Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

racingboj
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1372
Joined: Tue Apr 12, 2005 1:51 pm

Post by racingboj »

De week beëindigd met een overwinning, niet geheel onverwacht omdat hij geen echte keeper ter beschikking had.

Tegen maandag heb ik de lastige taak om 5 geschorste basisspelersop te vangen.
krcgenk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 7513
Joined: Mon Apr 12, 2004 4:46 pm
Location: Tongeren, Belgium
Contact:

Post by krcgenk »

Vandaag op het veld van de leider gaan winnen met 2-3. Daardoor kom ik nu op een gedeelde eerste plaats:

1 Nerealus 26 12 8 2 2 34 18 +16
2 ReesingGenk 26 12 8 2 2 34 19 +15
--------------------------------------------------------------------------------
3 FC Kama 24 12 7 3 2 31 20 +11
4 FC Veselice 24 12 7 3 2 20 12 +8
5 de Stegenezen 23 12 7 2 3 37 20 +17
6 Forza Buffalo-forum 20 12 6 2 4 26 19 +7
7 AC ManU 20 12 5 5 2 30 19 +11

Ik denk dat de stand wel duidelijk genoeg is, het wordt vechten tot de laatste speeldag met 7-tal ploegen die aan mekaar gewaagd zijn.

Hopelijk kan ik mijn doel dit jaar eindelijk is bereiken: opnieuw promoveren naar B.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
installatietechnicus
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1338
Joined: Sat Dec 10, 2005 9:21 pm
Location: Nederland
Contact:

Post by installatietechnicus »

gisteren had ik mijn B-team opgesteld en verloren, vandaag mijn A-team en helaas ook verloren. Hierdoor sta ik nu opeens op plaats 7 :shock:
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Prince88
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3293
Joined: Wed Sep 20, 2006 4:52 pm
Location: Nijmegen, The Netherlands

Post by Prince88 »

Ik zat net eens even mijn palmares te bekijken bij geschiedenis. Viel me op dat ik niet slechter ben geëindigd dan de 4e plek in de competie tot nu. Nu speel ik natuurlijk pas mee vanaf seizoen 13. Ik zal serieus mijn best moeten gaan doen om dat ook dit jaar te kunnen realiseren... :P

13 okt 2007 Prince88 19 Fresh werd kampioen in divisie D.22 (goed voor promotie).
11 aug 2007 Prince88 18 Fresh werd kampioen in divisie E.65 (goed voor promotie).
9 jun 2007 Prince88 17 Fresh eindigde in een matig seizoen op plaats 3 in divisie E.65.
7 apr 2007 Prince88 16 Fresh eindigde in een matig seizoen op plaats 4 in divisie E.65.
3 feb 2007 Prince88 15 Fresh werd kampioen in divisie F.195 (goed voor promotie).
2 dec 2006 Prince88 14 Fresh werd 2de in divisie G.585 (goed voor promotie).
30 sep 2006 Prince88 13 Fresh werd kampioen in divisie H.1753 (goed voor promotie).
Prince88, proud manager of Fresh
Den Uier
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2846
Joined: Thu Feb 23, 2006 5:19 pm
Location: Dilsen-Stokkem

Post by Den Uier »

Prince88 wrote:Ik zat net eens even mijn palmares te bekijken bij geschiedenis. Viel me op dat ik niet slechter ben geëindigd dan de 4e plek in de competie tot nu. Nu speel ik natuurlijk pas mee vanaf seizoen 13. Ik zal serieus mijn best moeten gaan doen om dat ook dit jaar te kunnen realiseren... :P

13 okt 2007 Prince88 19 Fresh werd kampioen in divisie D.22 (goed voor promotie).
11 aug 2007 Prince88 18 Fresh werd kampioen in divisie E.65 (goed voor promotie).
9 jun 2007 Prince88 17 Fresh eindigde in een matig seizoen op plaats 3 in divisie E.65.
7 apr 2007 Prince88 16 Fresh eindigde in een matig seizoen op plaats 4 in divisie E.65.
3 feb 2007 Prince88 15 Fresh werd kampioen in divisie F.195 (goed voor promotie).
2 dec 2006 Prince88 14 Fresh werd 2de in divisie G.585 (goed voor promotie).
30 sep 2006 Prince88 13 Fresh werd kampioen in divisie H.1753 (goed voor promotie).

