Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Re: Divisie C

Post by T-man »

Ik kom ook terug hier postten volgend seizoen :wink:
Maar 't zullen vooral nederlagen zijn :D
Team = AC ManU (B2)
EbaIba
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1845
Joined: Thu Jul 07, 2005 10:35 pm

Re: Divisie C

Post by EbaIba »

kvk dries wrote:
EbaIba wrote:uiteindelijk 4e geworden , rekenbreinen blijf bij me.. gezellie.
dit team heb ik " gemaakt " om titels te behalen en dus zou ik het zonde vinden om voor behoud te strijden in B dan een titel te ( proberen ) halen in C :wink: .
verder ga ik nu ook seizoen voro de beker ( zoals jij ) wat beter kan in C .
hopen op de kwartfinales te halen morgen :) , en dan een onderling duel zodat er een C.7-er in de halve zit ?
die A -er lijkt me ook te pakken , als je hem laat genoeg treft , goed team maar erg oud ( dus lage fitheid hoe verder de week )
B.3 is gewoon meer geld. meer toeschouwers
minder winstpremies

bekertje in de kast kan me dan niet zo boeien, dus je mag de titel al hebben, maar dan pak ik plek 2.
tot donderdag dan , 04.00 in mijn Arena !
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
T-man
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4355
Joined: Mon May 22, 2006 2:53 pm

Re: Divisie C

Post by T-man »

'T is dus C.5 geworden en ik heb gezien dat er nog teams aan 't hervormen zijn en ook een paar redelijk wat transfers hebben gedaan de afgelopen dagen. En ik heb net iedereen op winstpremie gezet met het gedacht dat ik toch niet veel zou winnen en degraderen :?
Team = AC ManU (B2)
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie C

Post by Bombay »

T-man wrote:'T is dus C.5 geworden en ik heb gezien dat er nog teams aan 't hervormen zijn en ook een paar redelijk wat transfers hebben gedaan de afgelopen dagen. En ik heb net iedereen op winstpremie gezet met het gedacht dat ik toch niet veel zou winnen en degraderen :?
Er zijn mogelijkheden genoeg om zeker niet te winnen, hé. Zet gewoon iedereen op een vreemde positie, geen individuele orders, meest onlogische speelwijze en agressie op 0%. De kans dat je gaat winnen is bijzonder klein. :wink:
TEAM : Djerba
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Vraagje: Ik ben van zin om volgend seizoen hier te komen posten ( :mrgreen: ) en wil nog eens graag weten met hoeveel BP het moet lukken om voor plaats 3-8 te spelen. Mijn A's halen normaal gezien volgend seizoen allemaal tussen de 72 en 74 en mijn B's allemaal meer dan 68... Genoeg?
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie C

Post by Bombay »

B e n wrote:Vraagje: Ik ben van zin om volgend seizoen hier te komen posten ( :mrgreen: ) en wil nog eens graag weten met hoeveel BP het moet lukken om voor plaats 3-8 te spelen. Mijn A's halen normaal gezien volgend seizoen allemaal tussen de 72 en 74 en mijn B's allemaal meer dan 68... Genoeg?
Ja!
TEAM : Djerba
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie C

Post by Bombay »

Bombay wrote:
B e n wrote:Vraagje: Ik ben van zin om volgend seizoen hier te komen posten ( :mrgreen: ) en wil nog eens graag weten met hoeveel BP het moet lukken om voor plaats 3-8 te spelen. Mijn A's halen normaal gezien volgend seizoen allemaal tussen de 72 en 74 en mijn B's allemaal meer dan 68... Genoeg?
Ja!
Tenzij er nog een stuk of 2 zijn die beter doen in jouw reeks. :mrgreen:
TEAM : Djerba
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Re: Divisie C

Post by Wikke »

