Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

Avado wrote:Ik moet heel veel geluk gaan hebben wil ik niet degraderen uit C7. Heb gegokt en verloren met mijn spelers beleidt, hoop voor volgend seizoen een goede CM aan te kunnen trekken (hier lag duidelijk m'n zwakte dit seizoen) en weer te promoveren naar C.
van mij zul je donderdag alvast 3ptn hebben :wink:

vandaag in 1 keer 3 A-spelers geblesseerd geraakt, dus zal niet top aan de aftrap kunnen verschijnen.
was nog van plan om Celtic voorbij te steken :P maar dat zal dus heel nipt worden.

morgen stel ik alvast nog men beste niet-agressieve ploeg op tegen Xarrows. men Ts staat wel laag, maar we hopen toch op een gelijkspel :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
DeLaNuit
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2249
Joined: Mon Aug 29, 2005 5:43 pm
Location: Maastricht, Nederland

Post by DeLaNuit »

Vannacht tegen de nummer 15. Zekere overwinning.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
purple_white
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3477
Joined: Wed Apr 05, 2006 6:23 pm
Location: Merelbeke (Born in Brussels)
Contact:

Post by purple_white »

Vannacht met 1-2 gewonnen tegen Nike Itegem Footbal Club. We lopen door die winst verder uit op den 5de. Ik speel trouwens nog een belangrijkt factor in de titel/promotie... want morgen speel ik thuis tegen de 2de Trenguitos, als ik hem punten afpak is Vollenbak zeker van de titel EN kan CIINI FURIOSI (bij winst) over Trenguitos naar de 2de plaats springen... Dit is het klassement =

1 vollenbak 67
2 Trenguitos 63

--------------------------------------------------------------------------------

3 CIINI FURIOSI 61
4 Purple White 55
5 FC EbaIba 50
6 As Bari 50
7 3CITY 49
8 Achilles 43
9 The Babies 43
10 Portpires 42

--------------------------------------------------------------------------------

11 brs 37
12 cfc 33
13 Je_le_Pytanii 21
14 Aud Pekes team 20
15 Nike Itegem Football Club 6
16 De Dakwerkers 0
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Triple-M
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1000
Joined: Fri May 26, 2006 3:19 pm

Post by Triple-M »

zoals gedacht, 1-2 verloren van The Babies. Morgen tegen 3City laten we ook lopen zodat we iedereen sparen voor de degradatiewedstrijd tegen brs. Brs verloor 1-0 van vollenbak en zal dinsdag tegen AS Bari aantreden, hopelijk doen die hun plicht door te winnen. Dan is het namelijk al gespeeld. Zoniet word donderdag de belangrijkste wedstrijd in de geschiedenis van Achilles.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kvk dries
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4447
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:00 pm
Location: Kortrijk

Post by kvk dries »

pff weer eens onterecht gelijkgespeeld ..
gelijke linieratings maar hij speelt 15 agressie meeer dan mij terwijl zijn agressiefste speler 15 agressie meer is da nmijn agressiefste ...
dat maakt een totaal van +- 235 maar die pakt geen rood ...
Avado
Team Manager
Posts: 237
Joined: Sun Feb 04, 2007 10:25 am
Location: Groningen

Post by Avado »

el stino wrote:
Avado wrote:Ik moet heel veel geluk gaan hebben wil ik niet degraderen uit C7. Heb gegokt en verloren met mijn spelers beleidt, hoop voor volgend seizoen een goede CM aan te kunnen trekken (hier lag duidelijk m'n zwakte dit seizoen) en weer te promoveren naar C.
van mij zul je donderdag alvast 3ptn hebben :wink:

vandaag in 1 keer 3 A-spelers geblesseerd geraakt, dus zal niet top aan de aftrap kunnen verschijnen.
was nog van plan om Celtic voorbij te steken :P maar dat zal dus heel nipt worden.

morgen stel ik alvast nog men beste niet-agressieve ploeg op tegen Xarrows. men Ts staat wel laag, maar we hopen toch op een gelijkspel :)
Als je morgen van Ploiestina wint, ben ik je voor eeuwig dankbaar :D
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Den Uier
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2846
Joined: Thu Feb 23, 2006 5:19 pm
Location: Dilsen-Stokkem

Post by Den Uier »

Triple-M wrote:zoals gedacht, 1-2 verloren van The Babies. Morgen tegen 3City laten we ook lopen zodat we iedereen sparen voor de degradatiewedstrijd tegen brs. Brs verloor 1-0 van vollenbak en zal dinsdag tegen AS Bari aantreden, hopelijk doen die hun plicht door te winnen. Dan is het namelijk al gespeeld. Zoniet word donderdag de belangrijkste wedstrijd in de geschiedenis van Achilles.
We zullen ons best doen al spelen we al de laatste 4 wedstrijden met een B verdedigers en middenvelders ! Als we een gelijkspel pakken is ook al voldoende maar we gaan voor de overwinning want wil graag plaats 5 pakken ! Hopelijk wat meer chance als vandaag want daar had ik ook een gelijkspel verdiend ! :wink:
Image


