Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

nog een winstpartij vandaag waardoor we 6/12 halen. dit was het minimum wat we moesten hebben.
de 2 andere wedstrijden verloren we terecht van S.A.T en Slavia die nu boven ons staan en zeker beter zijn. :wink:

volgende week de laatste week. een heel andere terugronde als vorig seizoen en we zijn ook blij dat Celtic terug komt aansluiten :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Shonk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3559
Joined: Sat Jul 10, 2004 12:01 pm
Location: NRT-City, Neeroeteren

Post by Shonk »

Met nog 3 wedstrijden te gaan zit de heenronde er alweer op. Tot nu toe zijn wij zeer blij om mee te kunnen draaien in de top van het klassement. Onze tegenstanders in de laatste week: FC Vixa, FC Kareda en Darwen Town zullen het ons alvast ni gemakkelijk maken.

De manager hoopt dan ook op een 6/9. Mochten wij daarmee de heenronde afsluiten dan is deze toch zeker beter dan wijzelf verwachte. Wij hopen op het einde van de rit te eindigen in de Top 5 daar wij toch al het ganse seizoen Beringen United konden volgen.

Met Loris Meyssen gaat de club nog een uitgaande transfer doen daar de speler te weinig speelkansen krijgt en ook naar de toekomst zou dit niet verbeteren. We wensen hem alvast succes bij zijn nieuwe werkgever. De onderhandelingen met de club(s) moeten begin volgende week afgehandeld zijn.
Image Image
real
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3372
Joined: Fri Jan 20, 2006 6:03 pm

Post by real »

verdiend verloren vannacht tegen celtic 85 het werd 4-3 voor hem en zo blijven we met een 2/12 14DE staan in het klassement we konden deze week gerust 9/12 hebben gehaald moesten we de random hebben meegehad maarja da overkomt iedereen wel eens zkr den enen al wa meer dan den anderen ma bon :wink: hopelijk halen we volgende week een beetje meer punten want het zal nodig zijn :P en ja hopelijk kunnen we volgende week een beetje SP volgen want zondag vertrek ik voor een week op reis en hopelijk kan ik af en toe eens inloggen op SP :P
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Reini 04
Team Manager
Posts: 150
Joined: Sat Jun 26, 2004 1:12 pm
Location: Herk-de-Stad, BELGIUM

Post by Reini 04 »

kvk dries wrote:3-2 gewonnen met 138 linieratings met 95 agressie , 1 rode kaart en met 22 bp's onder de anders normale bp
en aangezien de 1e verloor van de 3e pakken wij de 1e plaats over :D
Allé, ik zal mijn ploegske eens in gang moeten zetten precies 8)
Na een maand examens nu eens wat transfers gaan doen. Doel: terug naar B na een hoop seizoenen.
Image Image Image
sanex
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4643
Joined: Sat Oct 16, 2004 7:34 pm
Location: sint-truiden
Contact:

Post by sanex »

ons begin was zo mooi, zo goed maar laatste tijd verliezen we iets te veel punten en met een 8ste plek klagen we dan ook niet
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

niets te doen. ondanks 4 geschorsten konden we toch nog een nette 137 halen. helaas haalde de tegenstander met thuisvoordeel 140.

jammer, ons 4e verlies en dat kan deze week nog stijgen met 2 moeilijke wedstrijden tegen Leeds United en Celtic.

Celtic komt trouwens mooi terug en zal me donderdag mssn zelfs inhalen :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Shonk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3559
Joined: Sat Jul 10, 2004 12:01 pm
Location: NRT-City, Neeroeteren

Post by Shonk »

2-3 Winst bij FC Vixa en we blijve op de 2de stek. Ook Beringen United en CA Metropolitano wonnen hun wedstrijd waardoor de top 3 niet veranderd.
Image Image
jarnovic
Team President
Posts: 962
Joined: Fri Sep 17, 2004 2:31 pm
Location: stekene city
Contact:

Post by jarnovic »

back in business, ben op tuningweekend geweest in ciney, zwaar feestje daar zenne

swat, ik ben idd blij dat ik eerste sta, en hoop uiteraard dat da zo zal blijven, WANT met 4 geschorsten en 3 gekwetsten, moeten we onze speelstijl aanpassen en spelers op andere posities laten spelen, en B spelers opzetten. dus ik vrees morgen puntenverlies
maja kan beter de blessure golf nu hebben want volgende week moet ik tegen alle toppers en als die goed doorkom, dan is het een lange rechte lijn...
(hopen we)

grtz jarnovic
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

Pak beter en ne draw....
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Triple-M
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1000
Joined: Fri May 26, 2006 3:19 pm

Post by Triple-M »

Zowaar gewonnen, 3-2!!!! Ratings waren erg mooi, 135!
Morgen gaan er 9 spelers verkocht worden, dus het zullen de laatste punten van het seizoen zijn.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
real
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3372
Joined: Fri Jan 20, 2006 6:03 pm

Post by real »

pf gisteren waren we weer beter in de ratings en weer niet gewonnen het hangt echt mn keel uit :evil: ja vandaag wel verdiend verloren maarja spijtig dat we weer geen 3 punten maandag konden pakken
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Shonk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3559
Joined: Sat Jul 10, 2004 12:01 pm
Location: NRT-City, Neeroeteren

Post by Shonk »

2-2 gelijkspel tegen FC Kareda. Top 3 veranderd niet. Spelen immers allemaal gelijk. :P
Image Image
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

met een gelukje gewonnen van Leeds United waardoor we 4e blijven :D

donderdag de clash tussen Celtic en Royal FC. we gaan uit op zoek naar verlies/gelijkspel/winst.
Celtic jij mag de juiste jeuze kiezen :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3609
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Post by mr charlie »

plots staan we 2e :shock: :D
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Den Uier
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2846
Joined: Thu Feb 23, 2006 5:19 pm
Location: Dilsen-Stokkem

Post by Den Uier »

We wonnen vandaag met 1-0 van Fc Pee ! We waren met ratings gelijk maar waarschijnlijk heeft het thuisvoordeel de doorslag gegeven ! Dit hadden we echt niet verwacht ! Mijn LB wat maar 85% fit was en dan nog eens mijn A-LM wat uitgevallen was gisteren en de vervanger deed het niet zo slecht en haalde nog een BP van 65 !
Image


As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”