Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

racingboj
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1372
Joined: Tue Apr 12, 2005 1:51 pm

Post by racingboj »

Daan.// wrote:
racingboj wrote:Vandaag gewonnen op het veld van Budistii , wat echt niet de verwachting was aangezien dit toch een zéér sterke ploeg is. Maar juist op het moment dat het nodig is haalt mijn ploeg de sterkste uitratings van het seizoen: nl 131 :) tegenover 129 voor budistii. Nu wachten ons nog moeilijke wedstrijden, ... eerst en vooral tegen FC Kama waar ik niet over mijn volledige kern kan beschikken. En laat dat nu net het probleem zijn: mijn A-ploeg houdt redelijk stand in divisie C maar één keer als ik met gekwetsten en geschorsten zit , ben ik een vogel voor de kat. In ieder geval vind ik het supertof om daarop die tweede plaats te pronken, vooral omdat mijn doelstelling voor het seizoen was om mij zo snel mogelijk in veiligheid te brengen. Mijn doelstellingen zijn dus geslaagd (alhoewel, eigenlijk heb ik nog 1 punt nodig voor absolute zekerheid :) )
jij wint al met twee punten verschil :shock: :) ik kan zelfs niet winnen met 13 punten verschil :)
Tsja, het geluk van een topploeg, wie zal het zeggen :lol: :lol:

Maar beter is beter he, dus het was een verdiende overwinning voor mij, ik was eigenlijk zelf verbaasd dat ik in een uitmatch 131 kon halen, normaal zit ik altijd rond 125 :?
Daan.//
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4451
Joined: Wed Mar 16, 2005 6:55 pm
Location: Rillaar

Post by Daan.// »

racingboj wrote:
Daan.// wrote:
racingboj wrote:Vandaag gewonnen op het veld van Budistii , wat echt niet de verwachting was aangezien dit toch een zéér sterke ploeg is. Maar juist op het moment dat het nodig is haalt mijn ploeg de sterkste uitratings van het seizoen: nl 131 :) tegenover 129 voor budistii. Nu wachten ons nog moeilijke wedstrijden, ... eerst en vooral tegen FC Kama waar ik niet over mijn volledige kern kan beschikken. En laat dat nu net het probleem zijn: mijn A-ploeg houdt redelijk stand in divisie C maar één keer als ik met gekwetsten en geschorsten zit , ben ik een vogel voor de kat. In ieder geval vind ik het supertof om daarop die tweede plaats te pronken, vooral omdat mijn doelstelling voor het seizoen was om mij zo snel mogelijk in veiligheid te brengen. Mijn doelstellingen zijn dus geslaagd (alhoewel, eigenlijk heb ik nog 1 punt nodig voor absolute zekerheid :) )
jij wint al met twee punten verschil :shock: :) ik kan zelfs niet winnen met 13 punten verschil :)
Tsja, het geluk van een topploeg, wie zal het zeggen :lol: :lol:

Maar beter is beter he, dus het was een verdiende overwinning voor mij, ik was eigenlijk zelf verbaasd dat ik in een uitmatch 131 kon halen, normaal zit ik altijd rond 125 :?
ik had ook zoveel geluk in mijn eerste seizoen in C hoor :D dat gaat wel over :D
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
DaPrince
Team Board Member
Posts: 488
Joined: Sat Nov 27, 2004 1:59 pm

Post by DaPrince »

matt wrote:
brever wrote:Gewonnen met 1-0 tegen grootheid Wattie Walkers en we zijn gered!
Jan Van Wijk haalde tot hiertoe een 29/45,nadat Brio de club verliet met een 10/30.
We kunnen nu volop aan de ploeg werken om er in seizoen 11 weer te staan!
Waarvoor dank.
Ongelooflijk is het, fcbfan heeft nu Wattie bijgehaald, maar ondertussen zit ik al op 11 punten voorsprong van de twee. Ach ja, een B-avontuurtje kan ook leuk zijn. :)
En 7 achter op de eerste :lol:

Avontuurtje in B wordt een spannende bedoening als ik zie waar de kampioen van vorig jaar in C2 staat ... de tweede doet het daarentegen veel beter !

Ik ben in ieder geval al blij dat de Cheathunters en Mado naar de 1 verhuizen ... wat terug zal komen uit de A daarentegen ... afwachten dus
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
Ally
Team Board Member
Posts: 370
Joined: Tue Feb 22, 2005 10:59 pm
Location: Enschede
Contact:

Post by Ally »

sanex wrote:1-0 onderuit in TikkiTakki.Hierdoor klimmen ze over ons maar al onze andere concurrenten hebben punten gemorst.

Donderdag mogen we thuis spelen tegen de nummer 3,Dream United.We moeten de 3 punten pakken om nog kans te houden op een plek bij de eerste 10.Enkel Haraldsen is geschorst,maar die staat normaal niet vast in de basis.
zet um op sanex :)!!
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Ally
Team Board Member
Posts: 370
Joined: Tue Feb 22, 2005 10:59 pm
Location: Enschede
Contact:

Post by Ally »

vandaag gewonnen van Val-Meer thuis. Donderdag de lastige uitwedstrijd tegen Stirtak..
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
sanex
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4643
Joined: Sat Oct 16, 2004 7:34 pm
Location: sint-truiden
Contact:

Post by sanex »

Ik blijf strijden,moet nu nog 6/6 kunnen halen,thuis tege dream united en uit tegen patro eisden.

