Oct 19, 2004 6:21 pm
Location: Bunschoten-Spakenburg, NEDERLAND

Re: Divisie C

Post by bats1903 »

raoulio wrote:5 Nederlanders in de C4 nu, wordt leuk!
Geweldig, nu maar hopen de we aand het eind van het seizoen de top 5 bezetten.
ImageImageImage
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Divisie C

Post by Ron Jeremy »

0-1 winst tegen de ploeg die mij uit de beker knikkerde in de laatste week. Top5 is het doel, maar tussen de nieuwelingen zitten aardig wat oude krijgers....
AgentOrange
Team Board Member
Posts: 255
Joined: Fri Sep 25, 2009 12:42 pm

Re: Divisie C

Post by AgentOrange »

en ja hoor... we gaan gewoon door waar we vorig siezoen zijn opgehouden... met gelijk-spelen...

enig positieve... mijn tegenstander was de enige ploeg die zijn thuiswedstrijd niet wist te winnen.

morgen tegen de vkc van raoulio... daarmee hebben we natuurlijk al wat geschiedenis... de toeschouwers zullen dan ook 9in grote getalle komen... of er een winst inzit? mwa, word lastig... teamspirit is nog eens hard omlaag gegaan vanochtend en de scheids is een wakkelaar...

C4 wordt een gezellige boel... zo'n 10 ploegen enorm aan elkaar gewaagd... enige die naar boven uitspringt is Yambol...
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Divisie C

Post by The Amazing Spicy »

Ik was men match vergeten in te stellen maar dat bleek een geluk bij een ongeluk want de 143 linieratings had ik nooit gehaald en nu heb ik weinig kaarten gekregen door mijn lage agressie. Morgen zou een 1ste overwinning mogelijk moeten zijn.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”