Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

bLo0dHuNt3r
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4777
Joined: Tue Nov 23, 2004 8:57 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by bLo0dHuNt3r »

Guardian wrote:
Sep wrote:
Guardian wrote:Bloodhunter ging je niet voor promotie naar B :shock: :(
hij staat op 2 punten..
op 8 van de leider als ik me niet vergis :wink:

raar want hij had toch een vree sterke ploeg
Maar geen 100% TS :P Die is er nu gelukkig wel...
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1043
Joined: Thu Dec 09, 2004 10:08 am

Post by Yvesiezi »

feyenoordie wrote:Ook onderin blijft het spannend dit kan in het nadeel werken voor de ploegen bovenaan, vandaag was te zien dat redelijk wat ploegen onderin punten scoorden. Die ploegen beginnen weer beter te spelen nu ze weten dat ze nog voor behoud kunnen gaan. Aangezien ik nog tegen nummer 10-11-13 moet zal het nog zwaar worden.
Dit lijkt sprekend op seizoen 7, Yvesiezi en Dilleke zullen wel weten wat ik bedoel :wink:
Als je goed kijkt, zal je zien dat het vooral belangrijk is om buitenhuis te winnen. Voor als een ploeg als de jouwe moet je eigenlijk al je thuismatchen winnen. Zelfs voor mij is dat een must. 8)
En zelfs de degradatiekandidaten hebben niet zo slechte spelers alleen hebben ze soms minder wisseloplossingen, of ze zijn er minder mee bezig (zie bv. aantal transfers)
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Hoevi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3718
Joined: Mon Nov 29, 2004 2:49 pm
Location: Soest, Nederland

Post by Hoevi »

balen, ik zag net de ploeg tegen wie ik moet spelen, de dag ervoor tegen SCS heeft gespeeld...

is niet echt een voordeel haha :D
racingboj
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1372
Joined: Tue Apr 12, 2005 1:51 pm

Post by racingboj »

Ongelooflijk! Na een 15/15 komen we op de tweede plaats terecht in C6.
Deze week zal aan deze overwinningsreeks allicht een einde komen wegens te sterke tegenstanders voor mijn nietig ploegje :) .
Maar we blijven ons best doen! :D
goedeventen
Team Board Member
Posts: 331
Joined: Sun Jan 22, 2006 4:19 pm

Post by goedeventen »

ik hoop dat ik ooit in deze klasse kom
Sep

Post by Sep »

goedeventen wrote:ik hoop dat ik ooit in deze klasse kom
wie weet ;)
Ally
Team Board Member
Posts: 370
Joined: Tue Feb 22, 2005 10:59 pm
Location: Enschede
Contact:

Post by Ally »

Na een verlies op donderdag tegen Club Bruges en een gelijkspel op vrijdag tegen Dark Gladiators, moeten we maandag uit de lastige uitwedstrijd tegen Babelki zien te winnen om de eerste plaats in C4 vast te houden....
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Ik heb de vloer aangeveegd met Feyenoordie :-D

Kom, ik overdrijf misschien een beetje ;-)
Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1043
Joined: Thu Dec 09, 2004 10:08 am

Post by Yvesiezi »

Isis wrote:Ik heb de vloer aangeveegd met Feyenoordie :-D
Hier zal hij niet mee kunnen lachen vrees ik... 8)

Ah ja, FC Brehaza haalde een onverwacht punt op verplaatsing tegen Hotteterre, de ploeg met de meeste intinsrieke klasse.
Morgen thuis tegen fc b rules, jammer genoeg moeten we onze beste speler missen.
Maar fc b rules mist ook 3 spelers door schorsing :D
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Hij had wel een blessure in de derde minuut. Dus 't was niet echt zonder geluk, ik geef dat toe ;-)
Hoevi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3718
Joined: Mon Nov 29, 2004 2:49 pm
Location: Soest, Nederland

Post by Hoevi »

ai ai, verloren van Nop's Heroes..
Hij speelde echt agressief en kreeg geen rood.. nouja, ik kijk nergens meer van op de laatste wedstrijden..

