Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Divisie C

Post by Ron Jeremy »

Bizone kan of goed rekenen of hij neemt een enorm risico met ts -20. Hij is nog allerminst veilig en het zou best grappig zijn als hij er voor wordt afgestraft. Zuur voor Prince trouwens dat het niet een dag eerder gebeurde....
Linx
Team Board Member
Posts: 478
Joined: Sun Jun 01, 2008 6:13 pm

Re: Divisie C

Post by Linx »

Ron Jeremy wrote:Bizone kan of goed rekenen of hij neemt een enorm risico met ts -20. Hij is nog allerminst veilig en het zou best grappig zijn als hij er voor wordt afgestraft. Zuur voor Prince trouwens dat het niet een dag eerder gebeurde....
Maar hij haalt wel spelers mooie spelers binnen, al vraag ik me af of je wel winst maakt uit gratis spelers binnenhalen. Als je bv 5M geeft als tekengeld heb je een mooie transfer maar om het te verlengen moet je nog eens 5M ofzo geven, waardoor het niet meer zo intressant is natuurlijk.
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Linx wrote:
Ron Jeremy wrote:Bizone kan of goed rekenen of hij neemt een enorm risico met ts -20. Hij is nog allerminst veilig en het zou best grappig zijn als hij er voor wordt afgestraft. Zuur voor Prince trouwens dat het niet een dag eerder gebeurde....
Maar hij haalt wel spelers mooie spelers binnen, al vraag ik me af of je wel winst maakt uit gratis spelers binnenhalen. Als je bv 5M geeft als tekengeld heb je een mooie transfer maar om het te verlengen moet je nog eens 5M ofzo geven, waardoor het niet meer zo intressant is natuurlijk.
1 jarig contract geven en dan kan je ze daarna een gewoon contract geven van 3 jaar ;) (zonder tekengeld).
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Bunne4tw
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1000
Joined: Tue Aug 01, 2006 3:41 pm

Re: Divisie C

Post by Bunne4tw »

26 Feb 2010 (14:00 CET) is me CM gunnarson beschikbaar. Dan accepteer ik meteen het hoogste bod, naja als ik dan weer voor het eerst inlog.
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
Bunne4tw
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1000
Joined: Tue Aug 01, 2006 3:41 pm

Re: Divisie C

Post by Bunne4tw »

er is nog maar 28 keer een aanbod gedaan op mijn LM. Hij is nog maar 23 en haalt met 100% ervaring 74,6. deze zou ik aanbevelen bij veel clubs.
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
Bunne4tw
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1000
Joined: Tue Aug 01, 2006 3:41 pm

Re: Divisie C

Post by Bunne4tw »

er zijn gewoon managers bij die mijn spelers aantrekken en vervolgens willen verkopen. hmm hier had ik nog niet over nagedacht haha. kun je wel mooi zien wat voor contract ze hebben aangeboden. 30.000 salary, 30.000 Win-Bonus and 2.1M sign bonus haha

die zelfde manager heeft dat ook aan een andere speler aangeboden.
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
N.V.C.
Team President
Posts: 733
Joined: Mon Dec 24, 2007 3:52 pm
Location: Naarden

Re: Divisie C

Post by N.V.C. »

Ik speel 100% agressie met een scheids van 56%. Agressiefste speler is 18% dus ik speel met 174 en dan krijgt mijn keeper van 1% agressie rood :x . Linies hierdoor 136 voor mij en 136 voor tegenstander en weer een gelijkspel. Nu al 3x op rij gelijk gespeeld en gezakt naar plaats 10. Nr.5 staat maar 5 punten boven mij en nr.11 7 punten onder mij. Nog steeds is alles mogelijk maar ik had zonder Lord Random deze week 6 punten meer gehad en dus op een 4e plaats gestaan. Nu er voor zorgen dat ik in ieder geval niet degradeer en volgend seizoen voor promotie gaan!
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
N.V.C.
Team President
Posts: 733
Joined: Mon Dec 24, 2007 3:52 pm
Location: Naarden

Re: Divisie C

Post by N.V.C. »

weer een rode kaart maar toch uit kunnen winnen tegen nu nr.10 :D . Laatste week is 9/9 mogelijk en dan zouden we de top 5 kunnen halen.
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Re: Divisie C

Post by Wikke »

't Was vandaag de topper tussen Swiftai en ik. We stonden op plaatsen 2 en 3 in het klassement met gelijke punten.
Swiftai heeft gewonnen, ratings 115 - 93. :mrgreen:
Ik ben dus beter in expres verliezen, en ik denk dat die derde plaats toch voor mij gaat zijn.
Tof als ge er ene tegen zijn goesting kunt laten promoveren.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2623
Joined: Sat Dec 30, 2006 5:46 pm

Re: Divisie C

Post by Ron Jeremy »

Pas maar op, want zijn ts gaat volgens mij met meer dan 30% neer beneden zometeen. Je hebt alleen wel geluk dat hij nog tegen een FC team speelt :lol:
Wikke
Team President
Posts: 848
Joined: Mon Dec 04, 2006 6:09 pm
Location: Antwerpen

Re: Divisie C

Post by Wikke »

Ron Jeremy wrote:Pas maar op, want zijn ts gaat volgens mij met meer dan 30% neer beneden zometeen. Je hebt alleen wel geluk dat hij nog tegen een FC team speelt :lol:
Ach, maandag Wittevrouwen een plezierke doen, dinsdag 3 puntjes pakken en hoogstens derde met gelijke punten, en dan kan ik het donderdag rustig uitspelen.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
N.V.C.
Team President
Posts: 733
Joined: Mon Dec 24, 2007 3:52 pm
Location: Naarden

Re: Divisie C

Post by N.V.C. »

Vannacht gewonnen en als ik donderdag win wordt ik 5e. Als ik verlies of gelijk speel wordt het waarschijnlijk de 8ste plaats. Dus nog ff proberen om wat geld te winnen :)
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
N.V.C.
Team President
Posts: 733
Joined: Mon Dec 24, 2007 3:52 pm
Location: Naarden

Re: Divisie C

Post by N.V.C. »

Ik speel met agressie 180 mijn tegenstander met 182. Ik 2(!) rode kaarten mijn tegenstander 0(!) rode kaarten: 0-1 verlies. Hierdoor 8e in plaats van 5e :( . Veel pech dit seizoen gehad maar volgend seizoen hebben we ambitie: Promotie!
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
EbaIba
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1845
Joined: Thu Jul 07, 2005 10:35 pm

Re: Divisie C

Post by EbaIba »

uiteindelijk 4e geworden , rekenbreinen blijf bij me.. gezellie.
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
kvk dries
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4447
Joined: Wed Aug 24, 2005 3:00 pm
Location: Kortrijk

Re: Divisie C

Post by kvk dries »

EbaIba wrote:uiteindelijk 4e geworden , rekenbreinen blijf bij me.. gezellie.
dit team heb ik " gemaakt " om titels te behalen en dus zou ik het zonde vinden om voor behoud te strijden in B dan een titel te ( proberen ) halen in C :wink: .
verder ga ik nu ook seizoen voro de beker ( zoals jij ) wat beter kan in C .
hopen op de kwartfinales te halen morgen :) , en dan een onderling duel zodat er een C.7-er in de halve zit ?
die A -er lijkt me ook te pakken , als je hem laat genoeg treft , goed team maar erg oud ( dus lage fitheid hoe verder de week )
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”