Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Post Reply
sanex
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4643
Joined: Sat Oct 16, 2004 7:34 pm
Location: sint-truiden
Contact:

Post by sanex »

na de slechtste week ooit heb ik vandaag terug 1-3 gewonne met een 3-5-2
Shonk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3559
Joined: Sat Jul 10, 2004 12:01 pm
Location: NRT-City, Neeroeteren

Post by Shonk »

4-3 van Wageningen verloren. :(
Image Image
steven_26
Team President
Posts: 969
Joined: Sat Oct 23, 2004 10:00 am
Location: munsterbilzen

Post by steven_26 »

Shonk wrote:4-3 van Wageningen verloren. :(
je zal toch moeten kiezen tss het verhogen van je agressie en iets meer schorsingen of je agressie zo laten en keer op keer verliezen


ik zou toch je agressie verhogen hoor, ookal haal je 3 punten en 1 geschorste, is toch al beter dan verliezen hé.

je hebt niet meer veel te verliezen dus verhoog je agressie aub :wink:
steven_26 manager of Boca Juniors
Garland Greene
Team Board Member
Posts: 280
Joined: Sat Jan 08, 2005 3:42 pm

Post by Garland Greene »

1-3 verloren en khoop te op gelijk spel.

Agressie op 100, arbiter van 25% en een speler van 38% agressie krijgt in de 13e minuut rood. Die speler speelde dan nog eens op L terwijl het een Cm was omdat mij enige wedstrijdfitte LM geschorst was. Zoveel pech in 1 wedstrijd. Had anders mss wel kunnen winnen en zo zelfs meedoen met promotie ondanks mijn TS van 70%
1e seizoen : ....
2e seizoen : ....
3e seizoen : 6e in E.80
4e seizoen : 4e in E.80
5e seizoen : 3e in E.80
6e seizoen : 1e in E.80
7e seizoen : 1e in D.27
8e seizoen : ?e in C.9

http://www.soccerproject.com/speler_ove ... p?tid=5741
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Post by JOY »

Garland Greene wrote:. Zoveel pech in 1 wedstrijd.
dat zullen de achtervolgers in C 8 , " Real Aldamir en The babies ", ook wel zeggen vandaag.

met een aanval spelen die méér dan 20% beter is dan de tegenstrever en toch verliezen met 1-0


'k heb zelfde verschijnsel in een friendly tegengekomen ,
toch wel raar als je als thuisploeg in totaal 8 % beter bent en 20% beter bent in de aanval en toch niet kan scoren :?
je speelt aggressiever en aanvallender dan de tegenpartij,
maar krijgt toch het deksel op de neus
het gebeurd in realiteit ook wel eens :wink:
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

Ik denk dat ik momenteel al zeker ben van promotie, misschien zelfs al van groepswinnaar, maar een paar blessures en het kan zo keren
1 The Guardians 55 21 18 1 2 56 28 +28
2 FC CRISIS 51 21 17 0 4 43 18 +25
3 Black Mamba 43 21 14 1 6 51 36 +15

Tevens heeft mijn beste cf weer eens gescoord na een lange tijd en staat weer wat verder van de nummer twee
1 Csaba Diallo 21 The Guardians
2 Edwin Mutavdzic 19 FC Kwebbel
3 Toussaint Evens 17 FC CRISIS
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
sanex
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4643
Joined: Sat Oct 16, 2004 7:34 pm
Location: sint-truiden
Contact:

Post by sanex »

vandaag in eigen huis 1-2 verloen van de ploeg boven mij.Maar ik ben er zeker van als ik met mijn beste Cf,CM,RB en LB kan spele da ik ze naar huis stuur met 0 punte maar ja
Raffin
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15320
Joined: Thu Nov 04, 2004 1:33 pm
Location: The very Oordegem City

Post by Raffin »

Vannacht eindelijk nog is gewonnen, 0-1

maar helemaal nie content over de manier waarop, twas weer zwakskes .. het ziet er wel nog steeds zeer goed uit als je de stand ziet :)

1 The cheathunters 52
2 Alhos Vedros 41
3 Kollased Kuradid 40
4 fc barok 36
5 Mindelo FC 33
bLo0dHuNt3r
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4777
Joined: Tue Nov 23, 2004 8:57 pm
Location: Lochristi, De Plaats Van De Befaamde Hortensias ;)
Contact:

Post by bLo0dHuNt3r »