As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

Avado wrote:
el stino wrote:
Avado wrote:Ik moet heel veel geluk gaan hebben wil ik niet degraderen uit C7. Heb gegokt en verloren met mijn spelers beleidt, hoop voor volgend seizoen een goede CM aan te kunnen trekken (hier lag duidelijk m'n zwakte dit seizoen) en weer te promoveren naar C.
van mij zul je donderdag alvast 3ptn hebben :wink:

vandaag in 1 keer 3 A-spelers geblesseerd geraakt, dus zal niet top aan de aftrap kunnen verschijnen.
was nog van plan om Celtic voorbij te steken :P maar dat zal dus heel nipt worden.

morgen stel ik alvast nog men beste niet-agressieve ploeg op tegen Xarrows. men Ts staat wel laag, maar we hopen toch op een gelijkspel :)
Als je morgen van Ploiestina wint, ben ik je voor eeuwig dankbaar :D
ik zal zeker men best doen :wink:

vandaag zowaar zwaar verloren met 3-1. nu ja, logisch als je vergeet om je agressie in te stellen en je je slechts keeper in de goal zet :roll:

snap niet wat er gebeurd is, want dacht nochtans alles ingesteld te hebben. nu ja. dan speel ik 30% agressie bij een scheids van 20%, pak ik nog 2 gele kaarten :?

het einde van onze terugronde zal dus in mineur verlopen jammer genoeg
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
DeLaNuit
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2249
Joined: Mon Aug 29, 2005 5:43 pm
Location: Maastricht, Nederland

Post by DeLaNuit »

2-5 gewonnen :) De nummers twee t/m zes strijden nog om de tweede promotieplaats.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
visserke
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5371
Joined: Mon Sep 27, 2004 9:18 am

Post by visserke »

Het wordt stilaan tijd dat dit seizoen erop zit. Mijn spelers slepen zich naar het einde van het seizoen...
Huidige divisie: C7
silverblase
Team Board Member
Posts: 287
Joined: Wed Aug 18, 2004 11:06 pm
Location: Genk

Post by silverblase »

ik ben zeker van behoud :D
Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
installatietechnicus
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1338
Joined: Sat Dec 10, 2005 9:21 pm
Location: Nederland
Contact:

Post by installatietechnicus »

Ik jullie helaas voor de 2e keer verlaten, hopenlijk kom ik volgend jaar weer terug. Image
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
aquaboy
Team President
Posts: 711
Joined: Wed Jun 29, 2005 2:15 pm

Post by aquaboy »

DeLaNuit wrote:2-5 gewonnen :) De nummers twee t/m zes strijden nog om de tweede promotieplaats.
De eerste promotie plaats heb ik al te pakken.
Nu nog de titel.
Een jaar lang gratis naar 2e klasse voetbal gaan kijken
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
Triple-M
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1000
Joined: Fri May 26, 2006 3:19 pm

Post by Triple-M »

Volgend jaar weer in C..... Gelukkig maar, dankzij het goede spel van AS Bari!! Bedankt! Hopen dat er weer wat nieuwe forummers bijkomen in C.8.

We zijn al bezig met het zoeken op de transferlijst voor een aantal spelers, voornamelijk niet agressieve spelers. Ook zullen er in het tussenseizoen wat spelers vertrekken, waaronder een aantrekkelijke CM!!

Alle forummers bedankt voor het gezellige seizoen en tot volgend jaar!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den Uier
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2846
Joined: Thu Feb 23, 2006 5:19 pm
Location: Dilsen-Stokkem

Post by Den Uier »

Triple-M wrote:Volgend jaar weer in C..... Gelukkig maar, dankzij het goede spel van AS Bari!! Bedankt! Hopen dat er weer wat nieuwe forummers bijkomen in C.8.

We zijn al bezig met het zoeken op de transferlijst voor een aantal spelers, voornamelijk niet agressieve spelers. Ook zullen er in het tussenseizoen wat spelers vertrekken, waaronder een aantrekkelijke CM!!

Alle forummers bedankt voor het gezellige seizoen en tot volgend jaar!
Had zelfs een overwinning mogen hebben want was zelfs wat beter. Maar soit, gelijkspel is het geworden. Heb gewoon alles op alles gezet met een mengeling van A en B spelers :wink:
Image


As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”