Bombay wrote:
Bombay wrote:
B e n wrote:Vraagje: Ik ben van zin om volgend seizoen hier te komen posten ( :mrgreen: ) en wil nog eens graag weten met hoeveel BP het moet lukken om voor plaats 3-8 te spelen. Mijn A's halen normaal gezien volgend seizoen allemaal tussen de 72 en 74 en mijn B's allemaal meer dan 68... Genoeg?
Ja!
Tenzij er nog een stuk of 2 zijn die beter doen in jouw reeks. :mrgreen:
Je zou in mijn reeks komen.
Met de ploeg die ik nu heb (behalve die CM die je gekocht hebt), moet ik al 2 seizoenen lichtjes remmen om niet te promoveren. Je kan dus meteen door naar B :wink: .
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Wikke wrote:
Bombay wrote:
Bombay wrote:Ja!
Tenzij er nog een stuk of 2 zijn die beter doen in jouw reeks. :mrgreen:
Je zou in mijn reeks komen.
Met de ploeg die ik nu heb (behalve die CM die je gekocht hebt), moet ik al 2 seizoenen lichtjes remmen om niet te promoveren. Je kan dus meteen door naar B :wink: .
Dat zou wel leuk zijn natuurlijk maar ik zal eerst eens proberen te promoveren in D want D11 lijkt me nu ook niet meteen de zwakste D :(
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie C

Post by Bombay »

Maja gij. Jij wordt op 1 been minstens 2e. Buiten Mac heb je niemand te vrezen. Die ander hun spelers zijn minder, en hebben een hogere agressie. Gaat dus opnieuw een seizoen zonder zorgen worden voor jouw.
TEAM : Djerba
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Bombay wrote:Maja gij. Jij wordt op 1 been minstens 2e. Buiten Mac heb je niemand te vrezen. Die ander hun spelers zijn minder, en hebben een hogere agressie. Gaat dus opnieuw een seizoen zonder zorgen worden voor jouw.
Soccer Liberic is ook gene minne ;). Idd agressie een beetje hoger bij sommige spelers maar bij de juiste scheids kan die ook serieus uitpakken :). Ik zeg gewoon bij elke match dat ik de underdog ben en dan zal ik wel los kampioen spelen zeker? :mrgreen:

J/K :lol:

We zien wel, hopelijk tot volgend seizoen Wikke :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Bombay
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1983
Joined: Fri Jan 26, 2007 6:25 pm

Re: Divisie C

Post by Bombay »

B e n wrote: Ik zeg gewoon bij elke match dat ik de underdog ben en dan zal ik wel los kampioen spelen zeker? :mrgreen:

J/K :lol:
A gaan we zo beginnen!? :x
TEAM : Djerba
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie C

Post by rohalt »

Ben,
Met zo'n spelers MOET je gewoon promoveren.
Ik had/heb veel slechtere spelers en ben toch 2de geworden in mijn D-reeks. Er moet wel bij gezegd worden dat de ene reeks veel straffer is dan de andere.

T-man,
Ik promoveer naar jouw reeks en heb inderdaad heel wat transfers gedaan. Ik hoop dat het zal volstaan om in de C-reeks te blijven.
Had wel liever de aankopen in het begin van het tussenseizoen gedaan, maar er waren altijd pipo's die hogere bedragen neertelden.

Het begin valt alleszins reuze mee. Ik moet tegen de toppers : Bobani, AC Tommaso, Fc Mantel en als uitsmijter vrijdag tegen jouw team.
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
N.V.C.
Team President
Posts: 733
Joined: Mon Dec 24, 2007 3:52 pm
Location: Naarden

Re: Divisie C

Post by N.V.C. »

Ben jij hebt weer een heel makkelijk seizoen hoor. Met dat team moet je echt makkelijk kunnen promoveren. In mijn A-team presteert niet eens iedereen 70 en ik heb al 2 seizoenen 'gemakkelijk' behoud kunnen afdwingen.
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Bombay wrote:
B e n wrote: Ik zeg gewoon bij elke match dat ik de underdog ben en dan zal ik wel los kampioen spelen zeker? :mrgreen:

J/K :lol:
A gaan we zo beginnen!? :x
Kben er maar mee aan het lachen hé :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”