Volgens mij haal je dat dit seizoen ook. Je ploeg is echt wel sterk genoeg en aangezien je druk schema ben je misschien soms wel wat punten verloren waardoor je nu ietsje lager staat in de rangschikking. Plaats 4 zit er zeker en vast in maar dan moet je vanaf niet veel steekjes meer laten vallen. Je ploeg is zelfs sterk genoeg voor top 4 mee te draaien dus promotie zit er misschien ook nog in :wink: De wedstrijd tegen mij was nu wel een onverwachte voltreffer van men eigen :D
Image


As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

oké, el stino is back in Sp-town 8)

de lastige week heeft Celtic fantastisch gedaan. een 9/12 zet ons nog steeds in het spoor van de leiders en we zijn toch al opgeschoven naar een 5e stek.

maandag komt de grote clash tegen Celtic. een pronostiek doen is niet moeilijk gezien al onze vorige wedstrijden ... gelijkspel :D

met een gelijkspel zouden we wel tevreden zijn, al zou winst natuurlijk beter zijn om zo tot op 3 punten terug te komen van een 2e plaats :P

men team is sinds de 2e week heel mooi bezig. jammer van die eerste openingsweek waar we door onze lage Ts punten hebben gemist. maar ja, de terugronde komt er bijna aan en dan gaan we eens kijken wat er moet gebeuren om promotie deze keer wel te pakken 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
el stino
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8152
Joined: Sat Oct 08, 2005 1:24 pm
Location: Brussel

Post by el stino »

ow ja, vergeten te vermelden dat men spelers al tijdens de eerste wedstrijd op maandag vol enthousiasme waren dat Celtic onze ploeg even ging overnemen:
een nieuw ratingrecord van 142 is een feit :D
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Shonk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3559
Joined: Sat Jul 10, 2004 12:01 pm
Location: NRT-City, Neeroeteren

Post by Shonk »

Daar de manager enkele dagen niet zijn team heeft kunnen opstellen, spelers vervangen waar het nodig is in de liga hebben we 2x verloren met toch maar het kleinste verschil.

In de terugronde hopen we toch een rol van betekenis te spelen en het onze tegenstanders heel moeilijk te maken. Met nog 2 uitgaande transfers in het oog hoop ik alvast de TS hoog te houden.

K. Fl. Dorne geeft zich alvast nog niet gewonnen en zal er alles aan doen om degradatie naar D te vermijden.
Image Image
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

De vrijdag verloren omdat ons slechtste team op het veld stond

Jammer, we hadden met ons A team zo gewonnen.

Echter had ik die dag andere zorgen aan m'n hoofd

(Had deze week nu eenmaal andere prioriteiten dan SP. M'n vriendin haar nonkel werd vrijdag begraven... )
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
installatietechnicus
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1338
Joined: Sat Dec 10, 2005 9:21 pm
Location: Nederland
Contact:

Post by installatietechnicus »

Guardian wrote:De vrijdag verloren omdat ons slechtste team op het veld stond

Jammer, we hadden met ons A team zo gewonnen.

Echter had ik die dag andere zorgen aan m'n hoofd

(Had deze week nu eenmaal andere prioriteiten dan SP. M'n vriendin haar nonkel werd vrijdag begraven... )
Gecondoleerd Guardian,

Veel sterkte in deze moeilijke tijd.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
real
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3372
Joined: Fri Jan 20, 2006 6:03 pm

Post by real »

mm vrijdag totaal onverwacht 3-3 gelijkgespeeld :? mn LB van 59 agressie krijgt al na 37 minuten rood bij een scheids van 30 en 90 agressie absoluut onverdiend en hie is dan nog eens 4 dagen geschorst en hij speelt met 2 spelers boven 90 agressie en krijgt niets :roll: nja de random tegen maar echt ontevreden mogen we niet zijn want donderdag hadden we de random echt goed mee door onverdiend winst te boeken tegen celtic :wink: we blijven nog altijd goed meedraaien vanboven we staan 3de met 5 punten achter de 2de en 1 punt voor op fc bruges en royal FC , deze nacht mogen we thuis spelen tegen FC Kotehulky we zullen blij zijn met een punt want we moetn met een CF spelen met slechts 64 prestatie en onze C LB van 65 prestatie omdat A LB 4 dagen geblesseerd is en B LB 4 dagen geschorst maarja we hopen deze week toch zkr 3 punten te pakken :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
installatietechnicus
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1338
Joined: Sat Dec 10, 2005 9:21 pm
Location: Nederland
Contact:

Post by installatietechnicus »

maandag tegen Guardian de koploper, ik zal alles moeten geven om de winst mee naar huis te nemen.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Dilibangeda
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1634
Joined: Mon Aug 13, 2007 9:50 am
Location: Zoersel

Post by Dilibangeda »

Morgen een erg moeilijke thuiswedstrijd tegen Mathew Jonson United :cry:
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Shonk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3559
Joined: Sat Jul 10, 2004 12:01 pm
Location: NRT-City, Neeroeteren

Post by Shonk »

K. Fl. Dorne verwelkomde in het afgelopen weekend een nieuwe jonge RB die luistert naar de naam Rob Anita. De speler heeft een klasse van 86% en slechts 6% ervaring. Hij zal John Tronseth moeten vervangen in de liga door een schorsing van 4 speeldagen!!!
Image Image
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Post by T-man »

0-0 op 't veld van nr 2, ni slecht vind ik :wink:
Team = AC ManU (B2)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”