Dan maar morgen weer hopen op 3 punten, zodat er nog een klein kansje op promotie is.. 8)
feyenoordie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2995
Joined: Sat Mar 05, 2005 12:57 pm

Post by feyenoordie »

Isis wrote:Ik heb de vloer aangeveegd met Feyenoordie :-D

Kom, ik overdrijf misschien een beetje ;-)
Rare manier van aanvegen. :wink:

Helaas met 4-3 verloren tegen Verbroedering Robberke, er werd gehoopt op 1 punt maar helaas, ook al had dat mss er wel ingezeten.
Al na 3 minuten viel een van de betere spelers uit namelijk de CB. Het lullige is dat hij nu al 3 keer eruit heeft gelegen in 1 seizoen. Vorige week nog en nou ligt hij voor minstens 6 uit eruit :roll:
Verbroedering Robberke speelde ook nog eens met een redelijk hoge agressie gezien de scheids en er zaten toch verschillende agressieve spelers in haar team, raar dat er dan geen enkele rode kaart viel :?
Ik baal niet van het verlies want uit tegen haar ploeg is moeilijk ook al had er meer ingezeten maar als ik het weer zie met die kaarten dan gaat het niet lang duren of ik volg het voorbeeld van Les Jeans op.
bLo0dHuNt3r
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4777
Joined: Tue Nov 23, 2004 8:57 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by bLo0dHuNt3r »

Molleke, Budistii, Gaan-Met_Die_Banaan en Roslar SV, 4 concurrenten, laten het afweten. Hierdoor gaan wij door op ons elan en belanden we op de 4e plaats, nog altijd op 2 punten van die 2e stek en 8 op de 1e...
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
sanex
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4643
Joined: Sat Oct 16, 2004 7:34 pm
Location: sint-truiden
Contact:

Post by sanex »

F.C. JUVENTUS 55 3-5 sp-aalst

Nog maar onze 2de uitzege,maar deze was onverwacht,ik hoopte al op een punt.

Dus dit geeft weer een boost,na het verlies van vrijdag in eigen huis tegen Amberlecht.

Enkele van onze naaste concurrenten gingen onderuit maar het verschil met de 10de bedraagt voor ons nog altijd 5 punten.Met nog 6 wedstrijden te gaan begint de tijd te dringen.

Morgen kunnen we een goede zaak doen mist we punten kunnen gaan pakken in en tegen TikkiTakki.Al onze concurrenten hebben een moeilijke uitwedstrijd dus kunnen we operatie redding verder zetten.
elsiablo
Team Manager
Posts: 247
Joined: Fri Sep 24, 2004 1:57 pm
Location: Hulste
Contact:

Post by elsiablo »

Yvesiezi wrote:
Isis wrote:Ik heb de vloer aangeveegd met Feyenoordie :-D
Hier zal hij niet mee kunnen lachen vrees ik... 8)

Ah ja, FC Brehaza haalde een onverwacht punt op verplaatsing tegen Hotteterre, de ploeg met de meeste intinsrieke klasse.
Morgen thuis tegen fc b rules, jammer genoeg moeten we onze beste speler missen.
Maar fc b rules mist ook 3 spelers door schorsing :D
Je scoutingsapparaat werkt duidelijk goed. Vandaag ontgoochelend gelijkgespeeld: dit was een thuiswedstrijd die moest gewonnen worden, wat ook niet onverdiend ging geweest zijn !! We gingen er van uit dat we al onze thuiswedstrijden gingen winnen en links en rechts op verplaatsing nog een puntje gingen meegraaien. Ondertussen voor volgende wedstrijd inderdaad 3 schorsingen. Tel daarbij de blessure van mijn A CB en je kan wel inbeelden dat de moed wat in mijn schoenen is gezonken. Promotie zal niet voor dit seizoen zijn.

Elsiablo.
He's back ... .
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”