Daan en zijn bananen begaan een uitschuiver (misschien een bananenschil? ;) ) en daar heeft team#SoaD optimaal gebruik van gemaakt.
2-0 winst en hierdoor komen we 2e op 1 luttel puntje van Budustii, die we nog gaan kloppen!!
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
sanex
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4643
Joined: Sat Oct 16, 2004 7:34 pm
Location: sint-truiden
Contact:

Post by sanex »

blijkbaar heel zelfzeker
lobert
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5546
Joined: Sat Nov 06, 2004 6:11 pm
Location: Naaldwijk, in het 'gouwe' 'Westland', NL

Post by lobert »

Persbericht :

'LensDreamTeam lijkt degradatie te kunnen vermijden'


Ondanks dat de spelers elkaar nog niet optimaal weten te vinden, werd er gisteren toch een mooie 3-1 overwinning op Buffalo Blues gehaald, met een gemiddelde linierating van 40. En dat met maar 11 % teamspirit. Desondanks mogen we nog niet te vroeg juichen, we zijn nog lang niet veilig.

Echter met de 7 punten voorsprong op de eerste degradatieplaats mogen we niet klagen en aangezien de teamspirit alleen maar omhoog kan, zal het alleen maar gunstiger kunnen worden.

In de transferperiode, die verrassend werd ingelast door de manager, hebben we flink wat aankopen weten te doen. We waren op zoek naar versterking op het middenveld, ondanks dat het al heel sterk bezet was. Een mooie speler van 82 % en pas 20 jaar oud, met een beste prestatie van 68 werd verkocht aan Westel voor 19 miljoen (5.5 miljoen winst over zeg maar 3 weken). Hiervoor in de plaats werd voor 30 miljoen een CM van 89 % en 24 jaar oud gekocht. Een topper dus. Hij was en is het nog steeds waard.

Ook onze sterspits, Hamad Da Silva, werd verkocht, dit was een klap voor de supporters, moest hij nu echt vertrekken?

De reden was dat er een concreet bod van 22 miljoen was en dus zetten we hem, in de hoop dat het zou oplopen, op de transferlijst. Het liep al vrij snel op. En uiteindelijk kon FC Keisarit (B.3) hem voor 27.3 miljoen binnenhalen, hij was inmiddels al 87 %.

We probeerden een vervanger te strikken, maar doordat de manager een afspraak ineens wegwuifde, werden we overboden. Hierdoor moeten we met Vaesen (82 %, bp 67) het voorlopig doen.

Naast 1 topaankoop, werden er ook nog een aantal talenten en jeugdspelers aangetrokken, die zich goed ontwikkelen. Vooral Sasa Zicu, een talentvolle 17jarige Italiaan lijkt het echt waar te gaan maken.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Shonk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3559
Joined: Sat Jul 10, 2004 12:01 pm
Location: NRT-City, Neeroeteren

Post by Shonk »

steven_26 wrote:
Shonk wrote:4-3 van Wageningen verloren. :(
je zal toch moeten kiezen tss het verhogen van je agressie en iets meer schorsingen of je agressie zo laten en keer op keer verliezen


ik zou toch je agressie verhogen hoor, ookal haal je 3 punten en 1 geschorste, is toch al beter dan verliezen hé.

je hebt niet meer veel te verliezen dus verhoog je agressie aub :wink:
Als ik een scheids heb van 93% ga ik echt niet met een agressie spelen van 25 of meer, sorry.
Zal de rest van de week afwachten, moet normaal gezien wel 6/6 kunnen halen, ma de wedstrijden moeten altijd gespeeld worden hé.
BTW: VDB_boys-K. Fl. Dorne 1-1
Image Image
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

minimum 50 spelen, of je spelers presteren ondermaats
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
sanex
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4643
Joined: Sat Oct 16, 2004 7:34 pm
Location: sint-truiden
Contact:

Post by sanex »

Morge zit ik dus in de shit he.

Ik mis 4 van mijn beste spelers(2CF's,CM en CB).

Zal nog een moeilijke match worden maar winne is een must eigenlijk
gangstakiller
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1136
Joined: Sun Feb 20, 2005 1:41 pm

Post by gangstakiller »

Ik heb het kampioenschap al verspeeld aan The Guardians.Promoveren lukt toch wel.

Ik richt me nu op de beker. Zonder me A-team op te stellen al de laatste 64 bereikt als enigste ploeg uit me competitie. Ook zit ik in de halve finale van me eigen Crisis Cup. Al zitten er wel erg zware pleogne bij.

Ik hoop dat The Guardians snel effe wat punten verspilt, zodat het misschien tot aan de laatste speeldag spannend blijft. Al zie ik dat niet gebeuren.Ik krijg binnenkort ook nog de lastige uitwedstrijd bij Wageningen.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”