Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Dat is niet toevallig he, agressie doet je ploeg beter spelen. 't Is alleen kwestie van schorsingen te kunnen opvangen. Met een goede B-ploeg kan dat (meestal) ;-)
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Post by matt »

Uit bij wattie gaan winnen met 0-2. Nog één match winnen en het is binnen.
Molleke
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2888
Joined: Fri Jan 07, 2005 1:33 pm
Location: Zutendaal

Post by Molleke »

Gewonnen, 4de plaats maar ....
Beste CM : 7weken uit met beenbreuk
2de CM : 6 weken uit met enkelbreuk
doelman: geschorst
spits: geschorst

Ik had op een betere seizoeneinde gehoopt.
ImageImage
brever
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2667
Joined: Tue Dec 20, 2005 5:41 pm

Post by brever »

matt wrote:Uit bij wattie gaan winnen met 0-2. Nog één match winnen en het is binnen.
Jij en Prince gaan verdiend over,daar is geen twijfel over.

Even ter vermelding,Inter klopt leider Prince met 5-4 en toch zal inter zo goed als zeker degraderen!
Ik speel morgen thuis tegen Inter en daarna speel jij nog tegen ze.
Zijn weekje verlof op de skipiste kost hem waarschijnlijk de degradatie en die eindigde vorig seizoen nog derde.
Zo zie je maar dat de verschillen in C onderling toch klein zijn op een paar uitzonderingen na.
Ik ben aant groeien in deze compt.,haalde 0-0 tegen subtopper kskTongeren (uit).
In de resterende wedstrijden wat experimenteren met tactiek zoals ik al deed in je vr.b.Southpole championship,na 3 nederlagen tegen jouw(2x compt en 1 in vr.b.)knoopte ik aan met een 3/5 overwinning tegen u.Ik speelde alles of niets en het werd alles,al besef ik dat dat in een compt onmogelijk is,door teveel schorsingen.

Morgen tegen Forza buffalo-forum (schade beperken) en jij tegen Carlos,ben benieuw wie doorgaat op doelsaldo
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Post by matt »

brever wrote: In de resterende wedstrijden wat experimenteren met tactiek zoals ik al deed in je vr.b.Southpole championship,na 3 nederlagen tegen jouw(2x compt en 1 in vr.b.)knoopte ik aan met een 3/5 overwinning tegen u.Ik speelde alles of niets en het werd alles,al besef ik dat dat in een compt onmogelijk is,door teveel schorsingen.

Morgen tegen Forza buffalo-forum (schade beperken) en jij tegen Carlos,ben benieuw wie doorgaat op doelsaldo
Waarvoor proficiat. Ik speelde iets teveel op safe in die match (was wel met m'n A-team) maar je was sterk. Ik speelde de andere matchen blijkbaar teveel met m'n B-team en nu is het kalf al verdronken in m'n eigen beker.
Maar ik kan er mee leven :)
Jij hebt je ook zo ongeveer veilig gezet in de liga na enkele mooie overwinningen.
En ik wist wel dat Inter United tot zo'n toer in staat was, ik dacht alleen dat ie dit seizoen niet meer ging komen. Nu wordt het dus nog een moeilijke match. Ik kom nu wel dichter bij RSCA Prince, 4 pntn met nog 4 matchen te gaan. Maar het zal moeilijk worden want hij moet enkel nog tegen fcbfan, die ik nog een kans geef. En ik moet daar ook nog tegen, alsook tegen Inter en Tongeren. Ik ben al tevreden met promotie :)
Hoevi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3718
Joined: Mon Nov 29, 2004 2:49 pm
Location: Soest, Nederland

Post by Hoevi »

hmm, zeer onverwacht maar zeer welkom gelijkspel van Boca Juniors tegen mijn mede-promovendus uit D1, Nop's Heroes. (mooie zin trrouwens) :!:

Als er nu vannacht weer gewonnen wordt, staan de amoeba zeer onverwacht 2e..
Het zal toch niet waar zijn, 3 promoties op rij!!
Zal weer lastig worden, Isis speelde vannacht tegen SCS, dus heeft een fitte selectie..
Nouja, we zien het wel!! 8)
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Reken maar niet te veel op promotie. Verbroedering Robbeke staat op scherp! :-)
Hoevi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3718
Joined: Mon Nov 29, 2004 2:49 pm
Location: Soest, Nederland

