Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Tomverveld
Team President
Posts: 594
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: Divisie C

Post by Tomverveld »

SC Gols wrote: Fri Nov 25, 2022 2:40 pm
mr charlie wrote: Fri Nov 25, 2022 12:01 pm
ward1995 wrote: Fri Nov 18, 2022 9:54 pm

Ik ga altijd uit van de IO van de spelers, kunnen sommige IO's geen negatieve invloed hebben? Ik probeer altijd de prestatie van de speler te optimaliseren en ging er van uit dat de LR een berekening waren van het totaal van de individuele prestaties.
je bent deels juist
LR zijn idd een berekening adv spelersprestaties, agressie, teamspirit en thuis invloed
IOs zorgen voor een betere prestatie, een verkeerde IO zou negatieve invloed hebben. op de prestatie van de speler, vb flankenspel ipv passen

maar offensief of defensief is geen order die de speler beter maakt, maar de ploeg beter en heeft een veel grotere invloed op je totale prestatie.

een voorbeeld.
middenvelder van 64 heeft IO passen +1,0
De speler zal dus bij instelling passen 65 halen, je mag ongeveer rekenen dat 1prestaie = 0,2 LR erbij
Maar als je dezelfde speler de IO offensief geeft in een 343 K&R, zal hij 64 presteren, maar dan gaat er rechtstreeks 0,75 à 1 linirating extra bij je prestatie.
een veel grotere invloed dan +1 prestatie of 0,2 LR,

reken ongeveer 0,75 à 1 LR voor de eerste speler met de juiste offensief/defensief, 0,5 à 0,75 voor de tweede, 0,25 à 0,5 voor de 3e
zelf een 4e speler heeft vaak nog een positieve invloed afhankelijk van zijn IO
Dus, als ik jou goed begrijp, zou je in mijn geval de LM en RM beiden op offensief zetten(3-4-3 K&R), ondanks dat mijn LM +0.24 met IO heeft?
Image
Dank voor de heldere uitleg.
Kan ik later zeker goed gebruiken.
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie C

Post by ward1995 »

To go for promotion or not, that's the question.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
ward1995
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1048
Joined: Sun Sep 05, 2010 11:06 am

Re: Divisie C

Post by ward1995 »

WE PROMOVEREN. Van plaats 9 geklommen naar plaats 2 over 15 wedstrijden.
Ik dacht dat ik (tevergeefs) zou moeten strijden voor behoud...
Voor de eerste keer in de geschiedenis van de club (en de manager) spelen we in de tweede afdeling, toch voor 30 speeldagen.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16941
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie C

Post by visje69 »

ward1995 wrote: Thu Dec 08, 2022 9:34 pm WE PROMOVEREN. Van plaats 9 geklommen naar plaats 2 over 15 wedstrijden.
Ik dacht dat ik (tevergeefs) zou moeten strijden voor behoud...
Voor de eerste keer in de geschiedenis van de club (en de manager) spelen we in de tweede afdeling, toch voor 30 speeldagen.
Succes! Ambitie blijven hebben!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3142
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie C

Post by rohalt »

visje69 wrote: Thu Dec 08, 2022 10:14 pm
ward1995 wrote: Thu Dec 08, 2022 9:34 pm WE PROMOVEREN. Van plaats 9 geklommen naar plaats 2 over 15 wedstrijden.
Ik dacht dat ik (tevergeefs) zou moeten strijden voor behoud...
Voor de eerste keer in de geschiedenis van de club (en de manager) spelen we in de tweede afdeling, toch voor 30 speeldagen.
Succes! Ambitie blijven hebben!
Top! Er blijven voor gaan. Dan kom je in de reeks met de meeste Belgen...
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3605
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie C

Post by mr charlie »

ward1995 wrote: Thu Dec 08, 2022 9:34 pm WE PROMOVEREN. Van plaats 9 geklommen naar plaats 2 over 15 wedstrijden.
Ik dacht dat ik (tevergeefs) zou moeten strijden voor behoud...
Voor de eerste keer in de geschiedenis van de club (en de manager) spelen we in de tweede afdeling, toch voor 30 speeldagen.
mooi, als je tactisch advies nodig zou hebben roep op tijd !
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie C

Post by d van den d »

De eerste wedstrijd speelden we uit tegen het altijd lastige FC Ruzomberok. De uitslag is onverdiend een gelijkspel geworden, ondanks ik 4LR beter was, (136-140). Jammer dat we het seizoen beginnen met een smetje, maar de eerste punt is in ieder geval binnen.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie C

Post by d van den d »

Tegen het Belgische Hopus United zijn we 3Lr beter, ondanks dat we in de tweede helft een rode kaart pakken. Gelukkig is het verschil groot genoeg om de 3 punten thuis te houden!
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie C

Post by d van den d »

Met K.F.C. Viewaa ben ik al mijn Belgische tegenstanders al tegengekomen in de eerste seizoenshelft, met een 2-1 overwinning (136-133) pakken we 10 punten uit de eerste week.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie C

Post by d van den d »

Het wil mij niet meezitten voorlopig. Tegen een verzwakte Viastore wist ik nog wel 2-1 te winnen, echter loop ik tegen een zoveelste gelijkspel aan op het veld van een hevormende Balga Soccer, ondanks dat ik 2 LR beter was. Aangezien dit team alleen maar gaat verzwakken schiet ik hier helemaal niks mee op. Wil ik kampioen worden, dan gaan al die gelijkspelen mij echt opbreken.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie C

Post by d van den d »

Na een heel belangrijke overwinning op koploper FK Semice hebben wij de leiding overgenomen :) Ook vandaag bleken wij foutloos op het veld van het tegen degratatie strijdende Kapi1155. Morgen worden we door Umbra uit de beker geknikkert, dus mijn focus zal volledig op de competitie zijn gericht.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie C

Post by d van den d »

Ook de laatste 2 wedstrijden zijn gewonnen, met als resultaat dat we voor het eerst de felbegeerde 12/4 pakken :) De concurrentie zit wel op onze hielen, dus ik vind het lastig om nog een voorspelling te doen. Voor nu beschouw ik Viastore en _Liverpool_ als de gevaarlijkste concurrenten.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie C

Post by d van den d »

Nadat we even de koppositie verloren aan Viastore, wisten we na een stabiele week de eerste plaats te heroveren. Een belangrijke overwinning werd op het veld van K.F.C. Viewaa behaald. Nu volgt er weer een belangrijke week.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie C

Post by d van den d »

We zijn weer een week verder, en we hebben het voor elkaar gekregen 6 punten los te komen staan :) Viastore lijkt de weg volledig kwijt te zijn geraakt en staat inmiddels mijlenver achter. FK Tony wist bij ons een punt te stelen, ondanks dat ik 4LR beter was. Desondanks heb hij ook een rampzalig seizoen met een 8e plaats op dit moment. Uiteindelijk mag je wel stellen dat al die teams vrij gewaagd aan elkaar zijn.
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: Divisie C

Post by d van den d »

De buit is binnen :D Nadat het gisteren al gelukt is om promotie af te dwingen, zijn we vandaag op de eenalaatste speeldag kampioen geworden :D Met 4 punten voorsprong kan Liverpool ons niet meer inhalen. Aangezien het zowel in de D als in de E het niet lukte, maakt het dit extra mooi. Op dit moment zijn de eerste supporters al aan het duiken in het fontein van de Hofplein, en met de huldiging verwacht men zo´n 54232 toeschouwers :mrgreen:
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”