Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Divisie C

Post by yockr »

3-3 op verplaatsing, maar wel weer 2 linieratings beter :) Bij winst stonden we zelfs 1e :o
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Re: Divisie C

Post by T-man »

1-6 gewonnen en een 7/9 :D
Dat brengt ons op een onverhoopte 2e plaats :D
Team = AC ManU (B2)
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie C

Post by remedy73 »

De eerste seizoenshelft zit erop. Volledig freeweelend, alle sims spelend, een TS die gedurende deze seizoenshelft van 60% is opgelopen naar de 100%, sta ik nu op een 8e plek. Omdat er in de C9 niemand echt bovenuit steekt, wint bovenin iedereen van iedereen. Daardoor sta ik slechts 7 puntjes achter op de nummer 1. Mijn plan voor de tweede seizoenshelft is iets gewijzigd: Ik ga bekijken of ik toch nog om de bovenste plekken kan gaan meespelen... Dat zou 1 seizoentje eerder naar de B promoveren dan gepland...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
AgentOrange
Team Board Member
Posts: 255
Joined: Fri Sep 25, 2009 12:42 pm

Re: Divisie C

Post by AgentOrange »

De eerste seizoenshelft zit erop. Volledig freeweelend, alle sims spelend, een TS die gedurende deze seizoenshelft van 60% is opgelopen naar de 100%, sta ik nu op een 1e plek. Omdat er in de C4 niemand echt bovenuit steekt, kan bovenin iedereen van iedereen winnen. Daardoor sta ik slechts 6 puntjes voor op de nummer 7. Mijn plan voor de tweede seizoenshelft is iets gewijzigd: Ik ga proberen of ik om de bovenste plekken kan blijven meespelen... Dat zou 1 seizoentje eerder naar de B promoveren dan gepland...

Orgineel he :lol:
breakdown
Team President
Posts: 543
Joined: Tue Dec 19, 2006 9:19 pm
Location: Hasselt

Re: Divisie C

Post by breakdown »

AgentOrange wrote:De eerste seizoenshelft zit erop. Volledig freeweelend, alle sims spelend, een TS die gedurende deze seizoenshelft van 60% is opgelopen naar de 100%, sta ik nu op een 1e plek. Omdat er in de C4 niemand echt bovenuit steekt, kan bovenin iedereen van iedereen winnen. Daardoor sta ik slechts 6 puntjes voor op de nummer 7. Mijn plan voor de tweede seizoenshelft is iets gewijzigd: Ik ga proberen of ik om de bovenste plekken kan blijven meespelen... Dat zou 1 seizoentje eerder naar de B promoveren dan gepland...

Orgineel he :lol:
'vind ik leuk'
Puerto Del Salas
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2250
Joined: Thu Dec 11, 2008 8:38 pm

Re: Divisie C

Post by Puerto Del Salas »

De heenronde afgesloten op een tweede plek. En we zullen zien waar we gaan eindigen :P .
FC Sampilione
C.4

Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie C

Post by remedy73 »

AgentOrange wrote:De eerste seizoenshelft zit erop. Volledig freeweelend, alle sims spelend, een TS die gedurende deze seizoenshelft van 60% is opgelopen naar de 100%, sta ik nu op een 1e plek. Omdat er in de C4 niemand echt bovenuit steekt, kan bovenin iedereen van iedereen winnen. Daardoor sta ik slechts 6 puntjes voor op de nummer 7. Mijn plan voor de tweede seizoenshelft is iets gewijzigd: Ik ga proberen of ik om de bovenste plekken kan blijven meespelen... Dat zou 1 seizoentje eerder naar de B promoveren dan gepland...

Orgineel he :lol:
:lol:

... en dan komen we elkaar over 2-3 seizoenen tegen in de A ;)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Divisie C

Post by yockr »

1-0 gewonnen tegen de 14e, het verschil was wel 23 linieratings. Maar het is een goed moment om een penalty te missen natuurlijk :)
Zo staan we na de heenronde op een 2e plaats, beter dan verwacht. Een 3e plaats op het einde van het seizoen zou ideaal zijn.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie C

Post by raoulio »

4e na de eerste helft. Twijfel nu om alles te verkopen aangezien dit elftal niet veel beter meer gaat worden.

