Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

N.V.C.
Team President
Posts: 733
Joined: Mon Dec 24, 2007 3:52 pm
Location: Naarden

Re: Divisie C

Post by N.V.C. »

Mn eerste wedstrijd een 105-er neergezet met 0% ts :P We zullen dit seizoen ons nog laten afzakken naar D en hopen om wat wedstrijden te winnen in de beker! :)
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Divisie C

Post by The Amazing Spicy »

N.V.C. wrote:Mn eerste wedstrijd een 105-er neergezet met 0% ts :P We zullen dit seizoen ons nog laten afzakken naar D en hopen om wat wedstrijden te winnen in de beker! :)
Al een geluk dat je tegenstander niet door had dat je maar zo weinig linieratings kon halen. Dat levert hem toch 1 schorsing op en ik moet vanavond tegen hem :)
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Puerto Del Salas
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2250
Joined: Thu Dec 11, 2008 8:38 pm

Re: Divisie C

Post by Puerto Del Salas »

De eerste wedstrijd in de C hebben we niet kunnen omzetten in punt(en). Verdiend verloren, het zal een zwaar seizoen voor ons worden. Maar hopen dat we hier en daar wat kunnen sprokkelen, en vooral wat ervaring op kunnen doen.

Morgen tegen mede promovendus van de D.10. Klak ; we moeten minstens 1 punt kunnen pakken.
FC Sampilione
C.4

Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie C

Post by raoulio »

AgentOrange wrote:en ja hoor... we gaan gewoon door waar we vorig siezoen zijn opgehouden... met gelijk-spelen...

enig positieve... mijn tegenstander was de enige ploeg die zijn thuiswedstrijd niet wist te winnen.

morgen tegen de vkc van raoulio... daarmee hebben we natuurlijk al wat geschiedenis... de toeschouwers zullen dan ook 9in grote getalle komen... of er een winst inzit? mwa, word lastig... teamspirit is nog eens hard omlaag gegaan vanochtend en de scheids is een wakkelaar...

C4 wordt een gezellige boel... zo'n 10 ploegen enorm aan elkaar gewaagd... enige die naar boven uitspringt is Yambol...
Ach zo slecht was het gelijkspel toch niet, het is enorm aan elkaar gewaagd.

Inderdaad het wordt onderhand een derby. :P

Normaal gesproken win je morgen gewoon. We beschikken beide over onze beste 11, en waarschijnlijk zul jij agressiever voor de dag komen + thuisvoordeel.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
AgentOrange
Team Board Member
Posts: 255
Joined: Fri Sep 25, 2009 12:42 pm

Re: Divisie C

Post by AgentOrange »

raoulio wrote: Ach zo slecht was het gelijkspel toch niet, het is enorm aan elkaar gewaagd.

Inderdaad het wordt onderhand een derby. :P

Normaal gesproken win je morgen gewoon. We beschikken beide over onze beste 11, en waarschijnlijk zul jij agressiever voor de dag komen + thuisvoordeel.
ehm, mijn teamspirit is nogal laag :oops: ... dus die kan nog wel eens pap in het zout gooien... ach ja, we zien wel... ik ga er eigenlijk vanuit dat het GEWOON een gelijkspel wordt... daar zijn we ondertussen heel goed in...
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Divisie C

Post by Ron Jeremy »

En weer een 1-0, alleen de 136-er bevalt niet echt. Ik hoop op een 12/12 deze week om mij zo snel mogelijk de top5 binnen te wurmen. Daarna gaan we weer lekker bekeren :mrgreen:
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie C

Post by raoulio »

AgentOrange wrote:
raoulio wrote: Ach zo slecht was het gelijkspel toch niet, het is enorm aan elkaar gewaagd.

Inderdaad het wordt onderhand een derby. :P

Normaal gesproken win je morgen gewoon. We beschikken beide over onze beste 11, en waarschijnlijk zul jij agressiever voor de dag komen + thuisvoordeel.
ehm, mijn teamspirit is nogal laag :oops: ... dus die kan nog wel eens pap in het zout gooien... ach ja, we zien wel... ik ga er eigenlijk vanuit dat het GEWOON een gelijkspel wordt... daar zijn we ondertussen heel goed in...
Een positief puntje voor je, het was geen gelijkspel. ;)

Ik kom echter heel goed weg, door een rode kaart + blessure voor jou.

Desalniettemin ben ik blij met, ik denk m'n eerste overwinning in de Orange Bowl.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Puerto Del Salas
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2250
Joined: Thu Dec 11, 2008 8:38 pm

Re: Divisie C

Post by Puerto Del Salas »

De eerste overwinning in de C is binnen. Een 1-0 overwinning op Klak.

Donderdag (uit) tegen Raoulio, ben benieuwd.
FC Sampilione
C.4

Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
meangreen
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1339
Joined: Mon Jul 27, 2009 8:53 pm
Location: Zuid Holland

Re: Divisie C

Post by meangreen »

hier 4/6 tot nu toe.

teamsprit staat nog te laag voor toplinies.....
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Divisie C

Post by Ron Jeremy »

5% beter en 1-1. Jammer ik had alleen kunnen heersen in C.5, morgen dan maar :|
Puerto Del Salas
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2250
Joined: Thu Dec 11, 2008 8:38 pm

Re: Divisie C

Post by Puerto Del Salas »

1-1 . Terecht gelijkspel als ik me niet vergis.
FC Sampilione
C.4

Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Divisie C

Post by The Amazing Spicy »

De 1ste overwinning is binnen en dat uit tegen een ploeg die 6 op 6 haalde. Het competitieverloop gaat weer rare kronkels nemen denk ik.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
AgentOrange
Team Board Member
Posts: 255
Joined: Fri Sep 25, 2009 12:42 pm

Re: Divisie C

Post by AgentOrange »

Met een tragische teamspirit en vervelende blessures halen we deze week slechts 1 punt, waar er in normalere omstandigheden toch 7 inzaten.

@raoulio: gefeliciteerd... inderdaad die rooie kaart en blessure die me de das omdeed... anders glad een gelijkspel... rooie kaart zal er een beetje in... die speler speelt in het andere (B-)team en heeft een hogere (23%) dan gemiddelde teamspirit van dat team (ligt rond de 7%). moest hem opstellen wegens blessures...

had sowieso al geen hoop om tegen Yambol wat te pakken, maar nu zonder CF al helemaal niet... dus het verlies is al geleden... alle pijlen gaan op volgende week... wel spijtig dat mijn fantevredenheid zo omlaag gaat... beetje feyenoord wel... of vfb stuttgart als je wil...
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie C

Post by raoulio »

Puerto Del Salas wrote:1-1 . Terecht gelijkspel als ik me niet vergis.
Ja, beide haalden we 134.

Jammer van die rode kaart in de 63e minuut, anders gewoon 3 punten gehaald. Maarja de eerste week 7 punten had ik niet verwacht.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Divisie C

Post by yockr »

AgentOrange wrote:had sowieso al geen hoop om tegen Yambol wat te pakken, maar nu zonder CF al helemaal niet... dus het verlies is al geleden...
Kijk eens wanneer hij voor het laatst ingelogd heeft en naar de staat van zijn A-spelers. Hij speelt nog 2 VrB's vandaag, vermoedelijk met zijn A-team.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”