Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Shonk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3559
Joined: Sat Jul 10, 2004 12:01 pm
Location: NRT-City, Neeroeteren

Post by Shonk »

sanex wrote:2-1 winst tegen TikkiTakki.Dit is een hoed resultaat want Tikkitakki heeft al menige topploegen met een gelijkspel achtergelaten
Heb je reeds wat ademruimte gegeven. Vandaag OPA FC verslagen op eigen terrein met 2-3. De trein is opgang geslagen. :wink:
Image Image
sanex
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4643
Joined: Sat Oct 16, 2004 7:34 pm
Location: sint-truiden
Contact:

Post by sanex »

Ja heb het gezien,volgens mij is de kloof tussen de 2de en de 3de nog nooit zo groot geweest dit seizoen.
Shonk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3559
Joined: Sat Jul 10, 2004 12:01 pm
Location: NRT-City, Neeroeteren

Post by Shonk »

sanex wrote:Ja heb het gezien,volgens mij is de kloof tussen de 2de en de 3de nog nooit zo groot geweest dit seizoen.
Ik ben alvast begonne aan mijn inhaalrace voor een plek bij de eerste 7
Image Image
Celtic'85
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2211
Joined: Thu Dec 01, 2005 11:29 am

Post by Celtic'85 »

2-1 gewonnen tegen de voorlaatste, sta op plaats nr 6 nu met 9 punten meer dan plaats nr 11. Morgen moeilijke verplaatsing bij FCGargzdas.
Momenteel in C.7
Celtic 85
racingboj
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1372
Joined: Tue Apr 12, 2005 1:51 pm

Post by racingboj »

OscarCookie wrote:Moeilijke uitwedstrijd bij vvreal met 3-4 gewonnen. Vanavond tegen witgroen, maar we kijken vooral uit naar maandag.
Dan spelen we uit bij FC Joske, maar nog belangrijker, speelt Teamvegeta thuis tegen racingbojkes... Kan racingbojkes zich definitief op promotiekoers zetten, of heeft teamvegeta nog wat verrassingen in petto?
Inderdaad, maandag toch een serieuze topper. Maar ik hoop alleen dat ik morgen geen punten laat liggen tegen destructers, toch een goede ploeg vind ik. En de moraal/fitheden zitten ook niet bijster goed bij mijn ploeg. Maandag hoop ik echter met mijn sterkste ploeg te kunnen aantreden.
wannesvdh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4214
Joined: Sun May 29, 2005 12:16 pm

Post by wannesvdh »

fc de pintepakkers 5 - 2 kamikaze united
oververdiend gewonnen, en een beetje onverwacht sta ik te terug 2e :P
maar 1e plaats wordt heeel moeilijk :(
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Smoje
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6085
Joined: Wed Feb 22, 2006 3:04 pm
Location: Gent

Post by Smoje »

Ik doe een heel goeie zaak , ik versla Artoisboys met 100% TS (hij) en pak nu 9/9 en sta alleen vijfde. Drie punten van de zesde en vier van de zevende. Met 100% TS (zonder die transfers soms, want kon er nog gebruiken , want moet nog een nieuwe CM enzo) stond ik op promotieplaatsen , zonder valse Belgische bescheidenheid. Want bovenin laten ze ook teveel steken vallen. Sta op 7 punten van plaats 2 en ik draai een kutseizoen met nooit TS boven de 50 (buiten nu 54 , maar straks gaat er weer af).

Operatie Redding gaat vlot. Nu nog een CM , indien iemand eentje heeft ....let me know...
Ghent Semper Fidelis.
lobert
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5546
Joined: Sat Nov 06, 2004 6:11 pm
Location: Naaldwijk, in het 'gouwe' 'Westland', NL

Post by lobert »

0-0 tegen Maccbi, maar morgen waarschijnlijk wel een verlies tegen FCdenhaag doordat ik vergeten was m'n B-team op te stellen in een VRB !
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3610
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Post by mr charlie »

lobert wrote:0-0 tegen Maccbi, maar morgen waarschijnlijk wel een verlies tegen FCdenhaag doordat ik vergeten was m'n B-team op te stellen in een VRB !
En maandag tegen mij :wink:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Lord Vegeta
Team President
Posts: 784
Joined: Sun Aug 06, 2006 12:25 pm
Location: Beveren-Waas

Post by Lord Vegeta »

Voor de match tegen Fc Joske zal Teamvegeta aantreden met een verzwakt team. Aangezien maar liefst :!: zes :!: spelers op 1 kaart van een schorsing staan hebben we beslist om hen niet op te stellen voor de match tegen FC Joske. De kans is dus rëeel dat we punten laten liggen. Maar toch hopen we op het beste. Langzaam aan zal Teamvegeta al zijn superagressieve spelers verkopen en vervangen door agressieloze spelers. In dien iemand interesse in mijn agressieve jongens mag hij altijd iets laten weten. :P
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
lobert
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5546
Joined: Sat Nov 06, 2004 6:11 pm
Location: Naaldwijk, in het 'gouwe' 'Westland', NL

Post by lobert »

Verwacht verloren tegen denHaag, maar gelukkig won alleen Maccbi en kunnen we het nog proberen goed te maken.. We moeten nu echt alle punten pakken die we kunnen pakken anders is 't over..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Tweety
Team Manager
Posts: 173
Joined: Thu Mar 24, 2005 10:40 am

Post by Tweety »

Zou iemand eens kunnen kijken wat het resultaat is van mijn competitiewedstrijd van vannacht ?

Heb om de één of andere reden geen mail gekregen en kan pas morgenavond terug inloggen...

Tnx !! :)
Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
sanex
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4643
Joined: Sat Oct 16, 2004 7:34 pm
Location: sint-truiden
Contact:

Post by sanex »

Uit gewonnen bij De Knokkers terwijl concurrenten ARA en OPA uit verloren.

We komen zo alleen op kop met 2ptn voorsprong op ARA en al 6 op OPA
Den Uier
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2846
Joined: Thu Feb 23, 2006 5:19 pm
Location: Dilsen-Stokkem

Post by Den Uier »

We wonnen met 1-9 cijfers. Maar hier is echter niets om fier op te zijn tegen een team dat zich volldig heeft weten te verjongen. De 3 punten zijn wel erbij en die hebben we broodnodig.
Image


As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Celtic'85
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2211
Joined: Thu Dec 01, 2005 11:29 am

Post by Celtic'85 »

3-2 de boot in bij FC Gargzdas, 2% tekort, dedju. Mijn spelers waren niet bijster fit, jammer, er had mss meer ingezeten.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”