Met die 6 ptn kan ik een heel eind op weg maar in de laatste week moet ik nog thuis tege Luchtbalboys en u en uit tege club brugge rulez.3/9 zou daar goed zijn,maar da is ni genoeg voor behoud vrees ik.
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Post by matt »

DaPrince wrote:
matt wrote:
brever wrote:Gewonnen met 1-0 tegen grootheid Wattie Walkers en we zijn gered!
Jan Van Wijk haalde tot hiertoe een 29/45,nadat Brio de club verliet met een 10/30.
We kunnen nu volop aan de ploeg werken om er in seizoen 11 weer te staan!
Waarvoor dank.
Ongelooflijk is het, fcbfan heeft nu Wattie bijgehaald, maar ondertussen zit ik al op 11 punten voorsprong van de twee. Ach ja, een B-avontuurtje kan ook leuk zijn. :)
En 7 achter op de eerste :lol:

Avontuurtje in B wordt een spannende bedoening als ik zie waar de kampioen van vorig jaar in C2 staat ... de tweede doet het daarentegen veel beter !

Ik ben in ieder geval al blij dat de Cheathunters en Mado naar de 1 verhuizen ... wat terug zal komen uit de A daarentegen ... afwachten dus
Zoals ik al zei in m'n persbericht: jij bent ongrijpbaar dit seizoen. Maar ik heb je tot nu toe wel je enige nederlaag bezorgd :wink:
De titel haal ik dus wss niet meer, maar die gun ik je van harte. Ik ben al verrast door de promotie die ik straks mss beet heb.
Neorej
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2398
Joined: Fri Feb 18, 2005 4:03 pm

Post by Neorej »

whi, volgend seizoen kom ik jullie vergezellen ...
Zal ik kunnen handhaven in C2 ?
Manager ofYotto
Image
Image
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Post by silverblast »

Matt, als je moet degraderen, probeer in C3 terecht te komen! :wink:
Ik bezet nu een 6de plaats!
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Molleke
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2888
Joined: Fri Jan 07, 2005 1:33 pm
Location: Zutendaal

Post by Molleke »

Mijn laatste wedstrijden zal ik gebruiken om enkele taktieken uit te proberen.
Programma is ook niet meer zo moeilijk :

KRC Molleke vs Sporting RSCA (15de)
St.Margarethen/R. (13de) vs KRC Molleke
KRC Molleke vs Roslar SV (7de)
Budistii (8ste) vs KRC Molleke
KRC Molleke vs FC Kama (6de).

Ik zou graag toch nog de 4de plaats halen zodat er financieel nog iets aan vast hangt.
Voor de rest haak ik af voor een promotieplaats.
ImageImage
leendert
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2691
Joined: Fri Dec 10, 2004 10:39 pm
Location: Hoensbroek

Post by leendert »

Molleke wrote:Mijn laatste wedstrijden zal ik gebruiken om enkele taktieken uit te proberen.
Programma is ook niet meer zo moeilijk :

KRC Molleke vs Sporting RSCA (15de)
St.Margarethen/R. (13de) vs KRC Molleke
KRC Molleke vs Roslar SV (7de)
Budistii (8ste) vs KRC Molleke
KRC Molleke vs FC Kama (6de).

Ik zou graag toch nog de 4de plaats halen zodat er financieel nog iets aan vast hangt.
Voor de rest haak ik af voor een promotieplaats.
Jep, die 4de plaats pakken is altijd wel lekker voor de centjes!! Ik ga het anders aanpakken. Ik ga nu vooral transfereren!

Sporting Itegem (14de) vs HS ZUYD
HS ZUYD vs FC Team 1686 (15de)
The Babies vs HS ZUYD (1ste)
FC Team 1741 (16de) vs HS ZUYD
HS ZUYD vs Tongeren SK (2de)
Image

Image
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Post by mr charlie »

en ik, ik bega een klote seizoen :wink: , enkel verliezen met 1,2 goals verschil (ook tegen de 1e,2e,3e,...)
en véééééeeel te veel gelijk, maar ik ben tevreden om eens van C te hebben mogen proeven. Nu in D aan ploeg sleutelen, en binnen een seizoen of 2 kom ik terug :P om jullie het leven zuur te maken. :twisted:

Sparta Palmeiras - C9, en ja ik sta bijna onderaan :oops: , en neen ik ga nog veel punten sprokkelen :roll:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
TrAnEcId
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3801
Joined: Thu Nov 11, 2004 2:02 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by TrAnEcId »

Ik zie dat bloodhunter in C6 er bijna is? Serieuze comeback! Maar terecht ;)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
feyenoordie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2995
Joined: Sat Mar 05, 2005 12:57 pm

Post by feyenoordie »

Morgen moet ik uit tegen fc b rules die op moment 6e staat.
Ik hoop dat hij me een puntje gunt, maar dat zal wel niet :lol:
Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1043
Joined: Thu Dec 09, 2004 10:08 am

Post by Yvesiezi »

feyenoordie wrote:Morgen moet ik uit tegen fc b rules die op moment 6e staat.
Ik hoop dat hij me een puntje gunt, maar dat zal wel niet :lol:
De persoon in C1 die het meest klaagde over blessures, schorsingen wint weer dankzij de (agressie)random. :?
Gelukkige overwinning die hem wellicht de titel oplevert, zeker omdat Boca Juniors thuis bleef steken op een gelijkspel.
Maar ik gun het feyenoordie wel, hij heeft een goede ploeg. 8)

Toch toevallig dat de 2 meest aggressieve ploegen van C1 bovenaan staan.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”