Of: Met het vermogen spelers van 90% te gaan kopen ( van 26 jaar ) om de zwakke plekken op te vullen en een gooi te doen naar het kampioenschap (promotie)
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
AgentOrange
Team Board Member
Posts: 255
Joined: Fri Sep 25, 2009 12:42 pm

Re: Divisie C

Post by AgentOrange »

raoulio wrote:4e na de eerste helft. Twijfel nu om alles te verkopen aangezien dit elftal niet veel beter meer gaat worden.

Of: Met het vermogen spelers van 90% te gaan kopen ( van 26 jaar ) om de zwakke plekken op te vullen en een gooi te doen naar het kampioenschap (promotie)
ik snap eerlijk gezegd dat alles verkopen concept niet zo... na ja, ik snap het wel, maar ik kan me niet voorstellen dat het leuk is... 3 of 4 seizoenen alleen maar verliezen en degraderen. zou voor mij de fun uit het spel halen.

ik zou een paar spelers van 27 verkopen en een beter team (jong) erachteraan laten komen. zo zou je dit seizoen promotie of dan volgend seizoen promotie kunnen pakken. Dat is in ieder geval de tacktiek die ik speel.
AgentOrange
Team Board Member
Posts: 255
Joined: Fri Sep 25, 2009 12:42 pm

Re: Divisie C

Post by AgentOrange »

remedy73 wrote:
AgentOrange wrote:De eerste seizoenshelft zit erop. Volledig freeweelend, alle sims spelend, een TS die gedurende deze seizoenshelft van 60% is opgelopen naar de 100%, sta ik nu op een 1e plek. Omdat er in de C4 niemand echt bovenuit steekt, kan bovenin iedereen van iedereen winnen. Daardoor sta ik slechts 6 puntjes voor op de nummer 7. Mijn plan voor de tweede seizoenshelft is iets gewijzigd: Ik ga proberen of ik om de bovenste plekken kan blijven meespelen... Dat zou 1 seizoentje eerder naar de B promoveren dan gepland...

Orgineel he :lol:
:lol:

... en dan komen we elkaar over 2-3 seizoenen tegen in de A ;)
zou leuk zijn... maar als ik al in de A kom, dan waarschijnlijker in 3 of 4 seizoenen... team dat ik nu heb gaat het eerst weer zwaar krijgen in de B...
AgentOrange
Team Board Member
Posts: 255
Joined: Fri Sep 25, 2009 12:42 pm

Re: Divisie C

Post by AgentOrange »

Puerto Del Salas wrote:De heenronde afgesloten op een tweede plek. En we zullen zien waar we gaan eindigen :P .
heb je promotie wensen? weet dat bats heel graag wil en ik ben er ook niet vies van... en als raoulio beetje wind mee heeft, dan al 4 hollanders die samen met een spanjaard om de prijzen gaan knokken.... lekker spannend... denk wel dat ik het zwaarste terugronde program heb... had in de heenronde de zware potten vooral thuis... dus er is van alles nog aanstaande...
Puerto Del Salas
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2250
Joined: Thu Dec 11, 2008 8:38 pm

Re: Divisie C

Post by Puerto Del Salas »

AgentOrange wrote:
Puerto Del Salas wrote:De heenronde afgesloten op een tweede plek. En we zullen zien waar we gaan eindigen :P .
heb je promotie wensen? weet dat bats heel graag wil en ik ben er ook niet vies van... en als raoulio beetje wind mee heeft, dan al 4 hollanders die samen met een spanjaard om de prijzen gaan knokken.... lekker spannend... denk wel dat ik het zwaarste terugronde program heb... had in de heenronde de zware potten vooral thuis... dus er is van alles nog aanstaande...
Nee, alles behalve. Maar dan weet ik genoeg. Ik zorg dat ik win van die Spanjaard, en voor de rest : Holland boven 8) .
FC Sampilione
C.4

Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Divisie C

Post by raoulio »

Nu Wittevrouwen langs de belgen en roemenen krijgen. :mrgreen:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Re: Divisie C

Post by T-man »

Beter maar toch slechts 2-2 :?
We zakken terug naar plaats 5 maar de leider heeft slechts 3p meer :wink:
Team = AC ManU (B2)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”