Post by Hoevi »

Isis wrote:Reken maar niet te veel op promotie. Verbroedering Robbeke staat op scherp! :-)
ik reken nergens op, ik was al blij dat ik erin bleef :D
Isis
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4702
Joined: Fri May 07, 2004 2:41 pm

Post by Isis »

Dat had ik nu in het begin ook. Ik wilde eigenlijk zelfs niet promoveren. Maar nu ik B geroken heb, ben ik niet meer te houden :-D

Ik heb nog twee lastige wedstrijden in ieder geval. Er kan nog vanalles gebeuren.
leendert
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2691
Joined: Fri Dec 10, 2004 10:39 pm
Location: Hoensbroek

Post by leendert »

Vandaag met 4-3 verloren van Sporting Itegem! Maar het doet er niet meer toe!

Het gaat voor de rest vrij goed:

- We zijn in de veilige zone (degradatie is niet meer mogelijk)
- Jean-Pierre Faye doet nog mee om de topschuttersprijs
- We doen nog mee in de beker
- Het transfereren is begonnen en we heben al een jonge CM aangetrokken
Image

Image
Neorej
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2398
Joined: Fri Feb 18, 2005 4:03 pm

Post by Neorej »

ik ben mij aan het versterken voor de C si ;)
Promotie is al zeker, kampioen nog niet ...
Iemand van C.2 ?
Manager ofYotto
Image
Image
brever
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2667
Joined: Tue Dec 20, 2005 5:41 pm

Post by brever »

Neorej wrote:ik ben mij aan het versterken voor de C si ;)
Promotie is al zeker, kampioen nog niet ...
Iemand van C.2 ?
versterk u maar niet te goed,ik ben van C2
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
feyenoordie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2995
Joined: Sat Mar 05, 2005 12:57 pm

Post by feyenoordie »

Yvesiezi wrote:
feyenoordie wrote:Morgen moet ik uit tegen fc b rules die op moment 6e staat.
Ik hoop dat hij me een puntje gunt, maar dat zal wel niet :lol:
De persoon in C1 die het meest klaagde over blessures, schorsingen wint weer dankzij de (agressie)random. :?
Gelukkige overwinning die hem wellicht de titel oplevert, zeker omdat Boca Juniors thuis bleef steken op een gelijkspel.
Maar ik gun het feyenoordie wel, hij heeft een goede ploeg. 8)

Toch toevallig dat de 2 meest aggressieve ploegen van C1 bovenaan staan.
Pardon :roll: Ten 1e heb ik zeker verdiend gewonnen want ik was gewoon beter en dat in uitwedstrijd, ik haalde maar liefst 135% (uit) terwijl ik 2 spelers misten. fc b rules kreeg rode kaart maar die was zeker verdiend want hij speelde met een te hoge agressie. Zijn gemiddelde prestatie was 66,9 die van mij was 68. Kortom ik heb zeker verdiend gewonnen :?
Ten 2e durf ik voor 100% zeker te zeggen dat mijn A-team de laagste agressie heeft. Vandaag was die maar 21.9% gemiddeld van de 11 basisspelers :!:
Kortom ik begrijp je rare reactie niet :?
PS: Ik kan me herinneren dat jij maandag ( echt) onverdiend gelijkspeelde. en zo vaak heb ik random niet mee hoor :wink:

Buiten dit, vandaag dus mooi ( verdiend :roll: ) gewonnen tegen fc b rules met 1-2. Hierdoor blijf ik 1e staan en doordat Boca Juniors punten liet liggen tegen een Nederlander :wink: zakt hij wat naar beneden, helaas want na al die seizoenen in C1 gun ik hem het zeker.
Helaas moet ik morgen thuis tegen RealMadrid111 2 spelers missen door schorsing en 1 door blessure we zullen zien wat het wordt.
feyenoordie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2995
Joined: Sat Mar 05, 2005 12:57 pm

Post by feyenoordie »

Lol zie dat ik morgen probleem heb. 1 CM is geschorst en de 2 reserves zijn geblesseerd.
gangstakiller
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1136
Joined: Sun Feb 20, 2005 1:41 pm

Post by gangstakiller »

Het gaat goed met de Nederlanders, volgend seizoen weer 1 er bij in de B :lol:
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”